Precies. In plaats van duidelijk te maken dat we hier helemaal niet zitten te wachten op de komst van deze mensen en dat ze er niet in komen, gaan we ze eerst toelaten en vervolgens na heel lang pas zeggen dat ze niet welkom zijn en vervolgens zeggen dat ze zelf maar naar huis moeten zien te komen. Maar op deze manier blijft men in de 3e wereld maar denken dat iedereen hier zomaar terecht kan. Het is te gek voor woorden.quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef KrappeAuto het volgende:
Enige manier om dit te voorkomen is door 100% duidelijk te maken dat je er niet in komt, en als je er wel in komt, opgepakt en teruggestuurd wordt. Politici voor open grenzen zijn mede schuldig aan dit drama.
Niet dat gezever weer aub.quote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef LelijKnap het volgende:
Afrika moet gewoon weer gekoloniseerd worden. Niet om slavernij, of goederen, maar om civilisatie af te dwingen. Eerst echter een 1kindbeleid instellen.
White man's burden is zo 1899..quote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef LelijKnap het volgende:
Afrika moet gewoon weer gekoloniseerd worden. Niet om slavernij, of goederen, maar om civilisatie af te dwingen. Eerst echter een 1kindbeleid instellen.
Die zien er wel uit of dat ze uit Gabon of Malawi komen inderdaad.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zien er wel uit of dat ze uit Gabon of Malawi komen inderdaad.
Laatst op de NOS hadden ze een zielig verhaal van een moeder die verstoten was van haar kinderen op zo'n kuteiland.quote:Op maandag 18 april 2016 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is een tragedie maar die mensen nemen zelf het risico.. kan er niet heel erg mee zitten eigenlijk als ze verzuipen, alleen voor de kinderen is het triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja waarom zou dat toch zijn, ze wilde van haar kinderen af?quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Omdat ze zelf eerst te bang was geweest om te gaan, maar het geen probleem vond om haar kinderen op de boot te zetten![]()
En daar tegenover de gemiddelde idioot die denkt dat we iedereen wel ff kunnen helpen... Niet beseffend dat je dan het westen nog verder naar de tering helpt.quote:Op maandag 18 april 2016 13:25 schreef TeenWolf het volgende:
Gemiddelde fokker op dit bericht:
[ afbeelding ]
Dat is nog best beschaafd eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 13:25 schreef TeenWolf het volgende:
Gemiddelde fokker op dit bericht:
[ afbeelding ]
Een alternatief is de vluchtelingen met het veerponten of vliegtuigen ophalen. Maar bon, dan wil ineens iedereen komen uiteraard.quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Elke andere manier zal leiden tot blijvende pogingen Europa te bereiken en dus resulteren in zeedoden. Dit ontkennen is precies waarom nog veel meer mensen dood gaan op zee.
Opzich zou ik sommigen best in willen ruilen.quote:Op maandag 18 april 2016 20:01 schreef BarryOSeven het volgende:
We moeten ze allemaal ophalen, dit kan zo echt niet langer!
Doe dan wijs of hou gewoon je grote mondquote:Op maandag 18 april 2016 20:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat mijn oplossing is want dan wordt ik voor de rest van mijn leven van FOK! gebannen.
"mama kijk is wat een rare vis"quote:Op maandag 18 april 2016 20:45 schreef bijdehand het volgende:
nou da's lekker als je wil gaan zwemmen nu
14 jaar na dato hetzelfde liedje. Eigenlijk is het wel triest dat actie ondernemen in dit soort situaties teveel gevraagd blijkt.quote:Op maandag 18 april 2016 19:35 schreef Szikha2 het volgende:
Wow de aandacht ineens voor iets wat al tientallen jaren speelt.
(mag je nu wel of niet Volkskrant gebruiken? Pff de mods moeten maar zien hoor)
Archief van Volkskrant
3 december 2002, 08:21
nja is je vakantie wel goed verpest als er bij je op het strand een stuk of wat van die mensen liggen. beetje voor geldelijk voordeel jezelf en je familie het leven riskerenquote:
Qftquote:Op maandag 18 april 2016 19:35 schreef Szikha2 het volgende:
3 december 2002, 08:21
De migrantenstroom zal aanhouden zolang Europa niets doet aan de oneerlijke handel die het met Afrikaanse landen drijft, meent Widgren.[/i]
Link : http://www.volkskrant.nl/(...)n-migranten~a623333/
Zeker waar.quote:Op maandag 18 april 2016 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nja is je vakantie wel goed verpest als er bij je op het strand een stuk of wat van die mensen liggen. beetje voor geldelijk voordeel jezelf en je familie het leven riskeren
dat geld aan de bomen groeit hier. Dat als ze eenmaal in europa zijn meteen een mooi huis krijgen, een moderne auto etc..quote:Op maandag 18 april 2016 23:23 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zeker waar.
En dat laatste is vanuit ons perspectief inderdaad heel krom. Ik vraag me soms alleen af hoe zij òns vanuit hún perspectief zien.
Was er maar een manier om dat uit te wisselen, dan zou er een hoop onzekerheid en onbegrip weggenomen worden.
Deze man is een eckte eckte hoorquote:Op maandag 18 april 2016 20:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat mijn oplossing is want dan wordt ik voor de rest van mijn leven van FOK! gebannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |