Heb je nog iets moois mee naar huis kunnen nemen ?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bij de show geweest, was veel moois te zien, moet zeggen de skinny's en de baldwins kunnen niet echt mijn interesse wekken.
Nee helaas. Maar was wel leuk om een keer te zien, volgend jaar schrijf ik voor de grap Henk en Jos in, eens kijken hoe die het doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog iets moois mee naar huis kunnen nemen ?
Leuk!quote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas. Maar was wel leuk om een keer te zien, volgend jaar schrijf ik voor de grap Henk en Jos in, eens kijken hoe die het doen.
Ga weg hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Forse stijging van SS bij Medicanimal-dingesRuim 53 euro nu, was 33. Op zoek naar een nieuw adres, anders stap ik weer over op een ander merk
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Sjechov het volgende:
Vandaag is mijn vrouw met onze cavia's naar de dierenarts geweest.
Eerst hebben we (vorige week) een telefonisch consult gehad, maar we wouden ze toch even nagekeken hebben.
Gelukkig viel het allemaal mee. De DA kon de droge plekjes ook niet helemaal verklaren.
Uit voorzorg hebben ze beide een injectie gehad (voor het geval het toch iets van een mijt oid was).
De DA gaf aan dat er dan eigenlijk een mijt gezien moest worden, maar die waren er niet.
Volgende week mogen ze gezellig terug op controle.
Beide gaven ze geen kik. Alleen is er nu wel 1 boos op mijn vrouw
De andere is heel gemakkelijk. De DA had hulp gehaald voor de injecties, maar dat bleek dus niet nodig
Afwachten nu.
Ook met die woorden?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga weg hoorIk zie het nu ook.. vond 33 euro wel prima, maar 53 euro maakt ze net zo duur als een andere aanbieder.
Ik koop het niet meer daar, heb ze nu ook een mail gestuurd met de vraag waarom die achterlijke prijs is ingevoerd.
Min of meerquote:
Ze pakte echt geen eten aan van mijn vrouwquote:
Wat een snoepie!quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
Links is de nieuwe aanwinst, naast haar zwarte zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |