quote:Op woensdag 20 april 2016 03:32 schreef Zeyina het volgende:
Do 'durft' de caravan niet weer te verlaten ze denkt dat Rob in de loods zit te kijken of zij weer de caravan uitkomt. Maar Rob ligt al weer in bed
[ afbeelding ]
Ze gaat nu door het luik onderin de caravan naar buiten kruipen
[ afbeelding ]
Dank je. Ben er wel vaak maar schrijf vrijwel niet meerquote:Op woensdag 20 april 2016 03:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel he, ik dacht dat al.
Maar omdat ze ook nog een grap met Rob uit zouden halen dacht ik even dat ze daar wel mee bezig waren.
WB trouwens, tijdje niet gezien.![]()
Jammer, ik hoop dat je weer wat vaker mee gaat posten.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dank je. Ben er wel vaak maar schrijf vrijwel niet meer
Even wat ik denk dat er gebeurde.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet maar en Fles heeft ze in het Bos gedaan bij de Loods
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Even wat ik denk dat er gebeurde.
Ze hadden voor de boomhut een schaar nodig.
Do ging dus niet naar de stal maar naar Baas Beach om een schaar te halen die er volgens Bas moest liggen.
Bij terugkomst zag ze Rob en heeft dus denk ik gewoon de schaar verstopt.
Om even het verhaal uit de wereld te helpen dat ze met een fles drank liep of zo
Volgens mij ligt Gert Jan op 'de zolder' en Cees heb ik nog niet zien lopenquote:Op woensdag 20 april 2016 03:34 schreef mario390 het volgende:
ze vergeten op Cees, en Gert-Jan is in de Studio
Google translate. Ooit van gehoord?quote:
Mocht dat ooit afkomen, dan zullen er heel snel camera's hangen.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef Zeyina het volgende:
Talpa zal er toch camera's bij moeten plaatsen. Zo niet dan hebben ze daar een mooi cameravrij boomneukhutje
[ afbeelding ]
Met een beetje fantasie:quote:Op woensdag 20 april 2016 03:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mocht dat ooit afkomen, dan zullen er heel snel camera's hangen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop dat je weer wat vaker mee gaat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:49 schreef mario390 het volgende:
hij kann doch vannacht daar boven niks doen,hij ziet er toch helemal niks
ach toch? maar het is gevarlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.
Het is daar buiten altijd een zee van licht 's nachts
Klopt, lijkt wel klaarlichte dag daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.
Het is daar buiten altijd een zee van licht 's nachts
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, lijkt wel klaarlichte dag daar.
Zelfs de vogels daar denken dat het overdag is daar nu.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |