SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef Krisvc het volgende:
Nu net enorme huilbui gehad precies hierom ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Heel leukquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach krisvc,![]()
Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.
![]()
En Saskia, ook voor jou een. Hoe was de bruiloft?
Wat zij zegt! Ik doe het ook alleen. Had het liever anders gezien natuurlijk, maar het is zoals het is en ben er helemaal in gegroeid. Als ik soms lees dat iemand er tegenop ziet als haar man een dagje weg is, denk ik ook wel eens... whut?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.
Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |