Vast wel ooit toch.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, geen idee of ik nog keer in Nederland ben.
Hahah wauw.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een spreadsheet waar kcal/alcoholpercentage/prijs tegen elkaar werden opgewogen
Was gewoon filmpje op Facebook hoor, ik weet niet hoe ze bij mij moeten doen. Maar ik heb wel de lastigste van de soorten die je kan hebben. De mijne ligt op zijn zij.quote:
Dat is wel heftig idd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was gewoon filmpje op Facebook hoor, ik weet niet hoe ze bij mij moeten doen. Maar ik heb wel de lastigste van de soorten die je kan hebben. De mijne ligt op zijn zij.
Hoeveel dronk je vroeger danquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Als ik nu een blikje cider haal (kaolo duur) ben ik tevreden voor de dag.
Vroeger moest ik me blauw betalen.
Haha jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. Gelukkig is het pas april, dus je hebt nog even.
waarom zou je daar een filmpje over kijken man, serieusquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik zag van de week een filmpje hoe ze dat doen, ik wil eigenlijk helemaal niet!
Geen idee, kwam voorbij dus dacht ga het eens kijken. Moet er toch keer aan geloven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je daar een filmpje over kijken man, serieus
Natuurlijk wil je dat niet als je dat ziet, je ziet bloed en een tand die uit je bek wordt getrokken
Zo'n filmpje kijken heeft toch niks te maken met er aan geloven?!!?!?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, kwam voorbij dus dacht ga het eens kijken. Moet er toch keer aan geloven.
Wow, dat iss wel veel inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaWedden ik denk 31 december: Oh ja shit heb mijn eigen risico gewoon betaald dit jaar. Waarom ben ik niet gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |