als ik naar mezelf reflecteer en wat ik voel voor iemand.. niet te vergelijken..quote:
Wat doet die daar nog? Weer proberen op haar streefgewicht te komen om zo Utopia te verlaten dat ze het kan? Om dan thuis weer het drievoudige erbij te gaan vreten...die heeft dus ook last van het StockUtopiaHolm syndroom net zoals Gio en Ivan ...quote:
Truste...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:08 schreef kkka3 het volgende:
Doos: we moeten praten
Bas: okay vertel
Doos: nee laat maar
Ben benieuwd of ze er vannacht echt uitgaan. Doos praat weer met een ander accent nu. Ik kan er niet over uit, hoe weird ze is
Trusten COS
Truste. Ik ga ook, had een kutdag. Daarom misschien wat negatief. Morgen beter.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:08 schreef kkka3 het volgende:
Ben benieuwd of ze er vannacht echt uitgaan. Doos praat weer met een ander accent nu. Ik kan er niet over uit, hoe weird ze is
Trusten COS
Idd, Bas is een flierefluiter en Doos heel aanhankelijk en jaloers.quote:
Truste.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:08 schreef kkka3 het volgende:
Trusten COS
Vanavond zei ze dat ze best wel bang is voor the real world...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat doet die daar nog? Weer proberen op haar streefgewicht te komen om zo Utopia te verlaten dat ze het kan? Om dan thuis weer het drievoudige erbij te gaan vreten...die heeft dus ook last van het StockUtopiaHolm syndroom net zoals Gio en Ivan ...
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat doet die daar nog? Weer proberen op haar streefgewicht te komen om zo Utopia te verlaten dat ze het kan? Om dan thuis weer het drievoudige erbij te gaan vreten...die heeft dus ook last van het StockUtopiaHolm syndroom net zoals Gio en Ivan ...
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Truste. Ik ga ook, had een kutdag. Daarom misschien wat negatief. Morgen beter.
Lekker slipe...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Truste. Ik ga ook, had een kutdag. Daarom misschien wat negatief. Morgen beter.
Stockholm syndroom kun je niet gebruiken bij dit soort losers.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen tig camera's om je heen.....quote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als ik naar mezelf reflecteer en wat ik voel voor iemand.. niet te vergelijken..
Ik zie ze juist vaak lachen en dollen, zeker als ze samen in de caravan zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je...
Ik mis vooral PLEZIER met Bas en Do..
Ongeacht wat ze voelen en denken...
Das mooi!quote:Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie je juist vaak lachen en dollen, zeker als ze samen in de caravan zijn.
Omdat ze zich afzijdig wil houden is ze jaloers??quote:Op woensdag 20 april 2016 00:13 schreef snetje het volgende:
Do: Hij heeft er nooit een punt van gemaakt en met binnenkomst zij hij zelf dat je zijn naam kon googlen..
Bas: Ja maar hij wil het nu achter zich laten ..
Do: Daarom hou ik mij nu afzijdig ..
Nee Doos .. je kan het niet hebben dat de aandacht van Bas naar Cemal gaat nu..
Wat heb ik gemist... Ik hoor Bas maar er is weing van te makenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benji en Rob waren de daders, filmpje is nu aan het uploaden ......
Ja precies, ik zie ze ook veel lachen en dollen..quote:Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie ze juist vaak lachen en dollen, zeker als ze samen in de caravan zijn.
Je mist de clue .. ze wil er niet over beginnen maar doet het toch ..als ze dan weerwoord krijgt haakt ze af..quote:Op woensdag 20 april 2016 00:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze zich afzijdig wil houden is ze jaloers??
Dat iddquote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als ik naar mezelf reflecteer en wat ik voel voor iemand.. niet te vergelijken..
Nee hoor, ik mis niet de clue, het is gewoon wat je wil zien.... en bij Do is het alleen maar negatief...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Je mist de clue .. ze wil er niet over beginnen maar doet het toch ..als ze dan weerwoord krijgt haakt ze af..
Omdat ze het vreemd vind dat hij nu ineens heel moeilijk over die foto's doet, terwijl hij, toen hij de loods binnen kwam, iedereen de foto's wilde laten zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef kkka3 het volgende:
Doos zegt dat ze zich afzijdig wil houden, maar ventileert juist een hele duidelijke mening.
Ze is niet geïnteresseerd in Bas' mening, want dan is ze opeens (zogenaamd) afzijdig.
Ze hoort zichzelf graag praten en waait met alle winden mee
Goffer.Lekker slipe is lekker slapen in het Fries...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kutdag las ik goed...
Maar bij FF las ik lekker slipje.....![]()
Hallo?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goffer.Lekker slipe is lekker slapen in het Fries...
Waanzinnig kinderachtig. Whatever happened to niet aan spullen van anderen komen.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:19 schreef snetje het volgende:
Bas wil nu de grill van Rob en Ben smerig maken ... van mij mag hij
Ja je hebt gelijk .. ik zie de dingen die ik wil zienquote:Op woensdag 20 april 2016 00:20 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mis niet de clue, het is gewoon wat je wil zien.... en bij Do is het alleen maar negatief...
Haar mening doet me er niet eens toe. Mag ze hebben. Maar ze houdt zich niet afzijdig.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze het vreemd vind dat hij nu ineens heel moeilijk over die foto's doet, terwijl hij, toen hij de loods binnen kwam, iedereen de foto's wilde laten zien.
We interpreteren dingen allemaal zoals ze het best bij ons eigen beeld aansluiten.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk .. ik zie de dingen die ik wil zien
niemand houd zich afzijdig daar, maar dat denken ze welquote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Haar mening doet me er niet eens toe. Mag ze hebben. Maar ze houdt zich niet afzijdig.
Wazzup?quote:
We? Spreek even voor jezelf...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
We interpreteren dingen allemaal zoals ze het best bij ons eigen beeld aansluiten.
Geen DM hier...quote:Op woensdag 20 april 2016 00:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie je geen dm de hele avond niet? is daar en foutje?
Duh! Moot.. Rob gebruikt de piemel van Cemal om Bas te pakken ... wat is dan een grill? En niet aan de spullen van anderen komen is iets wat niet in Utopia bestaatquote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Waanzinnig kinderachtig. Whatever happened to niet aan spullen van anderen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |