Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om te huilen het niveau hier.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar kan heel goed dingen doen met mijn mond gelukkig.
Zou een SC starten met Jimmy als ik jou was, als 1 topic zo veel kwaliteit kan verduren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Om te huilen het niveau hier.
vechten met je tongquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou een SC starten met Jimmy als ik jou was, als 1 topic zo veel kwaliteit kan verduren.
Heyquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoi zustertjequote:
Konjou nietmissen lieverdquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met FOK!.
Leuk hoor, welke ben jij? Hihi.quote:
haha dat jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Vlaggenroof heeft zo weinig game, zelfs Braddie is een casanova vergeleken met hem.
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
Vlaggenroof heeft zo weinig game, zelfs Braddie is een casanova vergeleken met hem.
Braddie gewoon eerste date tot midden in de nacht, bam!quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff hallo, jij kent zeker niet zijn avontuur waarin hij zijn vriendin na drie(!) hele dag al het hof maakte en haar aan zijn vlezige droeftoeter reeg.Vlaggenroof de hosselkoning
Zalm met broccoli en pastaquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:09 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik pizza maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |