Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:55 schreef Zeyina het volgende:
Cees is ook al een uur te laat vannacht.
Geen zorgen over de finance meer zeker waar hij van wakker ligt zeker
Klopt. Heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 20 april 2016 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?
Laats zei alweer iemand het op de streams (volgens mij Cees zelf) dat hun administratie er niet toe deed, dat alles geregeld werd door achter.
Gaat toch Cees weg? Daarom dat in de verhaallijn de finance overgedragen moest worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?
Laats zei alweer iemand het op de streams (volgens mij Cees zelf) dat hun administratie er niet toe deed, dat alles geregeld werd door achter.
Joran vd Sloot was vd week weer es op tv, zo doet Rob me echt aan hem denken met die vieze grijns en die bolle toet.quote:
Nee, Bronno gaat weg.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gaat toch Cees weg? Daarom dat in de verhaallijn de finance overgedragen moest worden?
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef Zeyina het volgende:
Talpa zal er toch camera's bij moeten plaatsen. Zo niet dan hebben ze daar een mooi cameravrij boomneukhutje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.
Leuk dat je weer wat meetikt uwe oplettendheid.
SS ?quote:Op woensdag 20 april 2016 04:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik heb Cossen niet allemaal goed terug gelezen, maar vroeg me af of het hier wel iemand is opgevallen dat Do gisteren in de caravan tegen Bas zei dat ze dat kussen eerlijk zelf gestolen had, toen Bas haar kussen wilde hebben.
Eerder werd er gezegd dat Ramona dat had gedaan met een SS als bewijs.
Maar het was dus Do
Screenshotquote:
quote:
Kon mij al niet voorstellen dat Zeyina dat andere bedoelde, maar ik kon SS ff niet plaatsen.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Screen Shot (game taal?)
Cees weer op terugweg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Kon mij al niet voorstellen dat Zeyina dat andere bedoelde, maar ik kon SS ff niet plaatsen.![]()
Welterustenquote:Op woensdag 20 april 2016 04:22 schreef Zeyina het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen.
Bas en Do zijn weer bezig met de boomhut. Druk bezig met een katrol.
Ik ben heel benieuwd of ze de caravan weer inkomen.
Do heeft voordat ze door het luik in de vloer naar buiten kroop de deur op slot gedaan en ook het raam in de kast heeft ze dicht gedaan zei ze daarstraks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |