Heb wel paar autistjes gedate, omdat ik ook val op beetje sukkeltjes/nerdjes/bijzondere mensenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga een autist daten. Die zijn vaak erg enthousiast over een specifiek iets.
Wat vond je er vervelend aan?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb wel paar autistjes gedate, omdat ik ook val op beetje sukkeltjes/nerdjes/bijzondere mensen. Maar nee
zat ie veel te gamen?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik en mijn gevoelens vaak werden genegeerd
Nee hoor. Denk eerder andersom.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, negeer ik jouw gevoelens niet te vaak?
Haha, nee.quote:
Echtquote:Op woensdag 20 april 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet heel gezond. Kan je flink verstopt van raken.
Dat zou ik niet kunnen handelenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee.
Dat ging nog geen eens bewust, maar had die persoon gewoon oprecht niet door. En dan kon ik nog tienduizend keer zeggen 'ik voel me rot geef me knuffel' dat ging dan vaak gewoon niet want diegene had dan al plan in zijn hoofd 'vanavond ga ik eten, dan ga ik dit doen en dan dit doen' en ja, dat kan dan niet als ik dan zeg 'ja maar ik voel me rot zou je me willen helpen?'
En de volgende dag gebeurde dat dan ook niet, want dat was dan weer het autisten gedeelte, dan was het alweer vergeten want in die persoon zijn hoofd, ik zei gisteren dat ik me rot voelde en niet vandaag. Dat soort dingen
Oke ik dacht al, wat raar.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt met gemak iedere dag banaantje etenlekker
Dan komen ze je wel zoeken. Maar het is wel zo trouwens. Niet dat je nu ineens radicaal moet gaan minderen hoor.quote:
Dat klinkt wel extreem.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee.
Dat ging nog geen eens bewust, maar had die persoon gewoon oprecht niet door. En dan kon ik nog tienduizend keer zeggen 'ik voel me rot geef me knuffel' dat ging dan vaak gewoon niet want diegene had dan al plan in zijn hoofd 'vanavond ga ik eten, dan ga ik dit doen en dan dit doen' en ja, dat kan dan niet als ik dan zeg 'ja maar ik voel me rot zou je me willen helpen?'
En de volgende dag gebeurde dat dan ook niet, want dat was dan weer het autisten gedeelte, dan was het alweer vergeten want in die persoon zijn hoofd, ik zei gisteren dat ik me rot voelde en niet vandaag. Dat soort dingen
Lekker pragmatisch welquote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ja, ik wil mensen vaak wel een kans geven en ik vond deze gast toevallig wel echt leuk. En ja, die persoon kan er ook niks aan doen dus ik wil dat altijd dan wel proberen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een lekker ding
Wat bedoel je met proberen? Dat hij probeert niet meer jou te negeren?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil mensen vaak wel een kans geven en ik vond deze gast toevallig wel echt leuk. En ja, die persoon kan er ook niks aan doen dus ik wil dat altijd dan wel proberen.
Maar dat lukt niet nee, heb nog niet vaak iemand tegen gekomen die zelf ook écht zou willen proberen namelijk.
maar weet niet of dat ook kan, want is nou eenmaal zo
Ik noem nu ook enkel die vervelende kanten op hoor. Het was niet dat de periode dat ik met die persoon aan het daten was alles kut was en ik overal werd genegeerd enzo, waren ook zat lieve dingenquote:
Ja, iets minder autistje zijn. Al vaak werd het 'ja kan ik niet' en misschien is dat wel zo, maar ja, dan houdt het al gauw op als heel erg weinig rekening wil houden met je en daar ook niet samen aan wil werken omdat ietwat beter te makenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat bedoel je met proberen? Dat hij probeert niet meer jou te negeren?
Tja, je kunt natuurlijk niet iets veranderen wat in je hersenen fout gaat tochquote:Op woensdag 20 april 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik noem nu ook enkel die vervelende kanten op hoor. Het was niet dat de periode dat ik met die persoon aan het daten was alles kut was en ik overal werd genegeerd enzo, waren ook zat lieve dingen.
[..]
Ja, iets minder autistje zijn. Al vaak werd het 'ja kan ik niet' en misschien is dat wel zo, maar ja, dan houdt het al gauw op als heel erg weinig rekening wil houden met je en daar ook niet samen aan wil werken omdat ietwat beter te maken.
Op deze manier moet ik wel vreemd gaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld dat ik je weinig aandacht geef de laatste tijd, zonder jou had ik nooit minecraft gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |