quote:Op zondag 17 april 2016 14:44 schreef Fatoeman het volgende:
KerstBeter gewoon met een fles drank naast je en een paffie achter de beeldbuis zitten
Aangepastquote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
Hier moet ik gewoon gepost hebben![]()
Deze TS![]()
Sneeuw-leeuw![]()
Baas
Danki danki danki!! We gaan nog champagne klappen in een duur vijf sterren hotel in Dubai toch? Ik moet nog even de sultan daar een klap verkopen, en een van zijn dochters oppikken om dan uit te besteden aan een Afrikaan, dat doet ik ieder jaar is traditie.quote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
Hier moet ik gewoon gepost hebben![]()
Deze TS![]()
Argo![]()
Baas
Boh das nie halal toch?quote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Danki danki danki!! We gaan nog champagne klappen in een duur vijf sterren hotel in Dubai toch? Ik moet nog even de sultan daar een klap verkopen.
Dubai heeft een emir, geen sultan slimpiequote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Danki danki danki!! We gaan nog champagne klappen in een duur vijf sterren hotel in Dubai toch? Ik moet nog even de sultan daar een klap verkopen, en een van zijn dochters oppikken om dan uit te besteden aan een Afrikaan, dat doet ik ieder jaar is traditie.
Sultan klinkt baziger slimpie. Emirquote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dubai heeft een emir, geen sultan slimpie
Dat schilderijquote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Sultan klinkt baziger slimpie. Emir(En dat doet me denken aan ymir, emir..)
Ymir. DIT IS YMIR:
[ afbeelding ]
Ik heb vorig weekend nog champagne geklapt in een zeven sterren hotel in Dubai, tussendoor nog effe twee dochters van de sultan snoeihard uitgewoond. Ze vonden het heerlijk!quote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Danki danki danki!! We gaan nog champagne klappen in een duur vijf sterren hotel in Dubai toch? Ik moet nog even de sultan daar een klap verkopen, en een van zijn dochters oppikken om dan uit te besteden aan een Afrikaan, dat doet ik ieder jaar is traditie.
Netjes! Zo rollen wij, laatst wilde iemand me daar zweepslagen geven, toen zei ik van 'nee doe maar niet.' Toen hij met me naar het politiebureau ging, werd hij gewoon keihard afgemat door de baas daar op het bureau. Wat een idioten...quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend nog champagne geklapt in een zeven sterren hotel in Dubai, tussendoor nog effe twee dochters van de sultan snoeihard uitgewoond. Ze vonden het heerlijk!
Mafkezen daar, zij kunnen de goede leeft zoals Geerd deze leert gewoon niet aan!quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Netjes! Zo rollen wij, laatst wilde iemand me daar zweepslagen geven, toen zei ik van 'nee doe maar niet.' Toen hij met me naar het politiebureau ging, werd hij gewoon keihard afgemat door de baas daar op het bureau. Wat een idioten...
Heb jij nog een mooi aanrader voor een boek of zo?quote:Op zondag 17 april 2016 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mafkezen daar, zij kunnen de goede leeft zoals Geerd deze leert gewoon niet aan!
Nee, ik ben nog steeds hard aan het werk aan Geerds Grote Genotsboekquote:Op zondag 17 april 2016 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb jij nog een mooi aanrader voor een boek of zo?
Er komen steeds pagina's bij.quote:Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds hard aan het werk aan Geerds Grote Genotsboek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |