SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet welquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer collega's buiten werk om zoveel mogelijk te vermijden.
Dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet wel
als ik klaar ben met werken slapen de meeste van mijn vrienden al en als ik thuis ben dan zijn zij aan het werk
en kan het goed vinden met de meeste van mijn collega's
beetje samen drugs gebruiken enzo
gordijnen zijn dichtquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk dan naar buiten, plofkip dat je bent
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
tijd voor de kapper
challaz faggots en haagse
dat komt door dat gelul over bier. Je hoeft daar niks te drinken om dronken te worden van het slappe gelul over speciaalbier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit hoor, in de VBL SC is Haags ook al zeer sfeerverpestend bezig.
Ik was het eens met je bier-opmerkingquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit hoor, in de VBL SC is Haags ook al zeer sfeerverpestend bezig.
Ik nam het nog voor hem op maar kreeg geen bedankje. Dan stop ik er maar mee. Jammer, heel jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was het eens met je bier-opmerking
Het zit je allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nam het nog voor hem op maar kreeg geen bedankje. Dan stop ik er maar mee. Jammer, heel jammer.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nam ik die Mortaxx even goed in de zeik.
Hahahahahahahahahahahaha
Ik hoorde dat jij een sfeerverpester was.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom dat kots poppetje erbij?
Nee valt wel mee. Ik ben reuze gezellig.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een sfeerverpester was.
Met je baco cola
Iets voor jouquote:
Ik heb gister cocktails van 8 pond per cocktail gedronken zonder alcohol.quote:
Ja best wel. 1x verspreek mij 1 keer en het blijft maar terug komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genant moment in je leven was dat he
Djezusquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gister cocktails van 8 pond per cocktail gedronken zonder alcohol.
Ik ben tegenwoordig voor alle gekkigheid te porren.
Ja, was wel mooie locatie. Maar pff daarna maar even met ogen dicht de creditcard langs de rekening laten gaan pfffquote:
Wat kreeg je voor cocktails dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was wel mooie locatie. Maar pff daarna maar even met ogen dicht de creditcard langs de rekening laten gaan pfff
Lekker Nederlands ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja best wel. 1x verspreek mij 1 keer en het blijft maar terug komen.
Uiteindelijk betaal je gewoon dezelfde prijs als normale cocktails alleen dan zonder de alcohol.quote:
Jaaaaaaaaaaa genotquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo even klein orkest luisteren, haags.
Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond uit eten met schoonouders en naar jungle book
lol
Hopelijk kan ik eten
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigen
Lasagna ofzo
Of ga je naar steakhouse, dat wordt anti-genot
Zullen er vast wel rekening mee houdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.
singlereis als in alleen of met andere singles?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
andere singlesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
singlereis als in alleen of met andere singles?
Nicee!quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
Leukquote:
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaaquote:
Willen je vrienden niet met je mee dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaa
Nee, hebben relaties en geen geld voor twee vakantiesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willen je vrienden niet met je mee dan?
quote:
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
En kan natuurlijk heus nog wel wat collega's vragen en shit.. maar ik ga dan liever in een groepje mee waar ik ook mn eigen ding kan doen dan met één iemand anders en dat je toch wel aan elkaar geplakt zit.
Congrats.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Yessquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat schiet niet op nee
Mamboo toevallig?
YESSS, LAST VAN JE SCHOUDERS WHOEOEOEquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Mja, vind het gewoon wat meer vrijheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Als ik zo lang niet op vakantie was geweest had ik sowieso het geld voor een festival er wel aan uitgegeven jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:18 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL BOEKEN, NU.
Tyfus zo terng lang niet op vakantie geweest he. Nu wel zo'n 3 a 4 vier jaarzielig he
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festivalquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo lang niet op vakantie was geweest had ik sowieso het geld voor een festival er wel aan uitgegeven ja
Festival is ook wel een beetje vakantie natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festival. Is wel zelfde niveautje bij mij
Ja snap ik. Is gewoon je passie dus ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festival. Is wel zelfde niveautje bij mij
Ja maar niet te vergelijken. Na een vakantie kom je ontspannend thuis, na festival ben je KAPOTquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Festival is ook wel een beetje vakantie natuurlijk
Jammer dat ik het niet zo heb met kamperen
Ja, maar moet niet aanstellen want dan ga ik dit jaar wel naar Parkpop en heb nog kaartjes voor Damien Rice op paleis Soestdijk wat kei tof is volgens mij en Biffy heeft nieuw album dus die zal ook nog wel even langskomen dus genoeg te zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Is gewoon je passie dus ja.
Als je hardcore gaat kamperen ben je ook moe hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar niet te vergelijken. Na een vakantie kom je ontspannend thuis, na festival ben je KAPOT
Kan een festival echt niet gebruiken om op te laden oid, bijvoorbeeld. Is gewoon enkel leuk maar ook heel heel heel heel vermoeiend..En niet relaxed als in je gaat niet lekker zwemmen, fietsen, dorpjes bekijken blabla en je ziet geen cultuur blabla dus nee eigenlijk ben ik het er gewoon niet mee eens los van dat het paar dagen plezier is
En ik vind het te kort voor vakantie, maar snap wel wat u bedoeld hooorrrr
Truee true, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je hardcore gaat kamperen ben je ook moe hoor
Daaromquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet aanstellen want dan ga ik dit jaar wel naar Parkpop en heb nog kaartjes voor Damien Rice op paleis Soestdijk wat kei tof is volgens mij en Biffy heeft nieuw album dus die zal ook nog wel even langskomen dus genoeg te zien.
Haha leipquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Truee true, maar dat doe ik niet.
Gewoon dat Hollandse kamperen met grote tent en wel met skottlebraai en shitje maar verder gewoon sanitairgebouwtje enzo enzo OMG ZO VEEL ZIN IIIIIIIIIIN
https://mambo.nl/jongeren(...)#algemene-informatiequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom
Als je ook veel cultuur wilt snuiven kan je trouwens mmisschien beter naar Spanje, naar Andalusie ofzo. Vet mooie steden daarMaar weet niet of daar singlereis heen gaat
el ipv le maar verder jaquote:
Hmm.. Deze lijkt me teveel Lloret-uitgaans vakantiequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://mambo.nl/jongeren(...)#algemene-informatie
misschien deze, kan ik Barcelona ook meepakken..
Maar weet niet zo goed wat leuk is
Kan, staan 1 of 2-persoons tentenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haha leipmaar wat houdt die singlereis dan in? Deel je je tent ofwat?
ah, hendig jongequote:
Ja, ik was ook al bang voor het Lloret gebeuren, daar heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Deze lijkt me teveel Lloret-uitgaans vakantie
Maar die in Andalusie is wel veel duurder zie ik al dusDat wordt hem denk ik niet
Griekse eilanden zijn ook erg chill hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al bang voor het Lloret gebeuren, daar heb ik ook geen zin in![]()
Moet nog even verder kijken
quote:"Boek je de tent als 1-persoonstent, dan krijg je een Deluxe tent met 2 bedden voor ‘Single Use’. Boek je op indeling, dan deel je de Deluxe tent met een reiziger van je eigen geslacht."
Samosgodenquote:
Ja klopt maar mambo gaat met bus en vliegtuig stuk duurder ennnn nadeel van singlereis is wel dat activiteiten beetje bepaald zijn al, en sommige plekken hebben gewoon niet de activiteiten die ik heel leuk vind dus dat is dan wel jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Griekse eilanden zijn ook erg chill hoor
Wat een onzinquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://alittleadrift.com/2010/01/travel-the-world-without-flying/
Niks mis mee
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizenquote:
Dit, ik hou ook absoluut niet van vliegen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizen
dat mens van die site zit 40 dagen op een vrachtschipquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizen
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat mens van die site zit 10 dagen op een vrachtschipDaar is ook geen zak te doen
snap ik wel, maar ik vind het onnodig. Als ze veel overnight shit doet dan slaapt ze gewoon. Ik vind het gewoon hypocriet geneuzelquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
De essentie was dat ze zonder het reizen per vliegtuig de hugeheid van de wereld in zijn totaliteit kon ervaren.
Ik vind het wel vet
Achja, uiteindelijk wordt het toch wel lastig om de oceaan over te steken zonder vliegtuig ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik wel, maar ik vind het onnodig. Als ze veel overnight shit doet dan slaapt ze gewoon. Ik vind het gewoon hypocriet geneuzel
kun je niet eventjes zonder internet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me na een paar uur ergeren aan matig wifi.
En vietnameesjes aan boord.
Wel op een fucking vrachtschip.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet eventjes zonder internet?
Gewoon werken voor die kankihut tochquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is een maand geen internet ernstig ontspannend, mits je wat te doen hebt.
mijn vader gaat altijd naar die vage campings waar je moet betalen voor slechte wifiquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is een maand geen internet ernstig ontspannend, mits je wat te doen hebt.
adrenalinejunkiesquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
DudeeWtf is er mis met je als je daar gaat liggen
M`n voeten krimpen ineen als ik die fotos zie
1x meegemaakt op vakantie. Betaalde je per 5 minuten voor wifi. Dat sloeg echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol, betalen voor wifi anno 2016.
Die zijn wel vaag ja
Niks mis mee.quote:
Saai.quote:
Ongezond.quote:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saai.
Gestudeerd vooral.
KNO arts en kaakchirurg geweest.
Verder nog niet in topconditie.
Je was toch goed bezig?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongezond.
Weinig gesport, gister veel gedronken en vies gegeten.
Feelsbad
Ik ben nog steeds goed bezig hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was te verwachten.
[..]
Je was toch goed bezig?
Waarom ben je vervallen?
met supersof?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds goed bezig hoormaar gister met Sofje de stad ingegaan
Dir weekend maar even inhalen allemaal
#benikgeweestquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
DudeeWtf is er mis met je als je daar gaat liggen
M`n voeten krimpen ineen als ik die fotos zie
Met die jaquote:
Nou nou nouquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind jij dat nou ook zo'n lekker ding?
Even normaal doen he.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vind jij dat nou ook zo'n lekker ding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
ik heb straks een etentje, en ik had geen zin om te koken, dus heb dit gehaald:quote:
Lekker hoor. Van wie etentjequote:Op vrijdag 15 april 2016 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb straks een etentje, en ik had geen zin om te koken, dus heb dit gehaald:
- versgemaakte tzatziki
- donkerbruin stokbrood
- kipshoarma (met pitabroodje evt.)
- griekse salade (vers)
wat is datquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond is Singelloop hier.
Zo veel vragen of ik mee zou doen.
Kek. Wat denken ze zelf.
Rondje om de grachten rennen. Is 6 km ofzo.quote:
o, hardloopevenementen lijken me erg saai om te lopenquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondje om de grachten rennen. Is 6 km ofzo.
Maken ze altijd een evenement van.
is leuk johquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso ga ik dan stad uit.
Straks kom ik op tv
Op het terras zitten is ook zo zwaar hequote:Op vrijdag 15 april 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
Moet zo trainen maar vanmiddag op terras gezeten en ben nu zo moe
bier, wind, beetje zonquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Op het terras zitten is ook zo zwaar he
Als er een film wordt gemaakt die zich ontwikkeld met je hoofd, is dat wel leuk.quote:
o oke.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als er een film wordt gemaakt die zich ontwikkeld met je hoofd, is dat wel leuk.
Toen je klein was had je de tekenfilm, toen werd je ouder en toen kwam er de volwassenfilm. Maar is nu al te laat voor jou he
Wat at je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
hey crack, ik heb vandaag bij een vegetarisch restaurant gegeten
Dat was erg veel GENOT.
Doorzetten, je bent er bijna!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:13 schreef Etsu het volgende:
Ik word een beetje moe van de uni in de VS waar ik heen wil.
Sturen ze mij een lijstje met wat er ontbreekt in mijn aanvraag. Willen ze gewoon letterlijk mijn bankrekeningafschriften hebben, en het moet in het Engels en het moet worden omgerekend in dollars.
Ohja, belastingaangiften willen ze ook hebben, ook in het Engels want ze geloven niet dat ik het kan betalen
Rukkers.
Dat schiet lekker op dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef Etsu het volgende:
En ze zeiken ook om een formulier wat ik pas kan inleveren als ik mn 2de vaccin van hep B heb gehad en heb handtekening van een dokter nodig, moet voor 1 juni maar dat mens wil alles hebben voor 1 mei. Hoedan.
En ook een formulier voor een kamer, heb ik ook netjes ingevuld, maar dat formulier kan ik ineens nergens meer vinden op de website ofzo, er staat nu iets anders.. Dus ik dat doen en proberen, lukt het niet omdat ik een studentennummer moet hebben en die krijg ik pas als ik word toegelaten
Ik word een beetje mad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan.
Succes, geen zorgen!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word een beetje mad.
Ik ga douchen, dan naar de bank en even babbelen
Ik had vanaf woensdag studie in de planning staan, en heb nog niks gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu wat zijn je plannen voor vandaag?
Oei.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanaf woensdag studie in de planning staan, en heb nog niks gedaan.
Met mij is het ook goed gekomen. Neem mij maar als voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo rol ik. Komt wel goed. Uiteindelijk.
Dan zou ik hetero moeten zijn. Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met mij is het ook goed gekomen. Neem mij maar als voorbeeld.
Dat hoeft niet perseequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou ik hetero moeten zijn. Mij niet gezien.
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staatquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:47 schreef Etsu het volgende:
Oh, ik keek het lijstje verkeerd en er staat dat ze mijn bankrekeningafschriften al hebben, maar die heb ik nooit opgestuurd?![]()
En hoe the f kan je je belastingaangifte in het Engels op papier krijgen? BD bellen?
Nietwaar. Eerste stap is op FOK! vragen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staat
Hey Skedquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat lijkt me de eerste stap als het niet op internet staat
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuw voetbalweekend, seizoen bijna afgelopen godzijdank
Jij bent me er een hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik je weer teruggepakt, hopelijk leer je nu je streken af.
Het zit diep.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:14 schreef Etsu het volgende:
Maar ik vind het ook niet echt vriendschap om hier amper/zelden nog te posten en niet meer met mij te appen.
Dusja.
Het begint weer ordinair te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Dan maken we jouw probleem van.
[..]
Heel erg diep. Aan de achterkant.
En niemand komt tussen mij en Sked in.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand komt tussen mij en Sked in.
Lastig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
En niemand komt tussen mij en Sked in.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:18 schreef Sked het volgende:
Jullie mogen dit lekker uitvechten, ik ga douchen
je hebt een studie achterstand toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:19 schreef Etsu het volgende:
Gewoon het hele weekend vrij, geen plannen en niks hoeven doen
Heb 3 zaterdagen achterelkaar cursus gehad![]()
Ik heb gewonnen. Geen zorgenquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:18 schreef Sked het volgende:
Jullie mogen dit lekker uitvechten, ik ga douchen
Ja, maar dat kan later ook wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt een studie achterstand toch?
Knallen dus.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik vind het gewoon geen leuke vakken. Moet er nog twee.
Ja, maar hoorde dat je daar nog niet meteen op mag liggen blabla want moet eerst goed uitdingensenquote:
Toen zat mijn dag er al op :$quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef Crack_ het volgende:
En ik ga in juli waarschijnlijk Auschwitz.![]()
![]()
![]()
Hoop hetquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen zat mijn dag er al op :$
[..]
Lekker hoor.
Je gaat een drukke zomer hebben begrijp ik. Zie veel over vakantie(s) van jou voorbijkomen.
Teringquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Kaneel, voor deze vakanties ga ik mn Werchter kaartjes wel inleveren. Anders is het ook te veel![]()
Ik heb nog best veel geld liggen zonder dat het op mn rekening staat. Twee kaartjes voor Werchter, drie voor Damien rice = bijna 700 euro![]()
Hmm, oké.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:23 schreef Crack_ het volgende:
En ik wil die piercing echt. Heb er lang over nagedacht, nu echt al 2 - 3 maanden en word er niet minder enthousiast van
kwijtschelding genotquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk weer eens beetje spaargeld opgebouwd, brief van de gemeente.
Bamm heffing van 200 euro
Echt niet normaal gewoon hoe duur
Als je zelfstandig woont zou er nog eentje bij zijn gekomen met waterschapsheffing enzo enzo, leuk man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:25 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk weer eens beetje spaargeld opgebouwd, brief van de gemeente.
Bamm heffing van 200 euro
Echt niet normaal gewoon hoe duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |