hehequote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ervan geschrokken.
Uhm. Op zondag... dat zal de sgp niet fijn vinden maat.quote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Geelman het volgende:
Mijn opdracht is af en de zon schijnt nog! Ik ga lekker fietsen.
Laterzz
have funquote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Geelman het volgende:
Mijn opdracht is af en de zon schijnt nog! Ik ga lekker fietsen.
Laterzz
Lief dagboek....quote:Op zondag 17 april 2016 18:06 schreef SeLang het volgende:
Eerste hit bij een Google search naar "peiling"
[ afbeelding ]
Meisje heet Pei Ling
btw: zou doen
Gelukkig stem ik geen SGP, want het was erg mooi in het Westerpark.quote:Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm. Op zondag... dat zal de sgp niet fijn vinden maat.
haha ja echt he wat een kneus die hoinkquote:Op zondag 17 april 2016 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ad hominem![]()
Hoink jij bent gewoon een idiote kneus die hier ruzie zoekt met mods en admins en daarna gaat huilen dat hij gebanned is. Vervolgens ga je dan Fylax zijn kontje likken zodat je met je holmaatje tardis op diens radio show mag, waar jullie elkaar zo'n beetje aftrekken. Die ene keer in de week dat je jezelf belangrijk voelde.
Nee man als je de ad hominem wil trekken, dan vuur ik terug.. Achterlijke idioot.
Zijn jullie uit elkaar?quote:Op zondag 17 april 2016 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja echt he wat een kneus die hoink
Nee zeker niet hij is nu Fylax z'n kontje aan het likken en ik wacht op de gang tot het mijn beurt is.quote:
Oh dan is het goed, doe ze de groeten van mij!quote:Op zondag 17 april 2016 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zeker niet hij is nu Fylax z'n kontje aan het likken en ik wacht op de gang tot het mijn beurt is.
Hoe kom je hier trouwens allemaal bij, druktemaker?quote:Op zondag 17 april 2016 19:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, doe ze de groeten van mij!
Je hebt het zonet bekend, dus hoe ik erbij kom maakt niet meer uit bij deze.quote:Op zondag 17 april 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kom je hier trouwens allemaal bij, druktemaker?
Fantastisch onderbouwd, je kan wel merken dat jouw intellect en vermogen om recht door cynisme en ironie heen te prikken je aan alle kanten superieur maakt aan middelmatig voetvolk als ik of hoink.quote:Op zondag 17 april 2016 19:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hebt het zonet bekend, dus hoe ik erbij kom maakt niet meer uit bij deze.
Nouja ik ben nu eenmaal een aristocraat.quote:Op zondag 17 april 2016 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch onderbouwd, je kan wel merken dat jouw intellect en vermogen om recht door cynisme en ironie heen te prikken je aan alle kanten superieur maakt aan middelmatig voetvolk als ik of hoink.
Onverstandig in jouw geval, maar dat is geheel aan jou.quote:Op zondag 17 april 2016 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik ben nu eenmaal een aristocraat.
Het is wel waar een aristocraat is te verfijnd. Mensen gaan dan op je haten, en inderdaad het zou onverstandig zijn zo verfijnd te zijn. Echter kun je het niet kiezen, ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onverstandig in jouw geval, maar dat is geheel aan jou.
Ik weet niet precies waar je het over hebt. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik weg was of dat ik Fylax en ik ooit een goede verstandshouding hebben gehad. Maar dank je wel voor je gelukswens.quote:Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is wel waar een aristocraat is te verfijnd. Mensen gaan dan op je haten, en inderdaad het zou onverstandig zijn zo verfijnd te zijn. Echter kun je het niet kiezen, ik kan er niks aan doen.
Maar hoe voelt het om terug te zijn op FOK!? Als ik het goed begrijp was jij het die alles in de gate hield wat op FOK! gebeurde, dus je hebt eigenlijk je leven weer terug. Ik wens je veel goeds man, dat je vriendschap met Fylax en Hoink sterk mogen blijven, en wat jullie onder de lakens doen moeten jullie zelf weten ik zal niet oordelen.
Albanië en Albanezen zijn wel echt de Marokkanen van de Balkan, alleen maar ellendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 19:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Albanië en Albanezen zijn wel echt de Marokkanen van de Balkan, alleen maar ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 999
De Albanezen waren er voor dat Slavische kutvolk.
En in 2016 nog zeggen dat Kosovo van Servië isx 99
Zelfs Servië erkent Kosovo onofficieelDe Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
Je zit in zijn radioshow.quote:Op zondag 17 april 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je het over hebt. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik weg was of dat ik Fylax en ik ooit een goede verstandshouding hebben gehad. Maar dank je wel voor je gelukswens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |