PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaarquote:
PSVquote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaar
Eensquote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaar
Waarom niet?quote:
Ja waaromquote:
Nee, tis dat?quote:
bij az sws kansloosquote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az uit
Heracles uit
Heerenveen thuis
Nog 3 punten erbij dus.
Ado speelt wel thuis mja, dat geeft dit seizoen al helemaal geen garantie op 3 punten.quote:
rip upton parkquote:Op zondag 17 april 2016 16:33 schreef JanCees het volgende:
Misschien kan WHU wat uithalen volgend seizoen
zullen we vo r de wedstrijd stenen tegen de bus van de tegenstander gooienquote:Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado speelt wel thuis mja, dat geeft dit seizoen al helemaal geen garantie op 3 punten.
Ja, lijkt mij gezelligquote:Op zondag 17 april 2016 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we vo r de wedstrijd stenen tegen de bus van de tegenstander gooien
Triestquote:
Leicesterquote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest![]()
Achja, denk toch dat ze hem nog wel kunnen pakken. Leicester nog zwaar programma
Lijkt ajax welquote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest![]()
Achja, denk toch dat ze hem nog wel kunnen pakken. Leicester nog zwaar programma
Als Ajax van Heerenveen wint midweeks zijn ze kampioenquote:
Wel mooi dat ze weer terug zijn op het hoogste niveau in Schotlandquote:Op zondag 17 april 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als glasgow bekerfinale wint EL voor ze.
Feyenoord - Rangers lijkt me wel wat.
Zul je zien dat Feyenoord er uit vliegt tegen Vaduz ofzoquote:Op zondag 17 april 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als glasgow bekerfinale wint EL voor ze.
Feyenoord - Rangers lijkt me wel wat.
Nouja.quote:Op zondag 17 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze weer terug zijn op het hoogste niveau in Schotland
Als ze beker pakken in ieder geval groepsfase.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord er uit vliegt tegen Vaduz ofzo
Dat denk ik ook. Als dat al een probleem zou zijn kunnen we beter meteen de eredivisie opdoeken.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja.
Ik denk dat wij zo meekunnen in dat hoogste niveau.
Ajax had moeite met Celtic.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als dat al een probleem zou zijn kunnen we beter meteen de eredivisie opdoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |