Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.quote:
ahwquote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen leven
Fascistje.
Aight.quote:
Maar wenfer... demente ouderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar wenfer... kinderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:
Gimme more!quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen om in een veilig land te leven door flink te bezuinigen op Defensie
Beetje hypocriet dit hè. Guus verwijten in de persoonlijke aanval te gaan en het dan zelf voortzetten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Mensen die de glijdende-schaal argument misbruiken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
Dan zou ik dus tegen abortus moeten zijn, i.p.v. voor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
En terecht, zo kunnen we in West-Europa in betrekkelijke beschaving wonen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.
Waarom leg je Guus woorden in de mond?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |