abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161476573
De titel zegt alles eigenlijk al. Ik ben bijna 31 en heb nog nooit een vriendin gehad.Het is zelfs nog nooit in de buurt gekomen van een relatie. Vanaf de middelbare school tot nu heb ik ook vrij weinig contact gehad met vrouwen. Van uitgaan hield ik niet op de middelbare school, op het mbo zaten alleen jongens in de klas (ICT) en doordat ik dus eigenlijk niet opgegroeid ben met meisjes in de buurt weet ik nu niet wat ik tegen ze moet zeggen als ik een gesprek probeer te voeren. Chatten heeft dus ook geen zin want verder dan wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies kom ik niet.

Vandaag weer hard met m'n neus op de feiten gedrukt, dacht een goede klik te hebben met een vrouw maar een relatie zal er nooit inzitten volgens haar. Ze zeggen altijd op elk potje past een dekseltje maar onderhand zie ik het toch niet meer zitten dat het ooit gaat gebeuren voor mij. Wat doe ik nou fout? Ben ik nou echt zo'n mongool dat niemand mij wil of ook maar ziet staan? Wat kan ik nu nog doen, therapie? Of gewoon opgeven?
pi_161476654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Someguy85 het volgende:
De titel zegt alles eigenlijk al. Ik ben bijna 31 en heb nog nooit een vriendin gehad.Het is zelfs nog nooit in de buurt gekomen van een relatie. Vanaf de middelbare school tot nu heb ik ook vrij weinig contact gehad met vrouwen. Van uitgaan hield ik niet op de middelbare school, op het mbo zaten alleen jongens in de klas (ICT) en doordat ik dus eigenlijk niet opgegroeid ben met meisjes in de buurt weet ik nu niet wat ik tegen ze moet zeggen als ik een gesprek probeer te voeren. Chatten heeft dus ook geen zin want verder dan wat doe je voor werk en wat zijn je hobbies kom ik niet.

Vandaag weer hard met m'n neus op de feiten gedrukt, dacht een goede klik te hebben met een vrouw maar een relatie zal er nooit inzitten volgens haar. Ze zeggen altijd op elk potje past een dekseltje maar onderhand zie ik het toch niet meer zitten dat het ooit gaat gebeuren voor mij. Wat doe ik nou fout? Ben ik nou echt zo'n mongool dat niemand mij wil of ook maar ziet staan? Wat kan ik nu nog doen, therapie? Of gewoon opgeven?
Je bent vast geen mongool, maar misschien ben je verlegen?

Als je hebt gevraagd wat haar hobby's zijn wat zeg je dan?
Niets? Of ga je verder vragen?
pi_161476785
Someguy85, hoe ziet je leven er verder uit? Ben je tevreden? (buiten het gemis van een vrouw) Veel mannen draaien het namelijk om: een vrouw krijgen om een leuk leven te krijgen i.p.v. zelf een leuk leven hebben, daar heb je voor een groot deel zelf veel invloed op, waarin een leuke vriendin uiteraard een fijne toevoeging kan zijn.
pi_161476807
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:28 schreef Alec690 het volgende:
Someguy85, hoe ziet je leven er verder uit? Ben je tevreden? (buiten het gemis van een vrouw) Veel mannen draaien het namelijk om: een vrouw krijgen om een leuk leven te krijgen i.p.v. een leuk leven hebben, heb je voor een groot deel zelf veel invloed op, waarin een leuke vriendin een fijne toevoeging kan zijn.
Is ook weer waar....

die vrouwen zijn ook niet alles :P
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 21:38:31 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161477122
quote:
Someguy85, hoe ziet je leven er verder uit? Ben je tevreden? (buiten het gemis van een vrouw) Veel mannen draaien het namelijk om: een vrouw krijgen om een leuk leven te krijgen i.p.v. zelf een leuk leven hebben, daar heb je voor een groot deel zelf veel invloed op, waarin een leuke vriendin uiteraard een fijne toevoeging kan zijn.
Sterker nog, meestal komt die vriendin snel als je een leuk actief, sociaal leven hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:48:06 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_161477448
Tinder.
pi_161477891
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:29 schreef FANN het volgende:

[..]

Is ook weer waar....

die vrouwen zijn ook niet alles :P
Dat natuurlijk, maar vrouwen vallen eerder op mannen met een boeiend leven die zelf ook goed in hun vel zitten.
pi_161478142
Verhuis naar Azië of Zuid-Amerika, zwaai daar even met je Europese portemonnee en voor je 't weet heb je 4 vrouwen om je nek hangen.
pi_161478160
quote:
Buiten het geen vriendin hebben ben ik wel redelijk tevreden ja. Heb goede vrienden waar ik vaak wat mee doe, woon op mezelf dus kan doen en laten wat ik zelf wil en heb een goede baan met leuke collega's waar ik het goed naar mijn zin heb.

@FANN
Ik ben wel redelijk verlegen ja, vooral in de buurt van vrouwen maar dat is dus door de eerder opgegeven reden dat ik eigenlijk niet met vrouwen opgegroeid ben dus ook niet echt weet hoe ik me bij vrouwen moet gedragen.

@Diemux
Tinder is gewoon een vleeskeuring dus dat vindt ik geen echt goed middel om te gebruiken
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 22:15:23 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_161478310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:10 schreef Someguy85 het volgende:

[..]

Buiten het geen vriendin hebben ben ik wel redelijk tevreden ja. Heb goede vrienden waar ik vaak wat mee doe, woon op mezelf dus kan doen en laten wat ik zelf wil en heb een goede baan met leuke collega's waar ik het goed naar mijn zin heb.

@FANN
Ik ben wel redelijk verlegen ja, vooral in de buurt van vrouwen maar dat is dus door de eerder opgegeven reden dat ik eigenlijk niet met vrouwen opgegroeid ben dus ook niet echt weet hoe ik me bij vrouwen moet gedragen.

@Diemux
Tinder is gewoon een vleeskeuring dus dat vindt ik geen echt goed middel om te gebruiken
Wat denk jij dat in de kroeg staan is? Dat is ook een vleeskeuring, of denk jij dat jij op een meid af stapt omdat je wil weten wat haar mening over de economische crisis in Amerika in de jaren '20 is?

Nee, dat is puur gebaseerd op uiterlijk. Ik heb het gevoel dat jij Tinder niet wil gebruiken omdat je denkt dat je daar geen matches krijgt. Maar dan vraag ik me ook af of jij wel iets WIL doen, want alles wat nieuw is dat durf je niet en daar zul je dan waarschijnlijk ook een excuus voor hebben.
pi_161478534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat denk jij dat in de kroeg staan is? Dat is ook een vleeskeuring, of denk jij dat jij op een meid af stapt omdat je wil weten wat haar mening over de economische crisis in Amerika in de jaren '20 is?

Nee, dat is puur gebaseerd op uiterlijk. Ik heb het gevoel dat jij Tinder niet wil gebruiken omdat je denkt dat je daar geen matches krijgt. Maar dan vraag ik me ook af of jij wel iets WIL doen, want alles wat nieuw is dat durf je niet en daar zul je dan waarschijnlijk ook een excuus voor hebben.
Dit is niet Deezertje of syndroom hoor. ;) Deze TS heeft alleen dit topic zo te zien.

Buiten dat, als je leven leuk is dan is een vriendin een leuke aanvulling, geen invulling. Kun je niet bij een club of op een sport waar je meer vrouwen tegenkomt? Niet met de intentie om een relatie te beginnen, maar gewoon om wat meer handigheid te krijgen in de omgang met vrouwen.
pi_161478598
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk niet alleen dat ik geen matches krijg, ik weet het wel zeker want Tinder heb ik echt wel eens geprobeerd. Ik ben niet de knapste maar ook zeker niet de lelijkste en heb wel wat overgewicht. Als je dan alleen foto's ziet als vrouw zijnde dan ga je eerder voor een knappe gozer met een sixpack dan voor mij. Vooral omdat er veel aanbod is en je dus alleen foto's ziet. Ik wil dus echt wel iets doen en heb ook dingen geprobeerd maar op een of andere manier werkt het allemaal niet.

En mocht ik wel een match hebben op Tinder dan kom je weer bij m'n eerste probleem dat ik niet weet wat ik moet zeggen.
pi_161478754
Het is niet zo moeilijk. Verzorg jezelf, ga immer gehuld in verfijnde smaak, en ruik naar passie (dus geen deo (die hebben je geschoren oksels (besprenkeld met citroensap) niet nodig), wel eau de toilette).

Word interessant. Zorg dat je iets te vertellen hebt en doe dat op een innemende manier, en zorg dat je shit doet die boeiend is. En dan niet omdat je een chick wil, maar gewoon omdat je zelf wil binge leven. Omdat leven awesome is. Ik bedoel, de grootste first world problems smaken nog bitterzoet, een beetje zoals melancholie.
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 22:31:50 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_161478798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:24 schreef Someguy85 het volgende:

[..]

Ik denk niet alleen dat ik geen matches krijg, ik weet het wel zeker want Tinder heb ik echt wel eens geprobeerd. Ik ben niet de knapste maar ook zeker niet de lelijkste en heb wel wat overgewicht. Als je dan alleen foto's ziet als vrouw zijnde dan ga je eerder voor een knappe gozer met een sixpack dan voor mij. Vooral omdat er veel aanbod is en je dus alleen foto's ziet. Ik wil dus echt wel iets doen en heb ook dingen geprobeerd maar op een of andere manier werkt het allemaal niet.

En mocht ik wel een match hebben op Tinder dan kom je weer bij m'n eerste probleem dat ik niet weet wat ik moet zeggen.
Het werkt niet, omdat wat je doet allemaal gericht is op het vinden van een vrouw/relatie in plaats van het bereiken van een leuk leven. Alle dingen die je dan (halfslachtig) probeert werken niet omdat het allemaal gespeeld is, het is allemaal gericht op 1 ding, en dat voelt zo'n vrouw ook aan.

Daar komt bij dat het onzin is dat alle vrouwen voor een sixpack gaan want er zijn meer mannen zonder een sixpack dan met een sixpack. Als jij denkt dat een man met een sixpack (wat in jouw ogen ongetwijfeld ook fotomodellen zijn) ook een vrouw krijgt van hetzelfde kaliber, en jij denkt dat die vrouwen eerder voor die mannen gaan dan voor jou, dan heb je waarschijnlijk gelijk.

Maar dan zeg ik weer dat jij als zijnde een 6 of een 7 al helemaal geen dingen moet gaan doen om proberen een vrouwelijke 10 te scoren, want dan ben je onrealistisch bezig.
pi_161478838
Ik ben 23 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Ik weet dat 23 wel anders is dan 31, maar toch voelt het voor mij ook niet fijn.
Ik ben er een hele tijd niet mee bezig geweest en ik ben op zich ook best wel een onopvallend iemand. Rustig, 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' mentaliteit. De laatste tijd merk ik dat het belangrijk is om te laten merken dat je je er ook voor open stelt. Ik weet niet of jij je er wel voor open stelt?
Bezoek plekken waar veel vrouwen komen. Ik sport 5 keer per week, dus ik ontmoet veel vrouwen in de sportschool. Leer op dit soort plekken mensen kennen, zowel mannen als vrouwen. Sinds ik vaak doe sporten is het contact met vrouwen sterk toegenomen en ben ik ook regelmatig aan het daten. Maar nogmaals, je moet je er wel voor openstellen. Ga zelf gesprekken aan, als je bij een vereniging zit doe dan aan evenementen mee (zoals in de sportschool bootcamps, ontbijtfitness, etc.). Dit zijn echt uitstekende gelegenheden om makkelijk contact te leggen.
pi_161478875
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:22 schreef Someguy85 het volgende:

Vetgedrukte is een dooddoener (een zoethoudertje), je hebt er niks aan.

Therapie? Weet niet of dat zinvol is.

Opgeven? Zou het eerder laten rusten en jezelf proberen te vinden (grote kans dat je hier al mee bezig geweest bent).
pi_161478976
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:10 schreef Someguy85 het volgende:

[..]

@FANN
Hier heb ik tegenwoordig veel minder last van (krijg nog wel zenuwen enzo, maar alleen in extreme gevallen zeg maar) en wat mij erg hielp was iets wat iemand eens tegen me zei (weet zelfs nog precies wie, wanneer en waar het was) dat een vrouw (ook de hele hele leuke) ook maar mensen zijn, dat maakt die zenuwen voor mij al een stuk minder, zoiets.

Het zijn ook gewoon mensen en je mag best zeggen dat je wat verlegen bent. Goeie kans dat je daarmee wel wat wegjaagt (en dikke kans dat die die je wegjaagt, sowieso de moeite al niet waard waren, scheelt weer) en het zal niet makkelijk worden zonder een flinke dosis geluk, de vraag is of je door wilt zetten en in hoeverre je er mee bezig bent (1x elke dag, de hele dag, af en toe, alleen als je een koppeltje hand in hand in een park ziet lopen, enz)
pi_161479006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit is niet Deezertje of syndroom hoor. ;) Deze TS heeft alleen dit topic zo te zien.

Buiten dat, als je leven leuk is dan is een vriendin een leuke aanvulling, geen invulling. Kun je niet bij een club of op een sport waar je meer vrouwen tegenkomt? Niet met de intentie om een relatie te beginnen, maar gewoon om wat meer handigheid te krijgen in de omgang met vrouwen.
No offence! Maar ik vind dat altijd een twijfelachtig advies 'ga bij een sportclub om met vrouwen te leren omgaan'. Je moet dat naar mijn mening alleen doen als het je leuk lijkt en volledig voor jezelf. Een vriend van mij heeft ook echt van alles gedaan om te 'socializen', maar toen het resultaat uitbleef ging het niet meer. Punt is dat hij het deed omdat het er Facebookwise goed uitziet, maar niet omdat hij zelf de behoefte had.

Klinkt heel egocentrisch: maak je eigen leven topprioriteit nummer 1. Geef je leven een invulling zonder daar een vrouw voor nodig te hebben. Plaats geen enkele vrouw op een voetstuk. Liefde en verbinding is iets prachtigs, maar zodra het veranderd in afhankelijkheid is het ongezond. Ben wat je wilt zijn en laat het niet afhangen van iemand anders.

Sport niet omdat een vrouw dat misschien aantrekkelijk vindt, maar omdat je jezelf een geweldig lichaam gunt. Maak carrière omdat je alles uit het leven wilt halen, niet omdat het wellicht aantrekkelijk is voor vrouwen. Accepteer de dingen in je uiterlijk die genetisch nou eenmaal zo zijn, wees er niet onzeker over omdat anderen daar wellicht op afknappen. Etc.

En het cliché klopt: als je gelukkig bent met jezelf dan is dat ook rete-aantrekkelijk voor vrouwen.
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 22:41:44 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_161479058
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:39 schreef Alec690 het volgende:

[..]

No offence! Maar ik vind dat altijd een twijfelachtig advies 'ga bij een sportclub om met vrouwen te leren omgaan'. Je moet dat naar mijn mening alleen doen als het je leuk lijkt en volledig voor jezelf. Een vriend van mij heeft ook echt van alles gedaan om te 'socializen', maar toen het resultaat uitbleef ging het niet meer. Punt is dat hij het deed omdat het er Facebookwise goed uitziet, maar niet omdat hij zelf de behoefte had.

Klinkt heel egocentrisch: maak je eigen leven topprioriteit nummer 1. Geef je leven een invulling zonder daar een vrouw voor nodig te hebben. Plaats geen enkele vrouw op een voetstuk. Liefde en verbinding is iets prachtigs, maar zodra het veranderd in afhankelijkheid is het ongezond. Ben wat je wilt zijn en laat het niet afhangen van iemand anders.

Sport niet omdat een vrouw dat misschien aantrekkelijk vindt, maar omdat je jezelf een geweldig lichaam gunt. Maak carrière omdat je alles uit het leven wilt halen, niet omdat het wellicht aantrekkelijk is voor vrouwen. Accepteer de dingen in je uiterlijk die genetisch nou eenmaal zo zijn, wees er niet onzeker over omdat anderen daar wellicht op afknappen. Etc.

En het cliché klopt: als je gelukkig bent met jezelf dan is dat ook rete-aantrekkelijk voor vrouwen.
Baas.
pi_161479071
Beste is om op plekken te komen waar je mensen tegenkomt waarmee je iets gemeenschappelijks deelt en waar ook vrouwen komen.
Dan heb je gelijk al meer kans iemand tegen te komen waar je beter mee matcht.

Dan is het allemaal wat natuurlijker. Denk dat dat meer helpt dan aan die gewichten hangen en af en toe bewegen door middel van de energie die vanuit je frustratie wordt gevoed.
pi_161479100
quote:

[..]

Hij moet het ook zeker doen omdat hij het zelf wil en niet omdat het 'moet' ofzo. Maar het is maar een tip. Verder volledig eens hoor.
pi_161479120
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Beste is om op plekken te komen waar je mensen tegenkomt waarmee je iets gemeenschappelijks deelt en waar ook vrouwen komen.
Dan heb je gelijk al meer kans iemand tegen te komen waar je beter mee matcht.

Dan is het allemaal wat natuurlijker. Denk dat dat meer helpt dan aan die gewichten hangen en af en toe bewegen door middel van de energie die vanuit je frustratie wordt gevoed.
Ja en daarom raadde ik dus een club aan, waar je heen gaat obv een gemeenschappelijke interesse.
pi_161479125
quote:

[..]

Een beetje overdreven en eenzijdig her en der, maar de essentie van wat je hier vertelt is wel waar :Y
pi_161479163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja en daarom raadde ik dus een club aan, waar je heen gaat obv een gemeenschappelijke interesse.
Zijn we het gelijk al met elkaar eens :)
pi_161479426
TS stel niet in een keer de hoogste verwachtingen.. iedereen kan eens een fout maken en afgewezen worden. Ookal heb je 4 dates kan het nog stoppen.

Je zal heus een paar keer moeten trainen/op je bek gaan om onweerstaanbaarheid en flirteigenschappen te creëren.

Boor gewoon zoveel mogelijk kanalen aan: online daten, speeddaten, uitgaan, hobbyclub en leer & lach..

Na een paar dates/maanden zal je comfortabeler voelen in flirten en betere analyses kunnen maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')