Ga je dan meedrinken?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen we flesje kopen om vakantie te vieren?
Ik lust het ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je dan meedrinken?
Of wil je portje?
wilde het dan ook niet veranderen, maar rekening houden met.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Tja, je kunt natuurlijk niet iets veranderen wat in je hersenen fout gaat toch
Nee, maar klinkt wel grappig.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
kijkt een van jullie, Jane the virgin?
Het is ook best wel leukquote:
Ja ik zag een keer een trailer. Weet alleen niet meer op welke zender het is?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook best wel leuk![]()
heb je de trailer gekeken? Of een omschrijving gelezen?
Ik kijk het op netflixquote:Op woensdag 20 april 2016 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik zag een keer een trailer. Weet alleen niet meer op welke zender het is?
Oh dat kan wel, ik kijk alleen tv als ik bij mijn ouders ben tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2016 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet.
Maar volgens mij was het vorig jaar ergens ook op televisie.
Nog nooit geweestquote:
Ja, dat is wel treurig ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
Mensen die buiten in de rij gaan staan om te kunnen eten bij Happy Italy
Is dat zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Alleen altijd zo fucking druk.
Daar waar ik geweest ben, Den Haag en Amsterdam was het altijd tering druk ja. Niet gezond meer.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo.
Mag eerst wel bellen dan of er plek is
Neequote:Op woensdag 20 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Is dat zoiets als Happy Italy?
echt absurd gewoonquote:Op woensdag 20 april 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel treurig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |