Dan moet je die spieren wel trainen na de tijd.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:18 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Een kut waar nog geen kinderen uitgekomen zijn.
Gelukkig heb ik geen kinderen, dus nog een lekker strak kutjequote:Op zaterdag 23 april 2016 11:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dan moet je die spieren wel trainen na de tijd.
dan blijf ik hangen...quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen kinderen, dus nog een lekker strak kutje
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:18 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Een kut waar nog geen kinderen uitgekomen zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Duidelijk iemand die daar nog geen ervaring mee heeft gehad.
het is geen feestje totdat er een vuistje in gaatquote:Op zondag 24 april 2016 20:38 schreef Drug het volgende:
Ik snap niet waarom het allemaal strak moet hoor![]()
Ik hou wel van een beetje gestretcht
Drie negers tegelijk heeft wel ongeveer hetzelfde effectquote:Op zaterdag 23 april 2016 14:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Jij hebt veel ervaring met gangbangs waar je er als laatste op mocht?quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Nico987 het volgende:
Mijn ervaring is dat er wel wat verschil zit in de ruimte in een vagina, maar dat het nog al uit maakt hoe lang het geleden is, en hoe groot de voorganger geschapen was.
zonde van de frikandel om daar mee te gooien...quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Gutz het volgende:
Dat het in ieder geval niet voelt alsof je een frikandel door de gang gooit.
Dat zegt dus niets, want iemand die de hele dag op zijn achterste zit krijgt ook hele verslapte spieren daar. Met of zonder kind.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Voor mijn eerste bevalling had ik altijd pijn bij de seks. Nu is het alleen maar lekker zonder me eerst door de pijn te moeten bijten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een enorm voelbaar verschil.
Maar ligt dat aan de gang of aan de frikandel?quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef Gutz het volgende:
Dat het in ieder geval niet voelt alsof je een frikandel door de gang gooit.
Als het goed is, is de frikandel van consequente grootte, al is die grootte man afhankelijk. De gang daarintegen lijkt door de jaren heen te groeien. Dit is dus de variabele factor dus de schuldigequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
Maar ligt dat aan de gang of aan de frikandel?
Wacht maar als je ouder wordt en de hardheid ook allemaal wat minder wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als het goed is, is de frikandel van consequente grootte, al is die grootte man afhankelijk. De gang daarintegen lijkt door de jaren heen te groeien. Dit is dus de variabele factor dus de schuldige
Je hebt pilletjes om die frikandel op te krikken naar zijn verse niveau zoals deze vers en heet uit de frituur kwam. De gang restauratie is wat moeilijkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Wacht maar als je ouder wordt en de hardheid ook allemaal wat minder wordt.
Dat kom je er achter dat de frikandel ook variabel kan zijn (hoewel ik hoop dat je dat nu al weet wat permanent een stijve lijkt me wat genant.).
Misschien een minder luie oplossing dan zo'n pilletje maar niet onmogelijk. Dat noemen we kegel oefeningen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je hebt pilletjes om die frikandel op te krikken naar zijn verse niveau zoals deze vers en heet uit de frituur kwam. De gang restauratie is wat moeilijker
Ook een aanrader voor mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Misschien een minder luie oplossing dan zo'n pilletje maar niet onmogelijk. Dat noemen we kegel oefeningen.(ook handig voor mannen trouwens)
Waarom is dat zo erg? Vrouwen kunnen onzeker zijn over hun vagina zoals mannen onzeker zijn over hun penis. Is heel normaalquote:Op donderdag 21 april 2016 13:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Weer een schaamlip frustratie topic van TS... Had het ook kunnen weten ook
TS: zoek hulp, bij een psycholoog
TS heeft veel vaker onder eigen naam en kloontjes dergelijke gefrustreerde topics geopend en is duidelijk aan hulp toequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Waarom is dat zo erg? Vrouwen kunnen onzeker zijn over hun vagina zoals mannen onzeker zijn over hun penis. Is heel normaal
Ze zou dan wel veel bevestiging nodig. Sommige hebben dat meer nodig dan de andere. Wijst op onzekerheid. Is geen psychiater voor nodigquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
TS heeft veel vaker onder eigen naam en kloontjes dergelijke gefrustreerde topics geopend en is duidelijk aan hulp toe
Dit is echt een fabel. Ik heb toch meerdere vrouwen geneukt die al 1 of meerdere kinderen hebben gehad die nog superstrak waren en ik heb bijna onervaren meiden gehad waar ik nog ruimte over hield bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een enorm voelbaar verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |