quote:
Die Barnevelder legt niet meer, de krielkippen wel.quote:Op maandag 18 april 2016 20:40 schreef LXIV het volgende:
Ik heb een haan en 2 kippen, een rode en een zwarte. Die zwarte kip treedt de haan niet, dus die rooie kip is helemaal kaal van boven. Ik kan wel een extra kip gebruiken om die ene wat rust te gunnen. Waar woon je? (En legt de kip nog?)
Wel eerst slachtenquote:Op maandag 18 april 2016 20:42 schreef matthias24 het volgende:
je kan ze toch in de pan gooien! zal vast heel lekker zijn hoor.....verse kip.
Heb jij al eens een kip geslacht?quote:Op maandag 18 april 2016 20:43 schreef matthias24 het volgende:
TS je snapt toch zelf ook wel wat je moet doen soepkip.
Dat is te ver voor een kipquote:Op maandag 18 april 2016 20:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Die Barnevelder legt niet meer, de krielkippen wel.
Zeeland.
nee dat niet. maar geloof me als je echt honger hebt dan doe je wat nodig is. en waarom zou je moeilijk doen om een paar verse kippenboutjes.quote:
Ok. Dat kan ik niet rijden voor een paar kippen. Ik denk dat als je ze aanbiedt in de sociale media, er vast wel iemand is die ze wil. Ik snap wel dat je je eigen kippen niet wil slachten. Zelf heb ik er geen problemen mee, maar dan keert de rest van het gezin zich tegen mij.quote:
Waarom is het wel normaal dat er kipfilet in de supermarkt ligt en geen katfile of hondenworst?quote:Op maandag 18 april 2016 20:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom is het wel normaal om hier te reageren dat je ze moet slachten en opeten, maar als het een eigen kat of hond betreft dan breekt iedereen zijn nek bijna om te roepen dat je een walgelijke dierenhater bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |