Dit ja, waar maak je je druk om.quote:Op zondag 17 april 2016 10:29 schreef Hallmark het volgende:
5-10 minuten lang geblaf, is dat nou echt zo'n probleem
Bang? Zal wel een plaatjesman zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 10:40 schreef aloa het volgende:
Waarom stopt iemand 4-5 honden in een Kennel midden in een woonwijk![]()
Het zijn geen konijnen...
Niks gewoons aan. Het zou gewoon zijn als meerdere mensen in de buurt zo'n kennel zouden hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 11:46 schreef valentijn101 het volgende:
Dit valt onder gewone leefgeluiden. Als de honden enkel bij het voeren even aanslaan.
2 keer per dag 10 minuten geblaf? Zou ik geen probleem van maken, en ik snap ook niet waarom je dan de hele dag de ramen dicht houd?quote:Op zondag 17 april 2016 10:15 schreef Kizu het volgende:
Hallo allemaal,
Ik en mijn vriendin hebben al lange tijd geluids overlast van soms heftig honden geblaft.
Het is zo dat de onze buurman een honden kennel buiten heeft met 4-5 herders honden, meestal zijn ze wel redelijk stil maar als de man de honden eten gaat geven slaan de honden heftig aan en word er elke dag doordeweeks en weekend s'ochtends om 10uur en s'avonds meestal rond 18:00 even flink geblaft/gepiept van 5 tot 10min lang, dit horen zelf met gesloten ramen en duren heel goed binnen.
Ik heb de man al 5 tot 6 keer aangesproken over dit maar hij zeg dat hij er weinig aan kan doen. Misschien een blaf band?
Wat kan hier het beste aan doen of moet ik hier mee maar mee leren leven?
Wij schamen er soms voor als we buiten lekker aan het eten zijn met familie/vrienden en dat je dan 5-10min gewoon niet met elkaar normaal kan praten door de flinke herrie.
Wij hebben vaak gebewust onze ramen dicht , zelf in de snik hete zomer omdat we er veel last van hebben.
Ik hoor het graag
Waarschijnlijk blaffen ze wel vaker.quote:Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
2 keer per dag 10 minuten geblaf? Zou ik geen probleem van maken, en ik snap ook niet waarom je dan de hele dag de ramen dicht houd?
Vroegah hadden ze duiven, wat is erger?quote:Op zondag 17 april 2016 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks gewoons aan. Het zou gewoon zijn als meerdere mensen in de buurt zo'n kennel zouden hebben.
waar staat dat in de OP?quote:Op zondag 17 april 2016 11:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk blaffen ze wel vaker.
Zou vreemd zijn als het niet zo zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |