leugens hermannquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
is dit net als friet vs patat waar 1 kant gewoon gelijk heeft
en dat is de friet kant
Oud pand, wij hadden de zolder, 50m2, 650 inc. op de Ganzenmarkt. Helemaal wit, kale balken, uitzicht op de Domquote:
wow dan is het wel heel ergquote:
scheer en foppen.quote:
Onzin.quote:
neenquote:
Apart, in mijn koelkast kan ik geen ijs vinden, in de vriezer welquote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is een diepvries.
de ijskast is de koelkast
Klopt, maar afwasmachine en wasmachine zijn gewoon twee bestaande dingen.quote:
bedankt maar je hoeft mijn homoseksualiteit niet aan overal te koppelenquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik accepteer dat jij als homoseksueel het patat noemt
We kijken ernaar uitquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
dat is mijn keuze en dat respecteer jequote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt maar je hoeft mijn homoseksualiteit niet aan overal te koppelen
Overigens heb ik nergens geopperd dat vaatwasser niet goed is.quote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de afwasmachine zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈɑfwɑsmɑʃinə] Verbuigingen: afwasmachine|s (meerv.) machine die de afwas doet Voorbeeld: `de vuile vaat in de afwasmachine doen`Synoniem: vaatwasser
geen dank, doe het graag
quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof je die keuze hebtje kreeg gewoon smeer van je leidinggevende net
wat vind jij nou van dit klimaat? jij als man die echt de witte stranden leef kentquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
ik voel me gediscrimineerd omdat je mij onderscheidt van de rest op basis van mijn homoseksualiteitquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn keuze en dat respecteer je
haha gayquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me gediscrimineerd omdat je mij onderscheidt van de rest op basis van mijn homoseksualiteit
nee precies, het is gewoon belachelijkquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overigens heb ik nergens geopperd dat vaatwasser niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |