SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Oma wil nog HEEL graag een keer terug naar Moskou waar ze vroeger studeerde.quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oma wil nog HEEL graag een keer terug naar Moskou waar ze vroeger studeerde.
Maar ze wil/durft niet alleen. Dus ga met tante en broertje mee.
En krijgen vlucht en hotel cadeau
Wat een godin.
Zal wel vooral highlights gluren worden.quote:
top bants.quote:Op zondag 17 april 2016 00:15 schreef Elan het volgende:
Mocro wilde scheidsrechter doodsteken, en dan mensen nog zeggen is incident lol
jij ook elanquote:Op zondag 17 april 2016 00:17 schreef Elan het volgende:
Ga ff verjaardag vieren in stadje prettige nacht
gefeliciteerd elanquote:Op zondag 17 april 2016 00:17 schreef Elan het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
Net thuis nu even slapen tot 14:00 dan weer visite
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 april 2016 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
Happy birthdayquote:Op zondag 17 april 2016 00:17 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd Elanquote:Op zondag 17 april 2016 09:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
quote:
Waarom haal je dan hele nacht door?quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben viesmoe
kan niet meer nachten doortrekken
Ja I know. gewoon nog paar uurtjes slapen voor kerk tochquote:
was 6 thuis ofzo, dan ga ik echt niet nog 2 slapen alleen maar meer viesmoe vanquote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know. gewoon nog paar uurtjes slapen voor kerk toch
Vind wel humorquote:Op zondag 17 april 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn behoorlijk wat mensen mad vanmiddag
Terecht. Ajax verdient het echt totaal niet om kampioen te worden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zijn behoorlijk wat mensen mad vanmiddag
Hehehequote:Op zondag 17 april 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht. Ajax verdient het echt totaal niet om kampioen te worden.
Nu mag je nooit meer iets zeggen over de scheids en Feyenoordquote:
Heb niet gekeken, kan er niet over oordelen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu mag je nooit meer iets zeggen over de scheids en Feyenoord
wie dan wel?quote:Op zondag 17 april 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht. Ajax verdient het echt totaal niet om kampioen te worden.
PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaarquote:
PSVquote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaar
Eensquote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV gewoon beste selectie. Goed gepresteerd in Europa. Ajax verdient het niet om zo makkelijk weer naar de CL te gaan volgend jaar
Waarom niet?quote:
Ja waaromquote:
Nee, tis dat?quote:
bij az sws kansloosquote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Az uit
Heracles uit
Heerenveen thuis
Nog 3 punten erbij dus.
Ado speelt wel thuis mja, dat geeft dit seizoen al helemaal geen garantie op 3 punten.quote:
rip upton parkquote:Op zondag 17 april 2016 16:33 schreef JanCees het volgende:
Misschien kan WHU wat uithalen volgend seizoen
zullen we vo r de wedstrijd stenen tegen de bus van de tegenstander gooienquote:Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado speelt wel thuis mja, dat geeft dit seizoen al helemaal geen garantie op 3 punten.
Ja, lijkt mij gezelligquote:Op zondag 17 april 2016 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we vo r de wedstrijd stenen tegen de bus van de tegenstander gooien
Triestquote:
Leicesterquote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest![]()
Achja, denk toch dat ze hem nog wel kunnen pakken. Leicester nog zwaar programma
Lijkt ajax welquote:Op zondag 17 april 2016 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Triest![]()
Achja, denk toch dat ze hem nog wel kunnen pakken. Leicester nog zwaar programma
Als Ajax van Heerenveen wint midweeks zijn ze kampioenquote:
Wel mooi dat ze weer terug zijn op het hoogste niveau in Schotlandquote:Op zondag 17 april 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als glasgow bekerfinale wint EL voor ze.
Feyenoord - Rangers lijkt me wel wat.
Zul je zien dat Feyenoord er uit vliegt tegen Vaduz ofzoquote:Op zondag 17 april 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als glasgow bekerfinale wint EL voor ze.
Feyenoord - Rangers lijkt me wel wat.
Nouja.quote:Op zondag 17 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze weer terug zijn op het hoogste niveau in Schotland
Als ze beker pakken in ieder geval groepsfase.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord er uit vliegt tegen Vaduz ofzo
Dat denk ik ook. Als dat al een probleem zou zijn kunnen we beter meteen de eredivisie opdoeken.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja.
Ik denk dat wij zo meekunnen in dat hoogste niveau.
Ajax had moeite met Celtic.quote:Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als dat al een probleem zou zijn kunnen we beter meteen de eredivisie opdoeken.
Incidentje.quote:Op zondag 17 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax had moeite met Celtic.
Dat was wel pijnlijk.
Ajax heeft moeite met Katwijkquote:Op zondag 17 april 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax had moeite met Celtic.
Dat was wel pijnlijk.
Gebrek aan kwaliteit moet je ergens mee compenseren.quote:Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze kunnen wel smerig harde overtredingen make.
stefan babovic stefan babovicquote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef JanCees het volgende:
hoe ging dat liedje over babovic ook al weer
Yep, seizoen daarna niet meer.quote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft kampioen volgend jaar in eredivisie nog CL direct?
Dat is baboveld.quote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef JanCees het volgende:
stefan baboveld, stefan baboveld, kanker held hij is een kanker held, ole ole stefan baboveld
Nooit meer CL dan hoor pff.quote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, seizoen daarna niet meer.
Iemand in mijn team had nog een goeie zaag vandaag, bal was allang weg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze kunnen wel smerig harde overtredingen make.
Ja, babovic als je nuchter bent en met bier op is het baboveld.quote:
lolquote:Op zondag 17 april 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, babovic als je nuchter bent en met bier op is het baboveld.
Zelfs Stijn vindt de eredivisie niet goed meer.quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus te paard, waarom het eredivisie weekend afsluiten met Excelsior-Heerenveen
Dat werd wel een keer tijd, toch?quote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs Stijn vindt de eredivisie niet goed meer.
Ja 2 jaar terug speelde Vitesse nog het beste positiespel TER WERELD.quote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werd wel een keer tijd, toch?
Waarom daar überhaupt naar kijkenquote:Op zondag 17 april 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus te paard, waarom het eredivisie weekend afsluiten met Excelsior-Heerenveen
Ik kijk geen eredivisie meer, dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook serieus te veel worden allemaal. Voetbalmoeheid
Nee, ik kijk niet. Zit BVB - HSV te kijken. Maar snap het gewoon niet. Kies dan voor de 12.30 wedstrijd van vandaag...quote:
Helemaal niks meer?quote:Op zondag 17 april 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk geen eredivisie meer, dat scheelt al een hoop.
Kijk dan nietquote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook serieus te veel worden allemaal. Voetbalmoeheid
Ter wereld nog wel?quote:Op zondag 17 april 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 2 jaar terug speelde Vitesse nog het beste positiespel TER WERELD.
Het gaat hier echt nooit over voetbalquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
Een van de redenen dat ik was gestopt met fok
dit gepraat
Ik kijk ook niet heel veel meer, zeker niet aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kijk dan niet
ik heb denk ik stuk of 5 wedstrijden gezien dit jaar
en als ik er ben toevallig zeker welquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat hier echt nooit over voetbal
Heb ik in KLB geen last van.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
dit gepraat
Jaquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
en als ik er ben toevallig zeker wel
Snap dat echt niet neequote:Op zondag 17 april 2016 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kijk dan niet
ik heb denk ik stuk of 5 wedstrijden gezien dit jaar
Ik zal zo over curling beginnen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
dit gepraat
Waar wil je het over hebben sofje?quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
en als ik er ben toevallig zeker wel
klb pleasequote:
Daarom ook nog hier blijven kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het werkelijk nergens over
Dat is praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat echt niet neeal die mensen die zich voetbalmoe noemen kijken wel 10 wedstrijden per dag
Geen idee, maar ik deed even een constateringquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben sofje?
Welk soortquote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik deed even een constatering
ik ga zo tulpen kopen
Echt bizar hoor, ik heb altijd moeite een wedstrijd af te kijkenquote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat echt niet neeal die mensen die zich voetbalmoe noemen kijken wel 10 wedstrijden per dag
Van de albert Heijnquote:
Ik kijk tegenwoordig zelfs Feyenoord niet meer 90 minuten.quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt bizar hoor, ik heb altijd moeite een wedstrijd af te kijken
Aleen CL vind ik wel leuk om te kijken
Zijn je andere plantjes alweer dood?quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Van de albert Heijn
ik weet niet welke ze daar hebben
Zeker begin van de competitie ongelofelijk saaiquote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig zelfs Feyenoord niet meer 90 minuten.
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker begin van de competitie ongelofelijk saai
nu laatste speelrondes wel leuker vind ik
Weet ik ook niet maar ik wou even opscheppen over mijn tulpenkennisquote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Van de albert Heijn
ik weet niet welke ze daar hebben
ja johquote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn je andere plantjes alweer dood?
Welke soort is het beste jc?quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik ook niet maar ik wou even opscheppen over mijn tulpenkennis
lang welquote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
heb wel anjers gehad, die zijn bijna een maand mooi gebleven
hoezoquote:Op zondag 17 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga geen bloemen kopen. Kan ik ze net zo goed meteen voor de deur van de supermarkt kapot trappen.
En een xxl-condoom.quote:Op zondag 17 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben niets maar dan ook echt helemaal niets met bloemen. Ik voel er helemaal niets bij, laat staan dat ik ze verzorg.
Als ik dan ooit dood ga, leg dan geen bloemen op mijn kist maar een kratje bier ofzo, met een voetbal ernaast.
Ja en ze waren maar drie euroquote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lang wel
ik mag hier toch wel elke 2 weken nieuwe bloemen kopen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ze waren maar drie euroMaakt een kamer/huis wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
goede kennis heb jequote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn honderden soorten he
verschillen allemaal van elkaar, en plek waar ze geteeld worden ook
Ja vind ik welquote:
ja waar ik werk hebben ze alleen goedkopere soorten met kleine winstmarge maar wel zekerder inkomenxquote:
wat voor soort wil je hebben danquote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef supersof het volgende:
nu nog een man vinden die ze voor me koopt
uit de buurt van volendam?quote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi ik ben JanCees, kom uit de buurt van Volendam en ik heb kennis van tulpen.
Maakt me niet heel veel uit, als ze maar mooi zijnquote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat voor soort wil je hebben dan
ik koop meestal rozen zo 1 keer in e maand
rozengod
Ahhhh dat is liefquote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
als je jarig bent laat ik wel bloemen bezorgen sof
Heb al jaren geen bloemen gekocht. :$quote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik wel![]()
nu nog een man vinden die ze voor me koopt
Ik zou het eens proberen als ik jou wasquote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al jaren geen bloemen gekocht. :$
Geloof ook niet dat Loka daar vrolijk van zou worden.
Ja die hebben we welquote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je daar in Nederland een site voor hebt.
hahahahaquote:
Pawn Stars is lachen manquote:Op zondag 17 april 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hardop gelachen dat ik gek aan werd gekeken
sowieso goede tv.quote:Op zondag 17 april 2016 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pawn Stars is lachen man
[ afbeelding ]
niet meer #viesdikquote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens kijken of dochtertje al wakker is. Is viesveel afgevallen doordat ze ziek is. Gewoon zielig
Ik had een foto van jou en haar gezienquote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens kijken of dochtertje al wakker is. Is viesveel afgevallen doordat ze ziek is. Gewoon zielig
Dat was ze al niet. Ze zit vlak onder het gemiddelde qua lengte en gewicht voor een kind van die leeftijd, al sinds geboorte maar damn nu is gewoon engquote:
Thanks!quote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had een foto van jou en haar gezien
ziet eruit als een leuk meisje
ja gevonden via etsu's fbquote:
true detective ben ikquote:
Dat is zeker zo.quote:Op zondag 17 april 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je likes wilt jagen sowieso met een baby op de foto.
Ja, helpt ook niet echt dat wij Etsu als gemeenschappelijke vriend hebben.quote:
Ik had foto gemaakt van mn broertje en zusje.quote:
Dat was je eigen moeder, alleen had ze een plastic tas over dr kop.quote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oke kun je dan even voor me uitzoeken wie dat meisje van vannacht was
he johquote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was je eigen moeder, alleen had ze een plastic tas over dr kop.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had foto gemaakt van mn broertje en zusje.
hij had op facebook gezet.
gelijk binnen een dag 300 likes
als man normaal onmogelijk
oke is goedquote:Op zondag 17 april 2016 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oke kun je dan even voor me uitzoeken wie dat meisje van vannacht was
Jij hebt mij ook al gezien?quote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooral dat met dochtertje is interessant
uh ja, alleen ook veel doelgroep 70+ zit niet echt te wachten op van die tandenklappers.quote:Op zondag 17 april 2016 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Krijg je ook veel aanspraak van vrouwen als je met je dochter op pad bent haags
nee :squote:
ja ik weet alleen dat ze 18 bijna 19 is, voornaam, amerikaans, en dat ze stage loopt in een hostel hier dichtbij waar die fokker waarmee ik ook op stap was ook stage looptquote:
vraag aan die fokker?quote:Op zondag 17 april 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee :s
[..]
ja ik weet alleen dat ze 18 bijna 19 is, voornaam, amerikaans, en dat ze stage loopt in een hostel hier dichtbij waar die fokker waarmee ik ook op stap was ook stage loopt
Zoek mij maar op op facebookquote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga via Etsu even medefokkers zoeken.
Toot, kun je van je salaris daar een beetje comfy leven?quote:
jij hebt niet eens facebookquote:
nee ben geen vrienden met etsuquote:Op zondag 17 april 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook al gezien?
Damn, ben nergens meer veilig
Ah ja.quote:Op zondag 17 april 2016 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ben geen vrienden met etsu
Wel met sof en paxcon
Zoek mij,quote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op zich welquote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toot, kun je van je salaris daar een beetje comfy leven?
twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 17:10:28Wie heeft sof gezien? #waarissof #komterug Namens andere officiële vriend @InsomniaVBL bedankt reageer retweet
Ik ben wel te vinden via Etsu.quote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja daarom, hij gaat kijken of ie dr nummer kan fixen of ietsquote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze lopen stage in hetzelfde hostel
dan kennen ze elkaar toch
lolquote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 17:10:28Wie heeft sof gezien? #waarissof #komterug Namens andere officiële vriend @InsomniaVBL bedankt reageer retweet
hahahah watquote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snapchat met mama vooralquote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel vrienden om te snapchatten
Cheekynandosquote:Op zondag 17 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
en met mn vriendin
en dat is het wel.
zou niet weten wat ik naar de rest moet sturen
Eet niet veel cheekynandos, alleen 1 keer per week met mn broertje.quote:
ben je nu fully vega dan?quote:Op zondag 17 april 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eet niet veel cheekynandos, alleen 1 keer per week met mn broertje.
Is niet echt veel te eten als vegetarier.
[Netjesquote:
Nu nog een wapenverbod en we zijn gered!quote:Op zondag 17 april 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
Duizenden mensen bij mars tegen terreur in Brussel
Foto: ANP
Gepubliceerd: 17 april 2016 14:31
Laatste update: 17 april 2016 16:48
Naar schatting hebben meer dan zevenduizend mensen zondag in Brussel een mars tegen terreur en haat gehouden.
De optocht ging van start aan het Noordstation in de Belgische hoofdstad. Via onder meer de wijk Molenbeek en de Beurs voerde de route naar het Fontainasplein.
In Molenbeek sloten zich volgens Belgische media ongeveer 1500 mensen aan bij de optocht. Er zijn geen incidenten gemeld. Veel deelnemers droegen witte rozen of de Belgische driekleur.
De organisatie zei van tevoren ongeveer 15.000 deelnemers te verwachten, maar dat aantal werd niet gehaald. Meer dan 160 organisaties zijn bij de mars betrokken geweest. Zij schatten het aantal deelnemers op 10.000.
nou daar zijn de terroristen vast van onder de indruk
Vegetarische perogiquote:
Jeouders houden er tochwel rekening mee?quote:
Jawel, maar eten vaak veel familie mee enzo dus kan niet altijd.quote:Op zondag 17 april 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeouders houden er tochwel rekening mee?
zit ie wel ergens anders te posten ja?quote:
de wasquote:
hey lekkertjequote:
nee moet eerst ff bezem en stoffer en blik kopen. Met alleen dweil werkt kutquote:
heb je muizenquote:Op zondag 17 april 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee moet eerst ff bezem en stoffer en blik kopen. Met alleen dweil werkt kut
Raar dat die weg zijn. Ben m'n emmer ook kwijt
Woon je toevallig in de ghetto?quote:Op zondag 17 april 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee moet eerst ff bezem en stoffer en blik kopen. Met alleen dweil werkt kut
Raar dat die weg zijn. Ben m'n emmer ook kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |