niks ambtenaar bij. Maar gewoon veel vrouwen in de branchequote:Op zondag 17 april 2016 12:41 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Semi-ambtenaar dus. Sowieso werken er heel veel vrouwen bij non-profit organisaties.
Oftewel een branche waar je niet op hoog niveau hoeft presteren en ook niet op hard skills wordt afgerekend, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 17 april 2016 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
niks ambtenaar bij. Maar gewoon veel vrouwen in de branche
Ga weg.quote:Op zondag 17 april 2016 12:55 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Oftewel een branche waar je niet op hoog niveau hoeft presteren en ook niet op hard skills wordt afgerekend, weten we dat ook weer.
Hooguit van 105 gezinnen de financiën draaiende houden. Doe de groetjes aan je collega's in het magazijn.quote:Op zondag 17 april 2016 12:55 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Oftewel een branche waar je niet op hoog niveau hoeft presteren en ook niet op hard skills wordt afgerekend, weten we dat ook weer.
quote:
Waarom?quote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Een foto werkt vaker in je nadeel dan in je voordeel.
Tegenwoordig gaat toch bijna alles digitaal. Recent nog gesolliciteerd (en aangenomenquote:Op maandag 18 april 2016 12:18 schreef MrSalazar het volgende:
Verder niet gelezen, maar je kunt bij een fotograaf toch een stuk of 50 foto's op normaal formaat laten printen (of dat zelf doen met een scan) en dat bij je CV voegen.
Heb al een tijdje niet meer gesolliciteerd eigk.quote:Op maandag 18 april 2016 13:03 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat toch bijna alles digitaal. Recent nog gesolliciteerd (en aangenomen) met een sollicitatie via e-mail (en cv met foto dus). Verder gaat het ook vaak via een invulformulier op een website waar je dan je brief en cv upload. Als je iets met foto wilt, is op het cv zelf toch het handigst. Kan gewoon klein, formaatje pasfoto.
Ja dit. Ik heb een link naar LinkedIn op mijn cv en zie dat dat negen van de tien keer bekeken wordt als ik ergens solliciteer. Dan hebben mensen me uiteindelijk toch gezien dus zolang het een professionele foto is maakt het toch niet uit.quote:Op zondag 17 april 2016 08:49 schreef Coritchando het volgende:
Gewoon zorgen voor een up to date linkedin profile met foto en deze eventueel vermelden op je cv.
Als je allochtoon bent en je hebt een goede uitstraling op foto's , zal het je alleen maar helpen. Als je mohammed heet en je ziet er 'normaal' uit kan het je helpen. Andersom juist niet.quote:Op zondag 17 april 2016 01:32 schreef Koewam het volgende:
Het is altijd een beetje tegen mijn principes geweest om een foto bij mijn sollicitaties te voegen, aangezien ik vind dat je op je kennis, kunde en ervaring beoordeeld moet worden. Niet op hoe je eruit ziet.
Daarnaast heb ik een migrantenachtergrond, en als je de onderzoeken mag geloven werkt dat niet in mijn voordeel bij solliciteren.
Maar ik ontkom er niet meer aan - iedereen heeft tegenwoordig een foto op zijn CV of op zijn sociale media. Het is voor een werkgever een black box hoe ik eruit zie en dat bevordert mijn kansen niet.
Ik heb dus een professioneel zakelijk portret laten schieten, maar hoe voeg ik dat bij een sollicitatie? Mijn CV is al twee kantjes en een normale foto past er eigenlijk niet bij.
Moet ik het als apart bestand toevoegen? Of toch maar bij de brief zelf?
En wat vinden jullie van foto's bij CV's?
Dat klopt, maar ook verschrikkelijk veel concurrentie. Als ik zelf een functie uitzet voor intercedent/recruiter dan kan ik mijzelf dagelijks bezighouden met het behandelen van alle sollicitaties. Dus 'opvallen' is net zo belangrijk.quote:Op maandag 18 april 2016 11:43 schreef Koewam het volgende:
Ook no offence maar er zijn heel erg veel recruiter functies (of anderzins sales) tegenwoordig, ik zit niet in die sector.
LinkedIn heeft 2 functies daarin:quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Ik heb een link naar LinkedIn op mijn cv en zie dat dat negen van de tien keer bekeken wordt als ik ergens solliciteer. Dan hebben mensen me uiteindelijk toch gezien dus zolang het een professionele foto is maakt het toch niet uit.
lelquote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef KimJong-un het volgende:
https://annelieke58.wordpress.com/2014/01/06/curriculum-vitae/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |