abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161427141
Ik ben op zoek naar een nieuw horrorspel voor de ps4. Mijn vriendin zit dan mee te griezelen op de bank dus het spel moet ook spannend zijn om te kijken. We zijn nu bezig met Until Dawn en daar vermaken we ons uitstekend mee. Ik wil alleen de volgende alvast uitgekozen hebben voor als we klaar zijn met UD. Ik heb zelf ook erg genoten van Outlast en Outlast Whistleblower. Hebben jullie tips goede ervaringen met andere horrorgames van het kaliber Outlast en Until Dawn? Tips zijn welkom.
pi_161427403
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2016 16:45 schreef zforces het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw horrorspel voor de ps4. Mijn vriendin zit dan mee te griezelen op de bank dus het spel moet ook spannend zijn om te kijken. We zijn nu bezig met Until Dawn en daar vermaken we ons uitstekend mee. Ik wil alleen de volgende alvast uitgekozen hebben voor als we klaar zijn met UD. Ik heb zelf ook erg genoten van Outlast en Outlast Whistleblower. Hebben jullie tips goede ervaringen met andere horrorgames van het kaliber Outlast en Until Dawn? Tips zijn welkom.
De leukste heb je al gehad. Alleen Soma vind ik verder de moeite waard in het horror genre.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_161440758
Ik heb 'm zelf nog niet gespeeld, maar Zombi zit deze maand bij de gratis PSN games, misschien is dat wat.
pi_161441050
Zombi heb ik inderdaad ook al gedownload maar die vind ik niet zo heel super. Ik zal binnenkort eens wat filmpjes kijken van Soma of dat wat is. Dat is van de makers van Amnesie, dat belooft al wat! Amnesia heb ik maar heel even gespeeld maar die pakte me ook al wel bij de strot.
pi_161441146
Layers of fear en Soma wil ik gaan proberen dus dit topic kan gesloten worden.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 10:41:08 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161441301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:31 schreef zforces het volgende:
Layers of fear en Soma wil ik gaan proberen dus dit topic kan gesloten worden.
Oke
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')