Ik twijfelde tussen makreel en zalm. Heb nog makreel in de ijskast. Dat wordt morgen. Dinsdag zalm.quote:Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef Ole het volgende:
Ik eet vanavond zalm met volkoren pasta en salade met komkommer en tomaat![]()
Mag jij ook ;Y
Lust ik niet. Ben jaloers op de mensen die er van smullen.quote:
Zonder het broodje mag je dat ook wel hebben. Maar als je het niet lust dan houdt het op. Ik vond het pas na mijn 30ste lekkerquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lust ik niet. Ben jaloers op de mensen die er van smullen.
Ik zal er eens ééntje kopen dinsdag. Mondjesmaat proberen te eten. Misschien vind ik het wél lekker. Is me met witlof en sla ook overkomen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Zonder het broodje mag je dat ook wel hebben. Maar als je het niet lust dan houdt het op. Ik vond het pas na mijn 30ste lekker
Hier in de grote stad veel te veel, eurootje of 3. Moet in Bommel voor 2 te krijgen zijn! Begin met uitjes en zuur!quote:Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal er eens ééntje kopen dinsdag. Mondjesmaat proberen te eten. Misschien vind ik het wél lekker. Is me met witlof en sla ook overkomen.
Wat kost een haring ?
Wat kost dat ? En hoe werkt zo iets ?quote:Op zondag 17 april 2016 23:42 schreef The_Verve het volgende:
Die plaatjes van dat eten slaan nergens op. Plaats in FHF even oproep voor een (oude) digitale camera.
Als je het hier -> FOK!kers helpen FOK!kers vraagt hoeft het niets te kosten.quote:Op maandag 18 april 2016 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost dat ? En hoe werkt zo iets ?
Zal morgen eens kijken. Goeie tip, bedankt.quote:Op maandag 18 april 2016 00:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als je het hier -> FOK!kers helpen FOK!kers vraagt hoeft het niets te kosten.
Er zijn vast wel mensen die er eentje hebben liggen en er sinds de smartphone niets meer mee doen.
Meen je dat ?quote:Op maandag 18 april 2016 02:03 schreef Ole het volgende:
Ik heb er een voor je. Doe er niks mee. even batterij oplader zoeken
Wat liefffffffffquote:Op maandag 18 april 2016 02:03 schreef Ole het volgende:
Zo'n Paarse Tarzan vreet stroom.quote:Op maandag 18 april 2016 02:03 schreef Ole het volgende:
OLE WAAR BLIJF JE ?quote:
Ik ga nu slapen. trustenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |