Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De afgelopen nacht maakte ze iig een geluid alsof ze een climax bereikte. En de afgelopen nachten leek het op meer dan ooit. Ze zijn iig grenzen overschreden waarvan zij aangaf daar niet eens van in de buurt te willen komen (voor de camera's).
Ik vermoed dat het die Marita wordt, horeca/boekhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-met-de-kandidaten-1
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dus
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.
Is dat zo? Ik denk dat zij hem goed weet te bespelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
denk ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDIe doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
het is alle 3 weer niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
Ik bedoel door de bewoners zelfquote:
Dat deed die zitzak toch al niet masseren!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-met-de-kandidaten-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |