rond de 1200 pond per maand of zoquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat is wel relax. maak je een beetje geld daar?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto rules hoort er te staan maar was bang dat die dikke frass het dan ging kapen
Hij is een katholiek extremist.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is etto katholiek ja?niet verwacht
ij hebt een israelische freund?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar staat shabbat ookalweer voor, mijn israelische freund leert mij te weinig hebreeuws stomme jood dat hij is
gewoon freund he niks liefdesrelatie. Oh okequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ij hebt een israelische freund?
shabbat is het joodse weekend
Ik heb Ik Vertrek gekeken en gefoktquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk op dezen prachtigen vrijdagabend
lol watquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat zit je dit te typen vanaf een electrisch apparaat, apikors!
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijnquote:
Hij was laatst nog in NWSquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jammer dat Etto er tegenwoordig niet meer is
Hoezo is hypocrisie mooi?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo mooi aan zuid amerika, ze zijn zo katholiek als maar kan, overal jezus en mariabeeldjes, maar er wordt gezondigd waar de biechthokjes te klein zijn
Pittigquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
damn dan maak je ongv hetzelfde als ik. ik doe 11 × 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |