SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
http://www.cafethejack.nl/quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Hardrock en koffie samen zjjn een hoax.
Bier bier bier en whisky!
Vertel jij eigenlijk eens iets meer over jezelfquote:
Langharig Tuig Bier Lancering klinkt goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.cafethejack.nl/
--------------------------
Ik ga in Mei naar een optreden dichtbij Stratumseind, misschien is dat een mooie gelegenheid om er na het optreden heen te gaan
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vertel jij eigenlijk eens iets meer over jezelf
Wat is het lekkerste wat er ooit in je bak gestopt is?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.
Hier kan ook wel een haldolletje inquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.
Paar pammetjes mixen met de haldolquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier kan ook wel een haldolletje in
Je moest eens weten wat er bij mij in mijn bak kan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier kan ook wel een haldolletje in
Ja nee, ik heb niet zoveel met bakken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er bij mij in mijn bak kan.
De slipjes van Ieniemienie. Of bedoelde je eten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste wat er ooit in je bak gestopt is?
Wie is het lekkerste wijf jn Sesamstraat?
Ben je besneden?
Was je je handen regelmatig?
Heb je kinderen?
Ben je getrouwd?
Lust je koffie?
Wat is je schoenmaat?
Wat is je favoriete TV programma?
Heeft meneer Aart echt zo'n grote penor als ze zeggen?
Je ging The Revenant nog kijkenquote:
Dat kan. Mijn levensstijl is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb niet zoveel met bakken.
Jammer. Ben wel benieuwd naar Aartquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De slipjes van Ieniemienie. Of bedoelde je eten?
Voor de Amerikaanse Sesamstraat geniet ik wel van sommige vrouwelijke gasten.
Nee.
Nooit.
Geen alimentatieclaims gehad tot nu toe.
Geen mevrouw Oscar.
Nespresso, what else?
43
Contractueel moet ik Sesamstraat zeggen.
Ik heb Aart nooit naakt gezien. Ik zal het Pino eens vragen.
Die is nog niet zo super interessant..... al is dat beer gevecht wel goed gedaan.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is nog niet zo super interessant..... al is dat beer gevecht wel goed gedaan.
Maar de F1 is morgenochtend weer vroeg..
Ja, al had een normaal iemand dat na de eerste aanval al nooit overleefd natuurlijk.quote:
En de beer was nogal nepquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, al had een normaal iemand dat na de eerste aanval al nooit overleefd natuurlijk.
Dat ging nog wel vond ik. Maar welke openings scene bedoelde je nou die zo mooi was?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De slipjes van Ieniemienie. Of bedoelde je eten?
Geen idee. Maar slipjes weggooien kan je ook als je maagd bent natuurlijk.quote:
Ik zat je te fuckenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ging nog wel vond ik. Maar welke openings scene bedoelde je nou die zo mooi was?
Want zo bijzonder was het toch niet?
Ik 'moet' 'm ook nog steeds zien, al is het juist die beerscène die me er van weerhoudt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is nog niet zo super interessant..... al is dat beer gevecht wel goed gedaan.
Maar de F1 is morgenochtend weer vroeg..
Ik ben denk ik te moe om te happenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat je te fucken
Maar je hapte niet
Ik vind het tot nu toe niet echt veel soeps en ik wil Leo een puffertje toedienen
Jij houdt wel van walvissen ja?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te moe om te happen
En was je me maar aan het...
Ben je NU aan het kijken oid?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef Molo het volgende:
Echt, HOE kan Leo in godesnaam hiervoor een Oscar (hihaho) hebben gewonnen
Da fuk wat slecht
Homo paringsdansquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jeez. Twee volwassen kerels in de trein die ruzie met elkaar maken omdat de een 'vuil' naar de ander keekpubermeisjes
Dank uquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je enthousiasme en inzet maken een hoop goed.
quote:
Volgens mij had CollegeHumor daar een sketch over. Als je ziet wat voor ontberingen hij doorging tijdens het maken van deze film. Geef hem in godsnaam die Oscar voor het z'n dood wordt!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef Molo het volgende:
Echt, HOE kan Leo in godesnaam hiervoor een Oscar (hihaho) hebben gewonnen
Da fuk wat slecht
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij had CollegeHumor daar een sketch over. Als je ziet wat voor ontberingen hij doorging tijdens het maken van deze film. Geef hem in godsnaam die Oscar voor het z'n dood wordt!
Ja het stapelt wel op.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hij heeft denk ik inmiddels op de helft van de film al stuk of 15 situaties meegemaakt en overleefd die hoooogst onwaarschijnlijk zijn
Geen harde tepels?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het stapelt wel op.
Geloof dat het toen dit gebeurde in het echt het niet eens winter was overigens.
Ik ben Nederlander, en ik hoor bij de 36%.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Koen66 het volgende:
64% van de Nederlanders is ontevreden over z'n manager, da's best veel
een minderheidquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, en ik hoor bij de 36%.
36% van de Nederlanders heeft een managerpositie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
36% van de Nederlanders heeft een managerpositie.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik val onder de 36%quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Koen66 het volgende:
tegenwoordig is iedereen managerquote:
dus hij is asrdig, sociaal, vertrouwd zijn medewerkers, etcquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:51 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nu zo ongeveer de meest beroerde manager die ik ooit gehad heb
Heeft werkelijk geen enkele eigenschap die een manager moet hebben
Ik werk bij een normaal (of misschien wegens de huidige norm abnormaal) bedrijf.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus hij is asrdig, sociaal, vertrouwd zijn medewerkers, etc
Echt hè... Te kansloos eigenlijk ditquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het stapelt wel op.
Geloof dat het toen dit gebeurde in het echt het niet eens winter was overigens.
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, en ik hoor bij de 36%.
Dat kan best. En dit, samen met de hoge ontevredenheid is te verklaren met het Peter principle.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:51 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nu zo ongeveer de meest beroerde manager die ik ooit gehad heb
Heeft werkelijk geen enkele eigenschap die een manager moet hebben
je bent zzp-er?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik werk bij een normaal (of misschien wegens de huidige norm abnormaal) bedrijf.
Wij hebben geen manager van de sanitaire voorzieningen (wc schoonmaker), of manager chloroplastvoorzieningen (bloemenwatergeefpersoon).
Jullie hebben een wekelijkse breng-je-vrouw-naar-werk-dag?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik werk bij een normaal (of misschien wegens de huidige norm abnormaal) bedrijf.
Wij hebben geen manager van de sanitaire voorzieningen (wc schoonmaker), of manager chloroplastvoorzieningen (bloemenwatergeefpersoon).
*wheeeeeze* heeehhhh thhhook myhhhhh bhooooyyyyhhhquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
Het is nu net of ik naar Bear Grylls scène met een Bear Grylls met astma zit te kijken
Nee hij zat net lever te vreten recht uit een bizon vandaanquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*wheeeeeze* heeehhhh thhhook myhhhhh bhooooyyyyhhh
dat is ie idd bestquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
dus hij is asrdig, sociaal, vertrouwd zijn medewerkers, etc
Dat waren echte organen trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee hij zat net lever te vreten recht uit een bizon vandaan
Maar wel met zo'n pieperig stemmetje en ademhaling erbij![]()
Nee.quote:
Nope, de posities zijn er, maar ze heten gewoon het managerloze equivalent "plantenwatergeefpersoon" en "WC schrobber".quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jullie hebben een wekelijkse breng-je-vrouw-naar-werk-dag?
Ah yes.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, de posities zijn er, maar ze heten gewoon het managerloze equivalent "plantenwatergeefpersoon" en "WC schrobber".
Ik had nog wel het operatieve woord equivalent gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah yes.
Is dat Nederlands niet lastig voor die mensen?
Logisch wel, had die stagiair maar tijdig koffie moeten halen. Eigen schuldquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat waren echte organen trouwens.
Het is helemaal niet doods johquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Koen66 het volgende:
zaterdag is hier weer traditioneel doods
Ik las joodsquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef Koen66 het volgende:
zaterdag is hier weer traditioneel doods
Black!quote:
Zaterdag is de sjabbat. Joodse rustdag. Dus in theorie kan je dit topic aanduiden zoals reeds gezegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb weinig ervaring met joden
Joodse mannenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zaterdag is de sjabbat. Joodse rustdag. Dus in theorie kan je dit topic aanduiden zoals reeds gezegd.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Joodse mannen
.dat die krulletjes bij de bakkebaarden zo je dijen kietelen tijdens het beffen
En bij Joodse homo's zijn het zeker pijpenkrullenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Joodse mannen
.dat die krulletjes bij de bakkebaarden zo je dijen kietelen tijdens het beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |