The FOK!Goddesquote:Op woensdag 20 april 2016 00:47 schreef Halle_Luja het volgende:
Die onderste is wel een lekkertje hoor!
Recent is betrekkelijk. Wat versta je onder spam ? Mijn hoogstaande, erudiete, geniale, uitgebreide posts of topics zie je moedwillig over het hoofd ? Ga ik nu te veel in de verdediging en moet het langs me heen laten glijden zoals ik al 15 jaar doe met persoonlijke misplaatste posts ?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:53 schreef HighLander het volgende:
En welk doel heb je zelf weer voor ogen gezien je recente spam-spurt?
Het over het hoofd zien van die paar leuke topics werk je helaas zelf immers nogal in de hand door de oneindige stroom van bagger die je eromheen blijft spuwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Recent is betrekkelijk. Wat versta je onder spam ? Mijn hoogstaande, erudiete, geniale, uitgebreide posts of topics zie je moedwillig over het hoofd ? Ga ik nu te veel in de verdediging en moet het langs me heen laten glijden zoals ik al 15 jaar doe met persoonlijke misplaatste posts ?
Maar tong heeft wel als enige op Fok! zn eigen smiley!quote:Op woensdag 20 april 2016 01:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
Het over het hoofd zien van die paar leuke topics werk je helaas zelf immers nogal in de hand door de oneindige stroom van bagger die je eromheen blijft spuwen.
Dit maakt het soms best lastig, soms zelf onmogelijk om de paar pareltjes nog uberhaupt terug te kunnen vinden.![]()
En qua te veel in de verdediging, ik denk dat iedereen al wel een paar jaar doorheeft dat je allesbehalve ontvankelijk bent voor wat voor vorm van kritiek of constructieve feedback dan ook.
En qua je laatste conclusie...
Een statistische studie heeft onderschreven dat het bord voor Uw weledelgeachte hoofd alles behalve incidenteel dikker aandoet dan uw immer aangroeiende medisch dossier.
To be fair... ik vind het echt jammer... Want je leuke shit is gewoon te zeldzaam geworden om het nog echt te kunnen verwachten... En de overige 95% is nagenoeg onontkoombaar.
Maar hey, als dat je doel is, chapeau. Heb je hier iig iets bereikt!
Vanwaar deze taal ? Waarom type je niet gewoon Nederlands ? Dit is een kluwe van woorden die bij zinnen niet eens regels vormen. Probeer het eens op de manier zoals je tegen mensen in het dagelijks leven spreekt. Nu praat je als Koot tegen Bie, die een ambtenaar in functie nadoet.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
Het over het hoofd zien van die paar leuke topics werk je helaas zelf immers nogal in de hand door de oneindige stroom van bagger die je eromheen blijft spuwen.
Dit maakt het soms best lastig, soms zelf onmogelijk om de paar pareltjes nog uberhaupt terug te kunnen vinden.![]()
En qua te veel in de verdediging, ik denk dat iedereen al wel een paar jaar doorheeft dat je allesbehalve ontvankelijk bent voor wat voor vorm van kritiek of constructieve feedback dan ook.
En qua je laatste conclusie...
Een statistische studie heeft onderschreven dat het bord voor Uw weledelgeachte hoofd alles behalve incidenteel dikker aandoet dan uw immer aangroeiende medisch dossier.
To be fair... ik vind het echt jammer... Want je leuke shit is gewoon te zeldzaam geworden om het nog echt te kunnen verwachten... En de overige 95% is nagenoeg onontkoombaar.
Maar hey, als dat je doel is, chapeau. Heb je hier iig iets bereikt!
Zelfs m'n eigen Forum gehadquote:Op woensdag 20 april 2016 01:23 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Maar tong heeft wel als enige op Fok! zn eigen smiley!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |