eigenlijk zou er een topic moeten zijn waar je iedereen kan lokquotenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
20:30 denk ik. Stuur wel reminder. Tot morgen
Jouw mening is als dikke stront.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Djoetma het volgende:
Overigens deed hij het in het debat met Sapp verrassend goed. Ik vond hem beter dan haar. Maar als uithangbord van Groenlinks moet je het niet willen. Al geldt dit ook voor Sapp. Denk dat Dibi zich sterker had gehouden.
Goede onderbouwing...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jouw mening is als dikke stront.
Ook de deuren van zijn kastje.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Dat boek heeft niet alleen deuren geopend voor Dibi
twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:22:46Je bent de schaamte voorbij @TofikDibi Als je ademt, lieg je al. #pauw reageer retweet
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Helder verhaal van meneer de SP'er.
Heeft hij al de racismekaart gespeeld?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.
De SP moet alleen iets gematigder worden, voor afschaffen is geen draagvlak. Maar versoberen en uitwassen tegengaan lijkt me het minste.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.
Klopt, beetje normaal doen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn post is verwijderd, triest.
Hij kan niet eens praten... Maar ik ben sowieso niet voor debatten. Ik heb liever een normaal gesprek. Ze noemen het een debat en beide debaters staan dan per definitie tegenover elkaar en kunnen het nergens mee eens zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:24 schreef danos het volgende:
Wat een slecht debater is die Tofik, verschrikkelijk.
En zit in je salaris, waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Die wachtgeldregeling is gewoon niet meer van deze tijd. Dat "risico" is verwaarloosbaar.
Het biedt ook grote beroepskansen, een politicus wordt bekend en kan een behoorlijk netwerk opbouwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Die wachtgeldregeling is gewoon niet meer van deze tijd. Dat "risico" is verwaarloosbaar.
Ja, het risico waar ze over spreken is dat ze niet direct iets vinden waarbij ze minstens hetzelfde verdienen, want ze hebben het erg riant.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Precies. Makkelijk kruiwagentje.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het biedt ook grote beroepskansen, een politicus wordt bekend en kan een behoorlijk netwerk opbouwen.
Denk dat deze tegenwoordig juist concreter is geworden met de manier waarop politiek benaderd wordt door mensen en op basis van hun partij weggezet worden als puur en alleen onderdeel van die partij en alle (vooral negatieve) facetten die daar aan vast zitten.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |