Volgens Wikipedia niet hoor:quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Dit is een van de zeldzame keren dat ik het met een hoogleraar eens ben maar bovenstaande opmerking klopt natuurlijk niet helemaal. XTC was de love drugs uit de jaren "60 en verdween weer in de jaren "70/"80 om vervolgens begin jaren "90 aan comeback te beginnen.
quote:In de jaren zeventig kwam het middel in zwang in de psychiatrie en psychotherapie, waar het gebruikt werd ter ondersteuning van de behandeling van depressieve en neurotische patiënten, en in relatietherapie. Begin jaren tachtig werd de stof ook populair onder jongeren die het voor recreatieve doeleinden gebruikten op acid- en raveparty's.
Hij is wellicht in de war met LSD?quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia niet hoor:
[..]
Nee. Populistisch conservatief toontjequote:Op maandag 18 april 2016 11:13 schreef begaaierd het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan de vraagstelling van Eefje Omen?
Zolang het illigaal is zal je nooit weten wat je krijgt, hoe zuiver het is, etcquote:
En dat is de beste reden om het niet te gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang het illigaal is zal je nooit weten wat je krijgt, hoe zuiver het is, etc
Dat hebben de liberalisten alleen niet in de gaten, die gaan extreem ver met hun individuele vrijheden dat het uiteindelijk ook het individu schaadt in zijn vrijheid.quote:Op maandag 18 april 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En dat is de beste reden om het niet te gebruiken.
Ik zou best wel eens in het bijzijn van vrienden LSD willen proberen maar niet zolang ik niet weet of dat het zuiver is en hoe het er is gekomen (dumpen in milieu van 'afvalstoffen' etc.).
Ik ben dan ook een voorstander van het legaliseren, wat niet wil zeggen dat ik vind dat je het overal altijd moet mogen nuttigen (ik ben een groot voorstander van rookverboden en dus ook blowverboden aangezien andere mensen hier last van hebben, bij liberalisme hoort dat je ook de ander vrijlaat).
Het verschil tussen een echte liberaal (die houdt ook rekening met de belangen van anderen) en een egoïst (die verschuilt zich achter liberalisme om zelf maar te kunnen doen wat hij wil doen).quote:Op maandag 18 april 2016 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat hebben de liberalisten alleen niet in de gaten, die gaan extreem ver met hun individuele vrijheden dat het uiteindelijk ook het individu schaadt in zijn vrijheid.
De liberalisten die zich profileren als liberalist zijn net de feministen die zich profileren als feminist. Het slechtste van het slechtste komt veel te veel bovendrijven en heeft een te grote stem.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het verschil tussen een echte liberaal (die houdt ook rekening met de belangen van anderen) en een egoïst (die verschuilt zich achter liberalisme om zelf maar te kunnen doen wat hij wil doen).
Daar zit wat in.quote:Op maandag 18 april 2016 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
De liberalisten die zich profileren als liberalist zijn net de feministen die zich profileren als feminist. Het slechtste van het slechtste komt veel te veel bovendrijven en heeft een te grote stem.
Bij LSD is zuiverheid niet echt een probleem, en milieuschade door dumpen van afvalstoffen is verwaarloosbaar. Men beweert dat na de arrestatie van William Leonard Pickard er tijdelijk 90% minder LSD (globaal!) beschikbaar was. En hij produceerde 1 kg per 5 weken (goed voor 10 - 15 miljoen dosissen). Ik gok dat de inwoners van een middelgrote stad meer chemisch afval illegaal in het milieu dumpen (solventen en verfafval in de riolering, motorolie etc.. ) dan alle LSD labs samen.quote:Op maandag 18 april 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En dat is de beste reden om het niet te gebruiken.
Ik zou best wel eens in het bijzijn van vrienden LSD willen proberen maar niet zolang ik niet weet of dat het zuiver is en hoe het er is gekomen (dumpen in milieu van 'afvalstoffen' etc.).
Ik ben dan ook een voorstander van het legaliseren, wat niet wil zeggen dat ik vind dat je het overal altijd moet mogen nuttigen (ik ben een groot voorstander van rookverboden en dus ook blowverboden aangezien andere mensen hier last van hebben, bij liberalisme hoort dat je ook de ander vrijlaat).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |