ohquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na een week kotsen vast wel. Nee grapje. Nee ben niet slank. Etsu kan dit bevestigen.
Het was meer een gokquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
bijzonder dat je die data e.d. allemaal zo precies weet
waar kan ik die foto's vinden?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zou meloewa's dieet zijn, zij heeft echt mooiste lichaam van heel fok.
Valt wel tegen. Maar ben niet vies dik hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ohzag altijd zo'n slank alto meisje voor me
vertrouw je nu niet meer, sorryquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Maar ben niet vies dik hoor.
joe geen probleemquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
En dat ze mij daarna dumpte op mijn verjaardag na anderhalf jaar en dat ze al2 weken vreemdging..
Thanks Tardis voor de herrinering naar boven halen
Hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is wel mooie chickie hoor, zal nooit vergeten hoe relaxed ze jonko zat te roken voor de cam in haar badjas, heldin
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wordt met de dag enger.
waarom mis ik dit soort shit altijd ;squote:Op zaterdag 16 april 2016 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is wel mooie chickie hoor, zal nooit vergeten hoe relaxed ze jonko zat te roken voor de cam in haar badjas, heldin
Ze is wel doorgedraaidquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Meloewa heb ik nog nooit gezien maar is ongetwijfeld super overrated.
Geen tijd voor dit soort triviale onzin als je koffie drinkt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom mis ik dit soort shit altijd ;s
Geen flauw idee..... hoop van niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat een compliment in de gay scene?
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat een compliment in de gay scene?
Omdat je vegan bent, je hebt een tekort aan calcium waardoor je zenuwen traag werken snap jequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom mis ik dit soort shit altijd ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |