quote:
Ja zat een beetje naar filmposters te zoeken, en toen kwam ik de godfather tegen en die lijkt al aardig op ome erdo. de rest sprak voor zichquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]Wilde ik ook maken, alleen wist ik nog niet helemaal wat voor naam ik wilde geven.
Zo logisch, dit!![]()
idd, ik was blijkbaar niet helemaal wakker!quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:21 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ja zat een beetje naar filmposters te zoeken, en toen kwam ik de godfather tegen en die lijkt al aardig op ome erdo. de rest sprak voor zich
Ja er is nog genoeg te verzinnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik was blijkbaar niet helemaal wakker!
Ik zat ook nog aan The Great Dictator van Chaplin te denken, en eventueel hem als een soort actieheld die wraak neemt voor onrecht of zo. (GEEN Batman!)
Maar dan zou eigenlijk een bad guy die mensen terroriseert beter zijn.
nou, die gasten hebben allemaal 0% humor en lontjes van 1mm hoorquote:Op zondag 17 april 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
Blijkt trouwens dat die komiek bewust smaad verspreid heeft op nationale televisie om aan te tonen dat dat dus tegen de Duitse wet was.Ik denk dat deze paintjes dan nog wel onder satire / good old innocent fun vallen.
Niemand die door deze paintjes ineens gaat geloven dat hij echt geiten ligt te palen!
Toch?
quote:Op zondag 17 april 2016 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, die gasten hebben allemaal 0% humor en lontjes van 1mm hoor
quote:Op zondag 17 april 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]Koen man!
En idd ja!
Ach we wachten maar af, he!
.....mits het staatshoofd op DAT moment in Nederland is!!!!quote:
Haha weet ik, en dan nog laat maar komen Danny beschermt ons wel (toch?quote:Op zondag 17 april 2016 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
.....mits het staatshoofd op DAT moment in Nederland is!!!!
DUS PAINTEN MAAR!!!!!!!Alleen ff het nieuws in de gaten houden dat-ie niet toevallig ff hier op bezoek komt!
quote:Op zondag 17 april 2016 11:27 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haha weet ik, en dan nog laat maar komen Danny beschermt ons wel (toch?)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |