ewa dushi kom zo jonko smoke op sgoolplijntjequote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf niet meer associeren met zulk volk als op t mbo
Sorry voor de gene die mbo hebben gedaan.
Ik maak even een inhaalslag met californication nu.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fucked up. Zal voor je bidden.
Ik heb ook netflix maar kijk het toch verrassend weinig. Kan ook echt niet all day long netflix kijken. Max 2 a 3 afleveringen per keer. Fargo, beste serie
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ewa dushi kom zo jonko smoke op sgoolplijntje
Dank je wel voor deze vriendelijke woorden maar zijn we niet allemaal verstandig op onze eigen manier?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
eindelijk iemand met een beetje verstand hier
nee sommige mensen zijn gewoon kaolodomquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze vriendelijke woorden maar zijn we niet allemaal verstandig op onze eigen manier?
Als je dat zegt kun je overal mee weg komenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze vriendelijke woorden maar zijn we niet allemaal verstandig op onze eigen manier?
haha ojaquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee sommige mensen zijn gewoon kaolodom
net zoals we allemaal knap zijn op onze eigen manier.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je ook kaal?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
net zoals we allemaal knap zijn op onze eigen manier.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar wellicht heb ik een verstoorde visie op schoonheid.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
net zoals we allemaal knap zijn op onze eigen manier.
Ik heb ober niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens. Maar wellicht heb ik een verstoorde visie op schoonheid.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ober niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik eet elders vandaag. Denk VGAquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga op de thai toer. Sperziebonen zijn in de aanbieding nog vandaag bij de Jumbo. Thai red curry chicken...
vlees van gisteren + aardappel + groente.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga op de thai toer. Sperziebonen zijn in de aanbieding nog vandaag bij de Jumbo. Thai red curry chicken...
HAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHHHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAAquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Video Graphics Array altijd lekker natuurlijk.
Met mosterd wel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
moeten we die kennen?quote:
Heb ik vrijdag gedaan, heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga m'n hoofd van de week standje 1 doen weer 'ns.
Dus.quote:Joanna (27) ziet er normaal uit, maar haar lichaam is uiterst bijzonder: ze is geboren zonder vagina en baarmoeder.
ik ga roken: kippendijen gevuld met paprika en knoflook omwikkeld met spek, daarbij wat rijst en veldsla/brocollikiemquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
best kutquote:
hmm, dat lijkt me vervelend voor haarquote:
Ze is geopereerd dus nu wel weer, maar idd... ze had alleen een heel ondiep gat daar ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
das apart, heeft ze helemaal geen geslachtsdeel ofzo dan
Ja, datquote:
Ghehe, een omgekeerd dixi toilet tussen je benenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze had alleen een heel ondiep gat daar ofzo
Jezusquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghehe, een omgekeerd dixi toilet tussen je benen
probeert hij nu expres niet grappig te zijn?quote:
Wanneer slaap jij tegenwoordig eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Slapen is voor apenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer slaap jij tegenwoordig eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |