abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161471897
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161471903
Sterkte aan de zieke baby's :)
pi_161472216
Beterschap voor die arme prullen :*.

Vandaag pasfoto laten maken voor Dexters identiteitskaart. Te grappig fotootje geworden. Heel lief O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:41:49 #4
409579 LuDann
All the way
pi_161472408
Ontstoken ogen en ontstoken oren. ;( Door de oorontsteking heeft ze waarschijnlijk buikpijn, daarom mag ik haar heupen niet buigen. Nu antibiotica halen.
pi_161472872
Ah, wat sneu Lu. Beterschap voor Wolk!
pi_161473336
Over dat w-zitten.. Ik zit nog steeds liever zo (of iets wat erop lijkt) dan met mijn voeten naar voren.. dan moet ik m'n rug beter balanceren, kost meer moeite.

[ Bericht 18% gewijzigd door Unihipili op 16-04-2016 19:32:06 ]
pi_161474366
Onze (op deze foto hele moeie zwempeuter) zit ook in de w zit. Hij zit echt t allerliefste zo. Hij heeft wel gewoon gekropen, liep met 18 maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_161475485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:01:11 #9
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161475822
Kris, ja, erg herkenbaar. Soms kijk ik de klok vooruit naar 19.15u, als ze allebei in bed liggen en (hopelijk) slapen.
pi_161475861
Ja. Enorm. Het mag en het geeft echt niet. Even een rondje lopen, is dat een optie? Of samen douchen of in bad? Of gewoon tv aanzetten. Zijn die dingen ideaal voor :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_161475887
SPOILER
*poef* nu is het weg
pi_161475959
SPOILER
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:06:06 #13
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161476010
KJ, ook dat komt hier voor :'(

En de TV ja, fascinerend voor baby's. F's favorieten zijn de Jokie muziekclips en Brandweerman Sam. Al was het Zandkasteel ook een groot succes vandaag. Eten geven met tv aan is dus ook niet zo'n succes, moest echt strategisch gaan zitten omdat F steeds draaide in z'n stoel :(

De TV staat dus aan voor peuter he, maar dat snapten jullie vast wel ;)
pi_161476148
Herkenbaar is fijn. Uitgerekend vandaag moest ze d'r nieuwe tanden uitproberen en heeft ze me wel 100 keer gebeten tijdens het drinken en hard ook.

Ze is nu stil. Dus ik ga uitgebreid douchen en even heel hard huilen ofzo. En dan gaan we morgen wat leuks doen om het goed te maken. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161476164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef Krisvc het volgende:
SPOILER
Nu net enorme huilbui gehad precies hierom ...
pi_161476998
Ach krisvc, :*

Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.

:*

En Saskia, ook voor jou een :* . Hoe was de bruiloft?
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:46 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161477011
Oooohhh ja hier ook hoor Kris!
En morgen is alles beter :*

LuDann, allemachtig... when does it stop? Beterschap voor je meiske!

S heeft zich vandaag like a pro door zn eerste kinderfeestje geslagen 8-) Er waren op het hoogtepunt 10 kinderen tussen de 5 en 1 jaar dus ga maar na wat een herrie _O- Maar in de doek of aan de borst was het allemaal ok!
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:48 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161477013
In je eentje is het ook zwaar, Kris. Niet leuk. Hopelijk maakt ze een goede nacht. :*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161477133
Ik heb deze week ook echt respect gekregen voor alleenstaande moeders! De duutser is maandag om 4 uur 's morgens weggegaan, en vanmorgen om 9 uur weer terug gekomen. Tussendoor was hij 1 avond thuis om te eten....Ik was zo blij dat hij er vanmorgen weer was. Ik kan me niet voorstellen dit altijd alleen te doen..
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:43:59 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161477302
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.

Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
pi_161477330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach krisvc, :*

Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.

:*

En Saskia, ook voor jou een :* . Hoe was de bruiloft?
Heel leuk :) N. stal idd de show!
We zijn wel eerder weggegaan omdat ze zo moe was, en toen we thuis waren had de droger niet gedraaid en was haar slaapzak nog nat. En toen wou man haar in bed leggen zonder schone luier... T is gewoon het idee dat ik overal aan moet denken, het huishouden, mijn werk, sociale verplichtingen...en natuurlijk altijd klaar staan om N. te voeden. Heb vaak het gevoel dat ik spelen met N. onderaan zet, niet genoeg tijd aan haar besteed, om nog maar te zwijgen van aandacht voor mn man... Heb vaak het idee dat ze het leuker vindt bij mn man, want die doet alleen maar leuke dingen met haar...
pi_161478037
Dat gevoel van altijd overal aan moeten denken is zo vermoeiend. Ik herken het precies... :*
pi_161478683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.

Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
Wat zij zegt! Ik doe het ook alleen. Had het liever anders gezien natuurlijk, maar het is zoals het is en ben er helemaal in gegroeid. Als ik soms lees dat iemand er tegenop ziet als haar man een dagje weg is, denk ik ook wel eens... whut? :? .... maar ik realiseer mij ook heel goed dat je, als je met zijn tweeën bent, je de taken zo (zij het onbewust) hebt "verdeeld" dat het behoorlijk zwaar is als je het opeens alleen moet doen.

Mocht ik nog eens iemand tegenkomen , dan zou ik waarschijnlijk helemaal in paniek raken van al die "vrije" tijd die ik dan opeens heb :+
pi_161478706
SPOILER
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:37:36 #25
409579 LuDann
All the way
pi_161478956
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')