Als er een film wordt gemaakt die zich ontwikkeld met je hoofd, is dat wel leuk.quote:
o oke.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als er een film wordt gemaakt die zich ontwikkeld met je hoofd, is dat wel leuk.
Toen je klein was had je de tekenfilm, toen werd je ouder en toen kwam er de volwassenfilm. Maar is nu al te laat voor jou he
Wat at je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
hey crack, ik heb vandaag bij een vegetarisch restaurant gegeten
Dat was erg veel GENOT.
Doorzetten, je bent er bijna!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
Ik word een beetje moe van de uni in de VS waar ik heen wil.
Sturen ze mij een lijstje met wat er ontbreekt in mijn aanvraag. Willen ze gewoon letterlijk mijn bankrekeningafschriften hebben, en het moet in het Engels en het moet worden omgerekend in dollars.
Ohja, belastingaangiften willen ze ook hebben, ook in het Engels want ze geloven niet dat ik het kan betalen
Rukkers.
Dat schiet lekker op dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef Etsu het volgende:
En ze zeiken ook om een formulier wat ik pas kan inleveren als ik mn 2de vaccin van hep B heb gehad en heb handtekening van een dokter nodig, moet voor 1 juni maar dat mens wil alles hebben voor 1 mei. Hoedan.
En ook een formulier voor een kamer, heb ik ook netjes ingevuld, maar dat formulier kan ik ineens nergens meer vinden op de website ofzo, er staat nu iets anders.. Dus ik dat doen en proberen, lukt het niet omdat ik een studentennummer moet hebben en die krijg ik pas als ik word toegelaten
Ik word een beetje mad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan.
Succes, geen zorgen!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word een beetje mad.
Ik ga douchen, dan naar de bank en even babbelen
Ik had vanaf woensdag studie in de planning staan, en heb nog niks gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu wat zijn je plannen voor vandaag?
Oei.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanaf woensdag studie in de planning staan, en heb nog niks gedaan.
Met mij is het ook goed gekomen. Neem mij maar als voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo rol ik. Komt wel goed. Uiteindelijk.
Dan zou ik hetero moeten zijn. Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met mij is het ook goed gekomen. Neem mij maar als voorbeeld.
Dat hoeft niet perseequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou ik hetero moeten zijn. Mij niet gezien.
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staatquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef Etsu het volgende:
Oh, ik keek het lijstje verkeerd en er staat dat ze mijn bankrekeningafschriften al hebben, maar die heb ik nooit opgestuurd?![]()
En hoe the f kan je je belastingaangifte in het Engels op papier krijgen? BD bellen?
Nietwaar. Eerste stap is op FOK! vragen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staat
Hey Skedquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staat
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuw voetbalweekend, seizoen bijna afgelopen godzijdank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |