SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Tactisch is hij ook wel goed denk ik. Ik heb alleen niet het idee dat hij nou echt bij Ajax gaat passenquote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij Ajax verder kan brengen. Er kan wel weer een andere Ajax man aangesteld worden die alleen maar ja knikt maar tactisch vind ik Ten Hag erg sterk en misschien is dat juist positief voor het Ajax voetbalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een lulkoek, met 0-0 moet je er ook vol opklapen zeker tegen Utrecht.quote:
Maar Drank had met zijn opstelling het lot al bezegeld. Hoe haal je het in je hoofd om volgens de Cruijff filosofie te spelen en dan met 3-4-3 aan te komen zetten. Met Viergever en Sinkgraven in de basis, ongelofelijk. Schone op de bank en out of the blue Sinkgraven tegen F´n Utrecht waar je er 9vd10 keer zwaar tegen hebt.Narf!![]()
Ik heb die hele trainers-discussie niet gevolgd, maar zijn er al mensen die Van den Brom hebben genoemd?
Dan weet ik wie ik niet meer serieus hoef te nemen.![]()
![]()
Lijkt mij de meest waarschijnlijke maar zeker niet de beste optiequote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb die hele trainers-discussie niet gevolgd, maar zijn er al mensen die Van den Brom hebben genoemd?
Dan weet ik wie ik niet meer serieus hoef te nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet je er wel een wiskundige naast zetten om alles duidelijk te makenquote:Op zondag 17 april 2016 22:17 schreef Adames het volgende:
Aad de Mos
Die heeft nog een EC gewonnen met MechelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laatste vijf jaar 3x keer gewonnen en 2x gelijk gespeeld, maar heb je gezien hoe ze vandaag speelden? Die aanval is echt waardeloos op het moment.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Vriezzer het volgende:
Ik vrees die uitwedstrijd tegen Heerenveen..
De rest geloof ik wel, maar die rare Friezen. Je weet het nooit.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tot die Larsson een keer Veltman uitkapt.quote:Op zondag 17 april 2016 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatste vijf jaar 3x keer gewonnen en 2x gelijk gespeeld, maar heb je gezien hoe ze vandaag speelden? Die aanval is echt waardeloos op het moment.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Frank die iets boeiends zegtquote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?Hij stond achter zijn eigen tactiek tegen utrecht, maar de spelers waren te slecht. Ik heb het een kwartier volgehouden.quote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zei Frank nog iets boeiends bij Studio Voetbal?![]()
Cocu lijkt me wel wat als nieuwe trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 02:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Cocu lijkt me wel wat als nieuwe trainerJa, die staan vast te springen om bij Ajax aan de slag te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is knap, aangezien die twee ook niet dezelfde gedachte hebben.quote:Op maandag 18 april 2016 08:39 schreef Syntix het volgende:
Doe maar iemand die dezelfde voetbalgedachte als Guardiola en Klopp heeft.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 08:39 schreef Syntix het volgende:
Doe maar iemand die dezelfde voetbalgedachte als Guardiola en Klopp heeft.de gedachte alleen is niet goed genoeg, maar ik zie deze directie niet iets revolutionairs doen door bijvoorbeeld Bielsa aan te trekken
![]()
Aanvallend voetbal met pressie is een behoorlijk brede voetbalgedachte.quote:Op maandag 18 april 2016 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is knap, aangezien die twee ook niet dezelfde gedachte hebben.![]()
Zou een Bielsa daar überhaupt zin in hebben?quote:Op maandag 18 april 2016 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]de gedachte alleen is niet goed genoeg, maar ik zie deze directie niet iets revolutionairs doen door bijvoorbeeld Bielsa aan te trekken
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: