wel hele zaterdag verpest door boze vaderquote:
Nooit last van gehad. Mijn vader kwam nooit bij de voetbal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wel hele zaterdag verpest door boze vader
Dat lijkt me best jammer jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Mijn vader kwam nooit bij de voetbal.
Jammer wel.
In Feyenoord topic blijven ze volhouden dat hij net als Kramer gepresteerd zou hebben als hij nog bij Feyenoord zat toplolquote:
Als kind zit je daar best mee soms. Al is het natuurlijk niet zo belangrijk.quote:
Ik vind het best belangrijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als kind zit je daar best mee soms. Al is het natuurlijk niet zo belangrijk.
tja, moest geld verdiend worden he.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het best belangrijk eigenlijk.
Wel bij je eigen kinderen kijken dan he
Je moet natuurlijk wel je team aanpassen aan je spits dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Feyenoord topic blijven ze volhouden dat hij net als Kramer gepresteerd zou hebben als hij nog bij Feyenoord zat toplol
ohh ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja, moest geld verdiend worden he.
Zou zelf wel gaan kijken als ik tij had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh ja dan snap ik het wel
heb niks gezegd sorry
Vandaag weer een paps die de scheids wilde steken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou zelf wel gaan kijken als ik tij had.
Robbertje vechten met de partijdige scheids van de fjes.
Zag net nog een filmpje van russen die op hoge dingen gingen klimmen.quote:
Ja over die bruggen enzo. Echt debielquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zag net nog een filmpje van russen die op hoge dingen gingen klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |