opgepastquote:Op donderdag 14 april 2016 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vaak zat op kinderen gepast. En ik lette altijd op ja. Ik ben niet debiel.
Ik hoop voor je kinderen dat je dit allemaal niet meent. Anders zijn ze de lul.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
opgepast, hier drie onder de vier.
je moet je schamen om je opmerkingen.
Het kind is dood hequote:Op donderdag 14 april 2016 23:16 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe de vrouwen het hier behandelen belooft veel goeds voor de toekomst.
De ouders waren gewoon randdebielen. Voor het kind is het zielig. Met de ouders kan ik geen medelijden hebben.
Toch wel?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook zielig voor dat kind.
triest, wel een relatie?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Zielig voor het kind, maar met de ouders kan ik geen medelijden hebben.
Nee, het past wel eens op.quote:
Duidelijk...hele verantwoordelijkheid ookquote:Op donderdag 14 april 2016 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
triest, wel een relatie?
[..]
Nee, het past wel eens op.
Ik denk op een kat of een cavia.
Ik al 4 jaar een relatie.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
triest, wel een relatie?
[..]
Nee, het past wel eens op.
Ik denk op een kat of een cavia.
ja, ik twijfel of het geen goudvis is. Maar die kan uit de kom springen en dat is natuurlijk teveel risico voor The Janitor.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Duidelijk...hele verantwoordelijkheid ook
Mocht die vrouw zo dom zijn om kinderen met je te willen en ze je gegund zijn, ik spreek je over drie jaar wel weer.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik al 4 jaar een relatie.
En nee het oppassen was niet op een kat of cavia, maar op 2 kinderen omdat hun ouders het verdomden, maar goed. Het maakt mij verder niet uit.
We verschillen in mening over verantwoordelijkheid. Ik ben er wel klaar mee
Ik ben dom omdat ik wel goed op mijn kinderen wil passen?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mocht die vrouw zo dom zijn om kinderen met je te willen en ze je gegund zijn, ik spreek je over drie jaar wel weer.
Ongeluk zit in een klein hoekje...quote:Op donderdag 14 april 2016 23:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik al 4 jaar een relatie.
En nee het oppassen was niet op een kat of cavia, maar op 2 kinderen omdat hun ouders het verdomden, maar goed. Het maakt mij verder niet uit.
We verschillen in mening over verantwoordelijkheid. Ik ben er wel klaar mee
True. Ik ben wel benieuwd naar het echte verhaal. Te vaak zie je ouders niet opletten of met hun mobieltje kutten.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje...
Niet te snel oordelen.
Nee, je komt dom over omdat je je niet kan voorstellen dat een kind soms ineens weg is.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat ik wel goed op mijn kinderen wil passen?
Goed verhaal.
Helemaal met je eens! Ben zelf moeder van twee prachtige dochters en ik weet hoe onvoorspelbaar en onberekenbaar ze kunnen zijn, het is dan ook mijn verantwoordelijkheid om rekening te houden met hun onverwachte onvoorspelbare gedrag. Ik hou mijn kinderen altijd binnen mijn zicht!quote:Op donderdag 14 april 2016 23:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Zielig voor het kind, maar met de ouders kan ik geen medelijden hebben.
Mobieltje kan met kinderen het huis uit, en vrienden zonder kinderen ook.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
True. Ik ben wel benieuwd naar het echte verhaal. Te vaak zie je ouders niet opletten of met hun mobieltje kutten.
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tuurlijk valt de ouders wel wat te verwijten als je kind ineens verdrinkt in een sloot.
En binnen je zicht kan er niets fout gaan?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Helemaal met je eens! Ben zelf moeder van twee prachtige dochters en ik weet hoe onvoorspelbaar en onberekenbaar ze kunnen zijn, het is dan ook mijn verantwoordelijkheid om rekening te houden met hun onverwachte onvoorspelbare gedrag. Ik hou mijn kinderen altijd binnen mijn zicht!
Niet lopen huilen nu he.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En binnen je zicht kan er niets fout gaan?
En hou lang hou je ze aan je rokken, tot ze uitgehuwelijkt zijn?
Sorry hoor maar hij heeft gewoon gelijk! Mijn oudste dochter is een meester in ontsnappen maar ik verlies haar nooit of te nimmer uit het oog! Dat heet VERANTWOORDELIJKHEID!quote:Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, je komt dom over omdat je je niet kan voorstellen dat een kind soms ineens weg is.
Jij zoekt links en hij loopt rechts.
Ik zorg meer dan "goed" voor mijn kinderen en gun ze alles. Het feit dat jij denkt dat jij ze 24 uur per dag aan je zijde mag houden, tot aan de plee toe is eng. En dat ga je nooit volhouden want slapen is er dan nimmer meer bij, stel dat ze aan de wandel gaan.
En de vaat doen, wasmachine aanzetten ook niet want hij wil in de zandbak.
Precies dit dus. Mensen hebben dat niet meer. Ze vinden zichzelf belangrijker.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij heeft gewoon gelijk! Mijn oudste dochter is een meester in ontsnappen maar ik verlies haar nooit of te nimmer uit het oog! Dat heet VERANTWOORDELIJKHEID!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |