je moet er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:49 schreef Kurovski het volgende:
In ieder geval Prof, we hebben het er wel 'ns over gehad, m'n deense vriendin met 'r dochter. In Juli ontmoet ik haar in A'dam, maar voortijds wil ik haar komen opzoeken in Aarhus. Ik ken die stad, maar al zo lang niet geweest. Op Billund/Legoland vliegen met KLM en dan de shuttlebus kost niet zo veel. Maarja, dagelijks leven is wel prijzig daar.
Verkopen ze niet eens daar volgens mij. Als er iets kut is zijn het deense supermarkten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Saffraan is altijd duur geweest
wou alleen zeggen dat je ook sterk bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen idee waarnaar ik vernoemd ben
Al zal je dat gezien mijn bouw wel vermoeden he?![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt saffraan wel in Nederlandse supermarkten verkocht dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verkopen ze niet eens daar volgens mij. Als er iets kut is zijn het deense supermarkten.
Ik ben vernoemd naar m'n moeder. Dat is terug te vinden in m'n tweede voornaam. Bij ons in de familie hebben we een systeem daarvoor.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen idee waarnaar ik vernoemd ben
Al zal je dat gezien mijn bouw wel vermoeden he?![]()
![]()
![]()
![]()
Is een bordeel ook een toko?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt saffraan wel in Nederlandse supermarkten verkocht dan?
Dacht dat jij sws meer in toko's kwam dan in supermarkten.
Ik gebruik haast nooit saffraan, maar het is gewoon te koop bij bv Jumbo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wordt saffraan wel in Nederlandse supermarkten verkocht dan?
Dacht dat jij sws meer in toko's kwam dan in supermarkten.
hoe zou jouw kind heten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar m'n moeder. Dat is terug te vinden in m'n tweede voornaam. Bij ons in de familie hebben we een systeem daarvoor.
Ja op zo`n manier, dan ben ik vernoemd naar m`n opa, ook terug te vinden in m`n tweede naam. Maar qua voornaam weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar m'n moeder. Dat is terug te vinden in m'n tweede voornaam. Bij ons in de familie hebben we een systeem daarvoor.
Hoezo weet je dat niet? Gewoon ergens gehoord en toen vonden ze het beiden een leuke naam is ook een herkomst.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja op zo`n manier, dan ben ik vernoemd naar m`n opa, ook terug te vinden in m`n tweede naam. Maar qua voornaam weet ik het niet
Als het een meisje wordt Rasol Cornelia. Over een jochie ben ik nog niet over uit.quote:
herkomst hersenscheetquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Gewoon ergens gehoord en toen vonden ze het beiden een leuke naam is ook een herkomst.
Omdat ik daar nog nooit naar gevraagd hebquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Gewoon ergens gehoord en toen vonden ze het beiden een leuke naam is ook een herkomst.
0/10quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het een meisje wordt Rasol Cornelia. Over een jochie ben ik nog niet over uit.
Dus je weet ook niet welke naam je broertje zou hebben gehad?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog nooit naar gevraagd hebHoef niet echt te weten waarnaar ik vernoemd ben of hoe ze op m`n naam kwamen eigenlijk.
Doe Hans Leonquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als het een meisje wordt Rasol Cornelia. Over een jochie ben ik nog niet over uit.
Rasol Cornelia? Klinkt als een verschrikkelijk ranzig spaans gerechtquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
apartquote:Op dinsdag 19 april 2016 12:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet wel welke naam m`n broertje gehad zou hebben, die zou dezelfde naam hebben als m`n vader, maar ik weet verder niet waarom ik nou heet zoals ik heet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus je weet ook niet welke naam je broertje zou hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |