Moet jij wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Ins al een paar dagen op de app en we hebben tot nu toe iedere dag met elkaar gesproken
Het is ook een hele aardige en sociale jongen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Ins al een paar dagen op de app en we hebben tot nu toe iedere dag met elkaar gesproken
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook een hele aardige en sociale jongen.
Wszystkim wbrew,quote:
lolquote:
Jammer dat ik het niet kan beluisterenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik spreek wel mooi accentloos Nederland, Ets
Jammer ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan beluisteren
Ja, ga ik proberen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wszystkim wbrew,
na ten gest mnie stac
Co tam burzy gniew
Od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha
misschien kun jij deze versie aan je dochter laten horen
Had je hem maar op whatsapp moeten hebben toen hij nog dronken was. Toen kreeg je waar voor je geldquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet kan beluisteren
Alles.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke kinderliedjes zijn nog meer vervelend om in je hoofd te krijgen haags
Ben je dan niet meer doof?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom moet je ooit n keer naar NL komen
Maakt me niet uit, ik accepteer Ins zoals hij nu is. Dat jij dat niet doet, zegt meer over jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je hem maar op whatsapp moeten hebben toen hij nog dronken was. Toen kreeg je waar voor je geld
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik accepteer Ins zoals hij nu is. Dat jij dat niet doet, zegt meer over jou
Ik vind het wel leuk om te zingen voor mn zusje verder.quote:
Ik moest van mijn moeder altijd het zelfde zingen als aller laatste liedje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit elke avond wel een kinderliedje te zingen voor ze gaat slapen. Elke keer een ander. Met wisselend resultaat.
Welk ga je vanavond doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit elke avond wel een kinderliedje te zingen voor ze gaat slapen. Elke keer een ander. Met wisselend resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |