ik ook niet. Weet niet wat te verwachtenquote:
Ze kwam op bezoek en daarna was er wijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan loka?
Heeft zij jou versierd?
Het water was erg fris. brrrr.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, door de zee in te rennen? Very proper
Is zo'n technofeest echt iets wat je leuk vind of ga je daar meer heen voor de drugs?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet. Weet niet wat te verwachten
Was liever naar technofissa gegaan maar niemand had geld voor nog 1
Maar wat heb je gedaan om haar op bezoek te krijgen danquote:Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kwam op bezoek en daarna was er wijn.
Daarna wilde ze niet meer weg. :$
[..]
Het water was erg fris. brrrr.
Dat was niet een van Fokkie zijn slimmere ideeën.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben daar 5 jaar mee samen geweest.
[..]
Probeer een propere indruk te maken natuurlijk.
Ik kan me al niet meer herinneren dat ik het koud had maar dat zal vast wel. En anders voelde ik het enkel niet omdat alcohol.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kwam op bezoek en daarna was er wijn.
Daarna wilde ze niet meer weg. :$
[..]
Het water was erg fris. brrrr.
Dat was niet een van Fokkie zijn slimmere ideeën.
Hier nog zo een hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik dan echt de enige die perfect is?
nee ik ben datquote:Op woensdag 20 april 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik dan echt de enige die perfect is?
welnee manquote:Op woensdag 20 april 2016 16:12 schreef JanCees het volgende:
Ik ben echt het tegenovergestelde van perfect
pfffquote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:12 schreef JanCees het volgende:
Ik ben echt het tegenovergestelde van perfect
Het was niet bedoeld als date. :$quote:Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan om haar op bezoek te krijgen dan
door drugs ben ik techno gaan waarderen. Daarvoor vond ik het niets. Nu vind ik het ook leuk zonder maar dat komt misschien doordat ik het met mdma associeerquote:Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is zo'n technofeest echt iets wat je leuk vind of ga je daar meer heen voor de drugs?
Oprecht vraag dit
"Wil je langskomen voor kerst?"quote:Op woensdag 20 april 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heb je gedaan om haar op bezoek te krijgen dan
Heb er ook geen spijt van.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me al niet meer herinneren dat ik het koud had maar dat zal vast wel. En anders voelde ik het enkel niet omdat alcohol.
Is toch leuk, ben je tenminste nog de zee in geweest.
Misschien niet, maar in jullie achterkoppies zat dat er wel in!quote:Op woensdag 20 april 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als date. :$
zou je wel perfect makenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
pfff
dat hoef je niet per se te kunnen
wat cutequote:Op woensdag 20 april 2016 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Wil je langskomen voor kerst?"
[..]
Heb er ook geen spijt van.
Was leuke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |