Zoiets kan wel snel gaan hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:50 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Stoer "robot"😎😎 het gaat wel snel zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf gekocht van de week.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:42 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Verf al binnen en je satelliet al af dan? Je huidige bouwsel heb ik even gemist denk ik
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:23 schreef Woelwater het volgende:
Meest kutte aan een auto met brandstofmotor is als de trekstarter stuk gaat, daarom gebruiken veel mensen een starterbox. Maar daar kunnen de batterijen weer van leeg en dat ding moet je altijd meeslepen.
Toch goed dat ik even keek, veer stond op breken en brak helemaal af bij het openmaken.
[ afbeelding ]Veren zijn altijd leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet deze er ook nog inzetten, borgveren pistonpen, maar nog niet aan durven beginnenquote:
Gepiel is leuk manquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik moet deze er ook nog inzetten, borgveren pistonpen, maar nog niet aan durven beginnen![]()
Die dingen zijn zo klein en bij mij willen dat soort dingen altijd wegspringen waarna ze onvindbaar zijn.
[ afbeelding ]
Leuk dingetje die doos, ook weer zonder lijmen?
Nogmaals?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef Woelwater het volgende:
Heb deze ook nog staan om ooit nogmaals te maken:
[ afbeelding ]
Ook een doos ergens uit mijn kinderjaren.
Vroeger als kind ooit al een keer gebouwd, daarna een keer verloren/weggegooid, niet zo lang geleden nog een keer gekocht.. Nostalgisch gedoe, net als die Rolls en motor waar ik aan bezig benquote:
Ah een beetje zoals mijn herboren Lego en Transformers obsessiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Vroeger als kind ooit al een keer gebouwd, daarna een keer verloren/weggegooid, niet zo lang geleden nog een keer gekocht.. Nostalgisch gedoe, net als die Rolls en motor waar ik aan bezig ben
Legoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah een beetje zoals mijn herboren Lego en Transformers obsessie
Die is geld waardquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
LegoOnlangs deze set nog van iemand overgenomen. Een doos die ik vroeger eigenlijk wilde hebben
![]()
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch.. Doet op Ebay ook niet zo veel. Heb er ook geen doos bij.quote:
Ow met of zonder doos zal nogal wat schelen normaal. En compleet zijn zonder verkleuren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:45 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.. Doet op Ebay ook niet zo veel. Heb er ook geen doos bij.
http://www.ebay.nl/itm/Le(...)5:g:dOMAAOSw4hdXIJFz
Heb jij nog speciale Lego dan, of gewoon moderne dozen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:23 schreef Faxie het volgende:
Ah een beetje zoals mijn herboren Lego en Trans
Wel nieuwe dozen ja. Heb ook besloten om mijn geld niet aan die oplichters te geven die dozen opkopen om schaarste te creeeren en zo hoge prijzen te kunnen vragen. Dus iets oudere dozen die ik eigenlijk wil hebben: Jammer dan.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb jij nog speciale Lego dan, of gewoon moderne dozen?
Ben lid van zo'n fb Lego-groep maar dat moderne spul is niet bij te benen, zo vaak er weer nieuwe dozen bijkomen.
Ik moet nog steeds vitrines halen. Maar daar gaan de Transformers in en deze gaan in m'n roomdivider denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 22:46 schreef Woelwater het volgende:
GrappigZet je ze straks in een vitrine?
Brick bank en die kazerne vind ik trouwens wel mooi van de Modular sets. Ook benieuwd welke tecnic dozen je hebt, de 8043 vind ik mooi (van het moderne spul dan)
Die heli is ook wel machtig, 8043 is die graafmachine/excavator schrok trouwens even van de prijsquote:Op zondag 15 mei 2016 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds vitrines halen. Maar daar gaan de Transformers in en deze gaan in m'n roomdivider denk ik![]()
Brick Bank ga ik dus nog halenDe kazerne was ik te laat voor, en die kostte al 300,- en dat gun ik die verkopers niet. Jammer maar helaas.
Verder heb ik de Pet Shop, Detective's Office, Parisian Restaurant, Grand Emporium en Palace Cinema![]()
Van de Technic sets de 9396 Heli, de sleeptruck, le mans racer, hijskraan (de recente), excavator en nog een kleine rode jet. Weet de nummers niet uit m'n hoofd ofzo
Haha ja die wilde ik achteraf ook nog hebben, maar die was inderdaad opeens behoorlijk duur gewordenquote:Op zondag 15 mei 2016 23:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die heli is ook wel machtig, 8043 is die graafmachine/excavator schrok trouwens even van de prijs![]()
Heb zelf nog een zooi jaren '80 Technik sets staan. Was vroeger zo blij met de 8860 die ik met mijn gespaarde verjaardagsgeld had gekocht
Second generation volgens de beschrijving in de link, opvolger van deze.quote:Op zondag 15 mei 2016 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die wilde ik achteraf ook nog hebben, maar die was inderdaad opeens behoorlijk duur gewordenIk heb de versie die daarna kwam
![]()
Die 8860 is de eerste 'supercar' die ze hadden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |