Heb je gelezen wat er een dag na het overlijden van Cruijff stond in de Telegraaf, door De Boer?quote:
Wat dan?quote:Op zondag 17 april 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er een dag na het overlijden van Cruijff stond in de Telegraaf, door De Boer?
Nee?quote:Op zondag 17 april 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er een dag na het overlijden van Cruijff stond in de Telegraaf, door De Boer?
was wel houdbaar dacht ikquote:Op zondag 17 april 2016 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die 2-2 gaat nooit meer vallen.
Recht door het midden trouwens die 2-0.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het volgens mij niet. Mentaliteit is juist niet het probleem, maar automatismen in het spel, een eigen idee van voetbal, een vrijdenkersgedachte. Die. is. er. niet. Het is gewoon de doctrine die de KNVB aanhangt met haar trainersopleiding.
Even een tl;dr voor wat ik gisteren nog postte. Ajax mist gewoon een voetbalidentiteit. Momenteel is het niets anders dan hard beuken, fysiek voetbal, lekker werken.En volgens mij snap jij het niet. Waarom relateert iedereen mentaliteit meteen aan beuk/vecht voetbal? Ajax speelt altijd het fantasieloze kut voetbal tegen Utrecht, lijkt wel of er gewoon geen motivatie is om moeite te doen. Ze doen maar wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het voetbal (sowieso in de Eredivisie) niet om aan te zien is ben ik het zeker mee eens, zal dat zelf ook graag anders zien. Waar mij het om gaat dat Ajax altijd wel een wedstrijd heeft zoals vandaag, waar het lijkt alsof het ze gewoon zak scheelt allemaal.
Krijgen we straks allemaal weer lekker die kut cliché's in de interviews, om te kotsen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |