Ik was vroeger dol op Aladin. Toen kreeg ik die aap als knuffel. Die leeft niet.quote:
waarom vertel je me dit?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was vroeger dol op Aladin. Toen kreeg ik die aap als knuffel. Die leeft niet.
Lekker zeg, ik moet ook nodig een koffiezetapparaat aanschaffenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja geen idee. Koekje erbij? Ik drink nu koffie.
Loop gewoon 6x per dag naar de AH, gratis koffie. Tattas be like.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker zeg, ik moet ook nodig een koffiezetapparaat aanschaffen
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik nog niet.
Een sukkel bedoel jequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan is ook wel een droogkloot hoor af en toe.
Lekker met de zwervers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loop gewoon 6x per dag naar de AH, gratis koffie. Tattas be like.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat jullie elkaar niet mogen.
Dan ben ik in jullie act getrapt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik mag Elan heel graag hoor
Hahaha graag gedaan XDquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik in jullie act getrapt.
Er zijn mensen in de KLB SC die dit ook over ons denken. Kan niet andersquote:
Alles is toch een grote trollquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mensen in de KLB SC die dit ook over ons denken. Kan niet anders
ben je donkerbruin?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het echt ben ik een neger die op schaken lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |