het plastic velletje wat om die goedkope chorizo zitquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef Janneke141 het volgende:
Als je lichaam het niet accepteert komt het vanzelf wel weer naar buiten.
Maar welk plastic bedoel je? Het velletje van de worst of de plastic cellofaantjes die de slagerij ertussen legt na het snijden?
Ik vind het knap dat je het weg krijgt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
het plastic velletje wat om die goedkope chorizo zit
Als je het bakt is het niet zo erg merkbaarquote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het weg krijgt.
Dus je hebt gewoon gesmolten plastic op?quote:Op maandag 18 april 2016 19:16 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Als je het bakt is het niet zo erg merkbaar
Als er staat niet geschikt voor consumptie, waarom zou je het dan eten?quote:Op maandag 18 april 2016 19:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Is dit eetbaar? Bij de jumbo salami staat: niet geschikt voor consumptie. Maar ga je dood als je het wel gegeten hebt?
Omdat ik normaal niet van die pauperworst eet en je het velletje dan juist wel op wil eten.quote:Op maandag 18 april 2016 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als er staat niet geschikt voor consumptie, waarom zou je het dan eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |