En aan dammen doet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het echt ben ik een neger die op schaken lijkt.
Dat jij nog niet tevreden bent over je lichaam maakt anderen geen trollquote:
Wil je mijn lichaam hierbuiten laten aub?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij nog niet tevreden bent over je lichaam maakt anderen geen troll
Zou meekijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet met Inso ook maar eens een act op gaan zetten in de vbl SC.
Doei hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet nu. Ga er zo vandoor
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Filmavondje met mijn chick. Had ik beloofd.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.
En wat staat er daarna op het programma?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed, als eerste gaan we Bridge of spies kijken. Die lijkt mij facking goed!
Ik wil wel een filmavondje met jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag jouw chick niet meer, zomaar geen rekening houden met Etsu die ook aandacht wil van dr vriendje.
Denk Argo. Alleen die eerste duurt al best lang en die tweede al helemaal dus dat gaat nachtwerk worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat staat er daarna op het programma?
Gewoon filmmarathon toch.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk Argo. Alleen die eerste duurt al best lang en die tweede al helemaal dus dat gaat nachtwerk worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil wel een filmavondje met jou
Als zij daar geen rekening mee houdt hou jij geen rekening met haar tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wel tof, alleen mijn dochtertje houdt daar geen rekening mee![]()
lolquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij daar geen rekening mee houdt hou jij geen rekening met haar toch
Wat denkt ze wel
Volgend jaarquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
Fokkie, wanneer denk je dat Ins aan de kids gaat beginnen?
Ik denk 2018 of 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |