SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
WAT EEN TT![]()
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Uren over nagedachtquote:
Welkom vader renwan ^O^
Zeker, meer dan een week op een batterij, snake, ringtones, verwisselbare coversquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
De 3310 blijft toch wel een bazentelefoon.![]()
![]()
Kutuserquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Mijn telefoon van nu is net zo sterk. Zo vaak gevallen en nog nooit kapot gegaan of een barstquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker, meer dan een week op een batterij, snake, ringtones, verwisselbare covers
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Mijn telefoon heeft ook geen krasje of barst. Maar ik ben dan ook gewoon zuinig op mijn spullenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn telefoon van nu is net zo sterk. Zo vaak gevallen en nog nooit kapot gegaan of een barst
Welkom vader renwan ^O^
Gewoon niet lopend of fietsend met dat ding in de hand klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft ook geen krasje of barst. Maar ik ben dan ook gewoon zuinig op mijn spullenIk zwaai naar dieren.![]()
Lopend doe ik dat regelmatig hoor, maar ik heb dan ook stabiele handen waardoor ik niet zomaar dingen op de grond laat sodemieterenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon niet lopend of fietsend met dat ding in de hand klaar.
Welkom vader renwan ^O^
Blijft natuurlijk gewoon klem zitten tussen die dikke worstenvingers van jequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Lopend doe ik dat regelmatig hoor, maar ik heb dan ook stabiele handen waardoor ik niet zomaar dingen op de grond laat sodemieteren
Als ik fietsers zie met een telefoon in de hand, niet oplettend op het verkeer, toeter ik altijd even vriendelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon niet lopend of fietsend met dat ding in de hand klaar.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
In de hoop dat ze schrikken en keihard op hun muil gaan, natuurlijk.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Zo irritant is dat, mensen die op de fiets met hun telefoon bezig zijn. Slingerend over de weg/fietspad en bijna op hun bek gaan van de schrik als er ineens een andere verkeersdeelnemer blijkt te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als ik fietsers zie met een telefoon in de hand, niet oplettend op het verkeer, toeter ik altijd even vriendelijk.![]()
Wat stoppen ze daar in godsnaam in die verdovingen?
Dat vraag ik mij ook wel eens af bij zulke filmpjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:17 schreef Simterklaas het volgende:
Wat stoppen ze daar in godsnaam in die verdovingen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Of zal 't het IQ van de gemiddelde Amerikaan in combinatie met zo'n verdoving zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af bij zulke filmpjesPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of zal 't het IQ van de gemiddelde Amerikaan in combinatie met zo'n verdoving zijn?
Ik zwaai naar dieren.![]()
Perfectiequote:Op vrijdag 15 april 2016 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
De 3310 blijft toch wel een bazentelefoon.![]()
![]()
Ik had een zwarte cover met vlammenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker, meer dan een week op een batterij, snake, ringtones, verwisselbare covers![]()
![]()
![]()
Mijn telefoon had na een maand of 7 opeens dat het scherm vloeistof begon te lekkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn telefoon van nu is net zo sterk. Zo vaak gevallen en nog nooit kapot gegaan of een barstEn nu na 1,5 jaar is de lens van m`n camera gebarsten.
Gelukkig mag ik over 2 maanden een nieuwe![]()
Wat zal ik doen.
HTC 10, LG G5 of Samsung Galaxy S7?![]()
Ik heb laatst ook een verstandskies laten trekken, maar ik heb geen zombies gezienquote:
Ik vind het wel grappig, fietsers denken écht dat ze alles kunnen maken in het verkeer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als ik fietsers zie met een telefoon in de hand, niet oplettend op het verkeer, toeter ik altijd even vriendelijk.
Maar het lullige is, stel dat jij zo`n fietser ergens random tussen auto's oversteekt aanrijd omdat je niet op tijd kon remmen ben JIJ in je autootje schuldig.![]()
Ga je nog een flog dien vandaag braddie?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, fietsers denken écht dat ze alles kunnen maken in het verkeer.
Maar het lullige is, stel dat jij zo`n fietser ergens random tussen auto's oversteekt aanrijd omdat je niet op tijd kon remmen ben JIJ in je autootje schuldig.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je nog een flog dien vandaag braddie?![]()
Geen idee, er zijn zoveel telefoons tegenwoordig. Dat is ook de reden dat ik mijn huidige zo lang mogelijk wil houden. Hij werkt prima voor mij en is niet te groot.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn telefoon had na een maand of 7 opeens dat het scherm vloeistof begon te lekkenEn nu na 1,5 jaar is de lens van m`n camera gebarsten.
Gelukkig mag ik over 2 maanden een nieuwe![]()
Wat zal ik doen.
HTC 10, LG G5 of Samsung Galaxy S7?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Een Sabbatical hoeft dan ook niet lang te durenquote:![]()
En ik had het over "Social Media" Ik schaar FOK! daar niet onder![]()
![]()
Ja precies! Mijn nieuwe toestel mag wel iets kleiner. Note 3 is 5,7" En dat is toch iets té..quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn zoveel telefoons tegenwoordig. Dat is ook de reden dat ik mijn huidige zo lang mogelijk wil houden. Hij werkt prima voor mij en is niet te groot.![]()
Ze heeft geen vriend, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat ze je niet gebruiken als taxi voor der vriendje in Assen ofzo ?![]()
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies! Mijn nieuwe toestel mag wel iets kleiner. Note 3 is 5,7" En dat is toch iets té..
Vind het allemaal wel best zolang je kan Whatsappen en af en toe iets op internet kan opzoeken.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Vind ook wel dat de camera (Zowel front als rear) Best goede kwaliteit mag zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:41 schreef Simterklaas het volgende:
Vind het allemaal wel best zolang je kan Whatsappen en af en toe iets op internet kan opzoeken.
En het is dan ook wel belangrijk (Wat mijn Note 3 mist) Dat er optische stabilisatie op zit.
Zeker omdat ik nu veel doe vanuit de auto met vloggen en dergelijk.
Niet dat dit het belangrijkste is, maar hecht wel waarde aan een goede camera. Ik neem niet dagelijks m`n digitale camera mee namelijk.![]()
Player, hoor, deze manquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriend, dus dat scheelt.DR kan wel inpakken.
Whehehequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Player, hoor, deze manDR kan wel inpakken.
![]()
Geitenkaas door mijn pannenkoekenbeslag gedaan
Geitenkaasquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
Geitenkaas door mijn pannenkoekenbeslag gedaan![]()
![]()
Gerapstequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
GerapstehahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wesp of weps?![]()
Word een mooi ritje voor braddie. Naar groningen rijden, meisje oppakken, naar limburg rijden en voor mijn huis weer afzettenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Player, hoor, deze manDR kan wel inpakken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even 500 kilometer rijden, alles voor DRquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word een mooi ritje voor braddie. Naar groningen rijden, meisje oppakken, naar limburg rijden en voor mijn huis weer afzetten![]()
![]()
![]()
Nee hoor, dit meisje mag jij lekker vol blaffenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Even 500 kilometer rijden, alles voor DR![]()
Verwacht niet dat er geneukt gaat worden hoor, 1e keer afspreken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dit meisje mag jij lekker vol blaffen
Maar goed dat zei ik bij m`n ex ook![]()
![]()
![]()
Wat kan er mis gaan, dat meisje gaat soppen als ze jouw twingo ziet rijden!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verwacht niet dat er geneukt gaat worden hoor, 1e keer afspreken.
Maar goed dat zei ik bij m`n ex ook
Ze vond het wel een schattig autootjequote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan, dat meisje gaat soppen als ze jouw twingo ziet rijden!![]()
![]()
Stoel naar achter gooien, broek los doen en genieten maarquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze vond het wel een schattig autootje
Gezellig YouTuben op de bank en kanker zeggen
En je laten horen voor je favoriete tumoren!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:07 schreef Simterklaas het volgende:
Gezellig YouTuben op de bank en kanker zeggen
hahahahahahahahaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:07 schreef Simterklaas het volgende:
Gezellig YouTuben op de bank en kanker zeggen![]()
Twingo Blowjobs beste blowjobsquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stoel naar achter gooien, broek los doen en genieten maar![]()
![]()
![]()
En anders laat je haar je fok account zien, gegarandeerd dat ze zich suf soptquote:
Ik geef 5 Geerdjes voor deze noik partijquote:
Ik noemde die van mij altijd de Pakjesboot, maar dat gaat nu niet meer opquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze vond het wel een schattig autootje
Nee, ben tijdens de laatste keer neuken best wel geschrokken van m`n bar slechte conditie, dus dat doe ik maar ff niet deze keer denk ikquote:
Verwacht ook niet dat er geneukt gaat worden.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geef 5 Geerdjes voor deze noik partij![]()
gwoon op je rug en haar laten rijden !!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ben tijdens de laatste keer neuken best wel geschrokken van m`n bar slechte conditie, dus dat doe ik maar ff niet deze keer denk ik
Verwacht ook niet dat er geneukt gaat worden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Misschien moet jij meegaan als Braddie denkt dat hij de conditie niet heeft.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geerd kent het levenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
gwoon op je rug en haar laten rijden !!
Doggie hou ik wel lang volquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
gwoon op je rug en haar laten rijden !!![]()
DOGGYSTYLEBESTE STYLE
![]()
![]()
Dus dat meisje gezicht naar de grond drukken, kontje omhoog en pompen maarquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doggie hou ik wel lang vol![]()
DOGGYSTYLEBESTE STYLE
BAM BAM BAMquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus dat meisje gezicht naar de grond drukken, kontje omhoog en pompen maar![]()
De laatste keer dat ik een chick lag te fjingurón dacht ik ff dat d`r buren zouden kijken of alles wel oke wasquote:Die kreunde half Maartensdijk bij elkaar
![]()
![]()
Heerlijk die christelijke chickies, die gaan hard in bed!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een chick lag te fjingurón dacht ik ff dat d`r buren zouden kijken of alles wel oke wasDie kreunde half Maartensdijk bij elkaar
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een chick lag te fjingurón dacht ik ff dat d`r buren zouden kijken of alles wel oke wasDie kreunde half Maartensdijk bij elkaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het zal niet haar eerste keer zijn, dus ik denk dat ze wel wat gewend zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Christelijke chickies, en instabiele chicksquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk die christelijke chickies, die gaan hard in bed!![]()
![]()
Heb een keer een ginger gekrikt, die lag in standje zeester op bedEn dat terwijl mensen zeggen dat gingers de beste in bed zijn. Fucking zielloze hooeerrrrrr
![]()
Het baarde mij meer zorgen dat haar zus in het huis daar naast woondequote:Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het zal niet haar eerste keer zijn, dus ik denk dat ze wel wat gewend zijn![]()
![]()
Gingers moet je teveel opvoeden! Kun je het beter bij christelijke instabiele meiden houden. Daar beleef je veel meer plezier aan!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Christelijke chickies, en instabiele chicks![]()
![]()
Heb een keer een ginger gekrikt, die lag in standje zeester op bedEn dat terwijl mensen zeggen dat gingers de beste in bed zijn. Fucking zielloze hooeerrrrrr
Dat gingerchickie zat alleen maar op d`r telefoon, niet tijdens de seks gelukkig. Maar daarvoor/daarnaquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gingers moet je teveel opvoeden! Kun je het beter bij christelijke instabiele meiden houden. Daar beleef je veel meer plezier aan!![]()
![]()
![]()
Totdat de schokbrekers van je Twingo breken!quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Die kraken en piepen toch alquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Totdat de schokbrekers van je Twingo breken!![]()
![]()
Ja zittend seksen met een telefoon onder je reet is ook niet zo eenvoudig.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gingerchickie zat alleen maar op d`r telefoon, niet tijdens de seks gelukkig. Maar daarvoor/daarna![]()
![]()
Als de camera uitstaat, dan rijd je zeker zo?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Drempels te hard nemen
Ik mis m`n BX in dat opzicht zo erg he, die vering![]()
![]()
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als de camera uitstaat, dan rijd je zeker zo?
Ik rij over het algemeen erg rustig, wil af en toe wel het gas intrappen maar rij niet asociaal.![]()
Beetje wel, maar wat wil je na zo een tegenvallend nieuws van braddiequote:
Dat programma is zo dik in scene gezet. Om de 2 minuten "voor alle duidelijkheid, dit is niet in scene gezet"quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Ik rij over het algemeen erg rustig, wil af en toe wel het gas intrappen maar rij niet asociaal.
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat programma is zo dik in scene gezet. Om de 2 minuten "voor alle duidelijkheid, dit is niet in scene gezet"
Al heeft een van die gasten, Jeroen geloof ik. Zich om een boom gevouwen 2 jaar na dat programma. Althans, dat lees ik overal.![]()
Inderdaad, dit zijn gewoon F1 coureurs die gesminkd worden en over straat scheuren zonder dat er politie achteraan komtquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat programma is zo dik in scene gezet. Om de 2 minuten "voor alle duidelijkheid, dit is niet in scene gezet"
Zeer terecht!quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies.
Al heeft een van die gasten, Jeroen geloof ik. Zich om een boom gevouwen 2 jaar na dat programma. Althans, dat lees ik overal.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh, die sjonniequote:Op vrijdag 15 april 2016 16:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja precies.
Al heeft een van die gasten, Jeroen geloof ik. Zich om een boom gevouwen 2 jaar na dat programma. Althans, dat lees ik overal.
Eindelijk iemand die deze mening óók deelt.quote:
Ik vind het rot voor de nabestaanden hoor. Maar iemand die zich als zó`n mongool achter het stuur profileert mag een boom kussen.
Een maatje van mij ook, die rijd in de auto altijd verschrikkelijk hard, tot op het punt dat 'ie met mij in de auto ooit eens 110 binnen de bebouwde kom reed en ik écht voor m`n leven vreesde..
Die rijd nu motor, en pakt nu provinciale wegen met 140-150, scheurt overal tussendoor.
En het mág dan wel een maatje zijn, maar zolang hij zich zo gedraagt in het verkeer zal ik niet rouwen als hij daardoor komt te overlijden.![]()
Beter een idioot om een boom, dan onschuldige mensen dood!quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die deze mening óók deelt.
Ik vind het rot voor de nabestaanden hoor. Maar iemand die zich als zó`n mongool achter het stuur profileert mag een boom kussen.
Een maatje van mij ook, die rijd in de auto altijd verschrikkelijk hard, tot op het punt dat 'ie met mij in de auto ooit eens 110 binnen de bebouwde kom reed en ik écht voor m`n leven vreesde..
Die rijd nu motor, en pakt nu provinciale wegen met 140-150, scheurt overal tussendoor.
En het mág dan wel een maatje zijn, maar zolang hij zich zo gedraagt in het verkeer zal ik niet rouwen als hij daardoor komt te overlijden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een keer bij een klasgenoot in de auto gezeten, man man man. Ik was blij toen we heel aankwamenquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die deze mening óók deelt.
En het mág dan wel een maatje zijn, maar zolang hij zich zo gedraagt in het verkeer zal ik niet rouwen als hij daardoor komt te overlijden.
Absoluut.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een idioot om een boom, dan onschuldige mensen dood!
Toen hij 110 reed binnen de bebouwde kom reed hij ook steeds 60-70-80 in 30 zones. Ik had echt zoiets van, man.... Als er nu een kind ergens een straatje uitkomt, of een auto die uit een uitrit komt dan is't einde verhaal.. Maar hij reed al langer dan vandaag (Had net 1 jaar z`n rijbewijs toen) En kon daar prima op reageren..
(Daar stap ik dus logischerwijs nooit meer bij in de auto)
Tuurlijk, ik geef zelf ook weleens gas, maar dit houd op bij in z`n 2 van 30 naar 50 accelereren waar je 50 mag (En ik zit normaliter bij 50 al in z`n 4 om even aan te geven hoe ik rij) Dat kán nog wel, maar harder dan de toegestane snelheid rijden doe ik alleen maar op de snelweg als er én geen flitsers staan én het leeg / s'nachts is.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 16:31:29 ]![]()
Wat een faal post, terechte topic kill!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je wilt gewoon een TR, hè?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een faal post, terechte topic kill!
Dit is een ware kwaliteitspost!quote:![]()
![]()
Kom jij met al je vrienden, dan ram ik er ook in mijn eentje op los!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij met al je vrienden, dan ram ik er ook in mijn eentje op los!
Kunnen we daarna samen biertje klappen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die zit zometeen in groningen te genieten van een gangbangquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ze zit niet eens meer op FOK! geloof ik
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit zometeen in groningen te genieten van een gangbangMoeten zij weten![]()
Ik ben vandaag haar begeleiderquote:
Heb haar net even begeleid naar de wcquote:
Succes!quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar net even begeleid naar de wcMoeten zij weten![]()
Zolang ze niet begint met praten is het primaquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kom net van de carrierebeursZag Nicolette v Dam nog lopen, lekker wijf ook
![]()
![]()
Had haar begeleid!quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Godver, ik had haar ter plekke verkracht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Godver, ik had haar ter plekke verkracht.
Moeten zij weten![]()
Had H0D ook moeten doen, zeer jammer weer ditquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Godver, ik had haar ter plekke verkracht.
Ik verkracht alleen op de zachte manier, dus met GHB ofzo, en dat had ik niet bij me. Had geen zin om haar hardhandig te verkrachten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had H0D ook moeten doen, zeer jammer weer ditMoeten zij weten![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he 2x vandaag nu naar rotterdam en dan naar huis! !Aan de pils thuis?
![]()
Dan draai ik me nog een keer om. Verwacht dat ik om 12 uur in bed lig vanavond en om 8 uur er uit ga.quote:
Stap ik om fucking 9 uur in de auto![]()
![]()
Naar Groningen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om. Verwacht dat ik om 12 uur in bed lig vanavond en om 8 uur er uit ga.
Stap ik om fucking 9 uur in de auto![]()
Oh jezus man, 5 uurquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik moet er om 5 uur uit, ouders naar vliegveld brengen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Denk niet dat het neuken word, maar sowieso meer dan knuffelen
Moeten zij weten![]()
Dan zit ik nog wel aan de zuipquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik moet er om 5 uur uit, ouders naar vliegveld brengenIk zwaai naar dieren.![]()
Ik ben nogal geschrokken van m`n conditie toen ik de laatste keer boven op m`n ex lagquote:Dus ik ja..
Ben daar nogal onzeker over geworden
![]()
![]()
Helemaal kut, en ik slaap altijd laat, dus wordt een kort nachtje. Maar na het wegbrengen gelijk mijn bed weer in hoor.quote:Moeten zij weten![]()
Dat is de hel!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik moet er om 5 uur uit, ouders naar vliegveld brengen![]()
![]()
Oh op die manierquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben nogal geschrokken van m`n conditie toen ik de laatste keer boven op m`n ex lagDus ik ja..
Ben daar nogal onzeker over geworden
Moeten zij weten![]()
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Helemaal kut, en ik slaap altijd laat, dus wordt een kort nachtje. Maar na het wegbrengen gelijk mijn bed weer in hoor.
Vanochtend moest ik met m`n opa mee om 10 uur, had net 6 uurtjes geslapen. Was nog geen 5 minuten thuis en heb gelijk weer een uurtje op de bank gelegen![]()
![]()
Haar het meeste werk laten doen! En als je begint te hijgen denkt ze dat je t lekker vindt, prima tochquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, wil eerst wel ff wat afvallen en wat conditie kweken hoor![]()
![]()
Dat is wel een goedequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haar het meeste werk laten doen! En als je begint te hijgen denkt ze dat je t lekker vindt, prima toch![]()
![]()
Vanavond weer te zien bij Pauwquote:Moeten zij weten![]()
Mooi moment om jezelf helemaal naar de kloten te zuipen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi moment om jezelf helemaal naar de kloten te zuipen!![]()
![]()
Nieuwe halve liter komt eraan met een noodgang!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuwe halve liter komt eraan met een noodgang!![]()
![]()
![]()
Eerste bier is altijd van het huis.quote:
Proost kerel!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neem er zelf ook één!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste bier is altijd van het huis.
Proost kerel!![]()
Heb er al eentje in gegooid, ik moet wel altijd controleren of het bier dat geschonken wordt wel voldoet aan de standaard die Geerd ons heeft geleerdquote:
Zeker! Dat is enorm belangrijk! Nou proost dan maarquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb er al eentje in gegooid, ik moet wel altijd controleren of het bier dat geschonken wordt wel voldoet aan de standaard die Geerd ons heeft geleerd![]()
![]()
Proost!quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Dat is enorm belangrijk! Nou proost dan maarOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb al paar fusten koel en klaar staan voor het moment waarop jij eindelijk naar de kloten kunt vertrekken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heuuj braddie![]()
Welkom vader renwan ^O^
THUIS!! BIER!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al paar fusten koel en klaar staan voor het moment waarop jij eindelijk naar de kloten kunt vertrekken!Ik zwaai naar dieren.![]()
Het zuipen word ingezet, de fusten gaan leeg!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
EINDHOVEN!! TREIN!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Inb4 DR die gaat raaskallen over bier tijdens werk en homofilieOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:14 schreef renwan het volgende:
Inb4 DR die gaat raaskallen over bier tijdens werk en homofilie![]()
Wil jij nog bier krijgen deze avond of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:14 schreef renwan het volgende:
Inb4 DR die gaat raaskallen over bier tijdens werk en homofilieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben voorlopig nog niet klaar met werkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij nog bier krijgen deze avond of hoe zit dat?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog niet klaar met werken![]()
![]()
Aan het schilderen ofzo?Ik zwaai naar dieren.![]()
Hallo, ik doe alles. Luie mentor en +REG ook altijdquote:
Welkom vader renwan ^O^
Wat heb jij het zwaar zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo, ik doe alles. Luie mentor en +REG ook altijd
Poehpoeh jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
GEZELLIG HIER ZEG NOU DE SFEER ZIT ER LEKKER INOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Pawn sarcrifice aan het kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 02:44 schreef renwan het volgende:
GEZELLIG HIER ZEG NOU DE SFEER ZIT ER LEKKER INIk zwaai naar dieren.![]()
Lig er net in !!quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ouders op het vliegtuig gezet, nu weer maffen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Treinen zijn gayOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hallo, ik begrijp dit niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo, ik doe alles. Luie mentor en +REG ook altijdPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik je politieke geneuzel ook nooitquote:
Welkom vader renwan ^O^
Dit was ook 1 keer, derhalve onterechte klachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten![]()
Omdat er misschien nog een meisje langs zou kunnen komen die zich geïntimideerd kan voelen door dit soort dingen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat er misschien nog een meisje langs zou kunnen komen die zich geïntimideerd kan voelen door dit soort dingen.
Moeten zij weten![]()
Ik ga zo ook even bier halen. Komen wat gasten eten dus wordt weer lekker lam worden!Moeten zij weten![]()
Natuurlijk zijn er ook een paar jonge hertjes uitgenodigd die later op de avond eens goed uitgewoond kunnen worden!quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo ook even bier halen. Komen wat gasten eten dus wordt weer lekker lam worden!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Idd, wie heeft het nummer van ifim?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook een paar jonge hertjes uitgenodigd die later op de avond eens goed uitgewoond kunnen worden!
Moeten zij weten![]()
Zij is vanavond niet beschikbaar, ze heeft dienst in het bierhok vanavond!quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Idd, wie heeft het nummer van ifim?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Lekker met je kameraden hand in hand lopen en maar zeggen dat je geen bange kast homo bent!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker met je kameraden hand in hand lopen en maar zeggen dat je geen bange kast homo bent!
Nog altijd beter dan in een denkbeeldig café denkbeeldige vrouwen uitwonenquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker met je kameraden hand in hand lopen en maar zeggen dat je geen bange kast homo bent!
Welkom vader renwan ^O^
Braddiequote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Zeer terechte topic kill dit.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik moet weer denken aan dat ene moment met roosje boh gek.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boh gek moet ik weer denken aan die films met dat doosjeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe zou het met roosje zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik moet weer denken aan dat ene moment met roosje boh gek.![]()
![]()
Ik denk dat ze zit te fappen terwijl ze aan jou denkt!quote:
Roosje is een vrouw die gedaan zou worden door Geerd.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij bent niet meer relevantquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Argo het volgende:
En jullie vergeten allemaal dat Geerd toestemming gaf voor mijn relatie met Roosje?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Renwan het zit diep blijkt? Nog levens verwoest? Ik durf niet meer naar bed snachts omdat ik bang ben dat je mijn leven kapot maakt. Iedere avond zit ik met angstzweet met mijn oor tegen de grond, stilzwijgend, luisterend naar de voetstappen van een man met overgewicht.quote:![]()
Terechtquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Renwan het zit diep blijkt? Nog levens verwoest? Ik durf niet meer naar bed snachts omdat ik bang ben dat je mijn leven kapot maakt. Iedere avond zit ik met angstzweet met mijn oor tegen de grond, stilzwijgend, luisterend naar de voetstappen van een man met overgewicht.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Tja ik zal maar weer gaan. Jij kan mijn aanwezigheid hier niet hebben blijkt maar weer. En heb geen zin in een wraakactie ben nu al bang genoeg.quote:
Ps, vanwaar toch al die haat richting mij man? Omdat ik je eens erop aansprak dat je hypocriet was? Man man man man man. Jammer dat je zo zuur bent, of je wil of niet ik was het vuur dat het Geerd lont aanstak en nu ben je gewoon een baas in opleiding als HC. Of je wil of niet, ik heb het Geerd kruidvat laten ontploffen. Jammer dat je daarom zo zuur bent jegens mijn persoon. Maar goed ik ben niet meer relevant maar met elk kaartje dat je checked ben ik toch weer relevant.
Jammer dat je zo op wraak gebrand bent en niet gewoon kan vergeven en vergeten. Hoewel zoveel heb ik niet gedaan. Maja ik kom nog wel eens terug en probeer wel wanneer je ermee om kan gaan. Neem een voorbeeld aan de bradge. Die heeft geleerd van zijn negatieve patronen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2016 20:21:48 ]![]()
DusOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Een liedje over jointjes roken
Een maatje kwam ooit eens met "Don't worry be happy, rook een jonko op de beat" Heel random. Dus ik kreeg direct inspiratie om dit op te nemen![]()
![]()
Je probeert je probeert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef MrBradge het volgende:
Nou Argo, ook niet van alle negatieve patronen hoorBen hardleers.
![]()
Dat is zeer zeker waar. Jammer dat deze SC niet wat meer users heeft trouwens! Niet dat het niet gezellig is. maar het kan nóg gezelliger!quote:![]()
Je hebt de hoogtijdagen gemistquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Jammer dat deze SC niet wat meer users heeft trouwens! Niet dat het niet gezellig is. maar het kan nóg gezelliger!
Mwoah de meeste zijn ermee gestopt, denk ik. En als ik er kom is renwan op zijn teentjes getrapt. Verder kan ik het goed vinden met iedereen hier.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Jammer dat deze SC niet wat meer users heeft trouwens! Niet dat het niet gezellig is. maar het kan nóg gezelliger!![]()
Nog Rocket league gedaan? Ben twee keer naar zilver gedropped maar altijd weer goud geworden. Challenger 1 divisie 5 geweest nu weer drie. Bah bah ik had bijna challenger 2quote:![]()
Neequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Nog Rocket league gedaan? Ben twee keer naar zilver gedropped maar altijd weer goud geworden. Challenger 1 divisie 5 geweest nu weer drie. Bah bah ik had bijna challenger 2Ik speel nu ETS2. Ook een sappig spelletje.
De teloorgang, de teloorgangquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mja, misschien komen die weer zuruck.
Als het in het oude tempo was doorgegaan, zaten we allang boven de 450quote:
Dat zou pas echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als het in het oude tempo was doorgegaan, zaten we allang boven de 450
Maar lok hier anders eens mensen naar toe of zo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat zou pas echt fantastisch zijn.
Maar lok hier anders eens mensen naar toe of zo
Je kent me beter dan datquote:
Welkom vader renwan ^O^
Ik vervoer ze allemaal in m`n auto, natte kutjes op de trekhaak gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nou en, dit is schattiger
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja manquote:![]()
Een baby blauwe Twingo met allemaal van die lieve puppies erin plus ikzelf, dan komen de chickies zich op mijn trekhaak opstapelen met hun natte dozen.![]()
Jeetje.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:
Kom op man met een elektrische fiets ben je nog sneller op de 20quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
LEKKER KNEITERHARD TRAPPEN JATOG!?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja op de 20quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom op man met een elektrische fiets ben je nog sneller op de 20![]()
![]()
Die anderen reageren en accelereren gewoon traag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Valt mij op dat die golf steeds een sec eerder vertekt?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Kan ook iddquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die anderen reageren en accelereren gewoon traag.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wel goed nu slapen ben kapot. Met jou ouwe reus? Hopelijk gaat het je goed moet wel goed gaan met zo'n baas als jou.quote:![]()
Beetje zuipen beetje stelen tochquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel goed nu slapen ben kapot. Met jou ouwe reus? Hopelijk gaat het je goed moet wel goed gaan met zo'n baas als jou.Ik zwaai naar dieren.![]()
En ik maar werken!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zondag 17 april 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor Braddie dat ie met zo'n kleur Twingo durft rond te rijden.![]()
Hoe is het op de radio ?? Beetje chille shit?quote:Op zondag 17 april 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Respect voor Braddie dat ie met zo'n kleur Twingo durft rond te rijden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik draai wat zooi.quote:Op zondag 17 april 2016 02:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe is het op de radio ?? Beetje chille shit?![]()
Ik vind dit niet zo wat er draaid nuquote:Op zondag 17 april 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afgelegen parkeerplaatsen zou ik niet stoppen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Knal der ff een ekte trance shit in of harder maar dit piano shit vind ik niet zoIk zwaai naar dieren.![]()
Ik kijk wel ffquote:Op zondag 17 april 2016 02:51 schreef Geerd het volgende:
Knal der ff een ekte trance shit in of harder maar dit piano shit vind ik niet zo![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 03:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er liggen al drie hoopjes kots in mijn straat![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: