Het heeft wel een soort eerie appeal.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach dat kan, maar er zitten wel mooie stukken tussen.
Het heeft wel enorme fanbase
heb je gedronkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HOI ALLEMAAL EN ER LOVE JULLIE
jij was bij borrel van vindicat, bustedquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HOI ALLEMAAL EN ER LOVE JULLIE
Ik heb nu na een half jaar buitenland zonder inkomsten geen cent meer. Dan is op kamers wonen en de volle mep lenen niet echt aantrekkelijk. Tevens is de studie ook in Zwolle, wat voor mij een half uurtje met de trein is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hello kamers. Twijfel je nog of weet je zeker dat je grunn gaat afstrepen
tootje.quote:
Ja dan is het idd verstandige keuze om studie in Zwolle te doen. Jammerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nu na een half jaar buitenland zonder inkomsten geen cent meer. Dan is op kamers wonen en de volle mep lenen niet echt aantrekkelijk. Tevens is de studie ook in Zwolle, wat voor mij een half uurtje met de trein is.
Nee hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij was bij borrel van vindicat, busted
Technische bedrijfskunde. Maar wil nog wel even verder kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dan is het idd verstandige keuze om studie in Zwolle te doen. Jammerwelke studie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |