Waar is je abo man?!quote:
Lees dan godverdomme terug oetlulquote:
Roosje! !! Ja bier lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mag ik klagen?(Niet dat iemand het leest maar dan nog
Ik wil mijn hart even luchten
![]()
)
1. Ik heb (al een paar dagen erg) last van pijnlijk prikkend brandend maagzuur.
2. Afgelopen zondag ben ik me wezenloos geschrokken toen ik mijn weerspiegeling zag bij het zwembad in een raam (ik zal verder geen details geven![]()
)
3. Ik slaap slecht, vannacht, na 2 oxazepams, uiteindelijk, pas weer in slaap gekomen.
4. Vandaag was het mooi weer, niemand die met me wil zwemmen (evenals morgen)
5. vanaf zaterdag kunnen we weer schaatsen(Niet dat ik ooit op schaatsen heb gestaan)
Einde klaagzangWe wil er een biertje? of wijn? Ik rakteer!
WHahaha nee ik pak er wel een uit de koelkast !quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Je bier is een beetje warm gewordenZal ik er wat ijsklontjes bij doen?
Ik trek er nog een los !quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb net nog geprobeerd te slapen nog steeds wakker en al 2 oxazepam op. Moet dat niet te vaak doen want straks kom ik weer tekort.
Via betrouwbare bron vernomen dat er nog leven in zit!quote:
Ligt het niet ook een beetje aan mij?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:22 schreef renwan het volgende:
Ik wil bij deze graag even Argo bedanken!
Argo oftewel Sneeuwleeuw, de grootste aanbidder van Geerd op FOK! De vernietiger van deze SC! Dankjewel voor je tomeloze inzet om een einde te maken aan deze reeks
Het is je gelukt kerel! Je inzet heeft resultaat gehad![]()
Je kan best ff een powernapje doen van 1 uur toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha nou ik vind het best vermakelijk hoorAl is het de vraag nog maar of ik het überhaupt ga halen want ben al 3 keer over m'n eigen voeten gevallen van moeheid
Had ik wel even aan gedacht maar meestal als ik 's middags even ga liggen en in slaap val word ik daarna altijd een soort van beroerd wakkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je kan best ff een powernapje doen van 1 uur toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |