[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 12-12-2000 11:59]
de normale ontbijt spullen
sloffe perpernoten
oud speculaas
Maar ook:
Borrelnoten
Chips(Geen Crispy want die zijn gen-gemanipuleerd)
Bierbommetjes(Dass kan nur Unox sein)
Stukjes Cuiche(als het goed is zeg je kiesj)
Augurkjes(misschien wat voor Jojo?)
Plakje Salami(niet persoonlijk bedoeld hoor)
En natuurlijk de bestellijst van de buren, al weet ik niet of die op dit moment aan huis bezorgen (Bezorgen? -> waar is kahn eigenlijk gebeleven?)
Welkom op ons mooie stukje paradijs.
Tja, wat kan ik nog zeggen..
maak het jezelf naar de zin
Proost!
Ein prozie, ein prozie für die Gemütligkeit
Ein prozie, ein prozie für die Bruderigkeit
Ein,Zwei,Drei, Zaufen
welkom op het eiland!! Zeg, waarom open je niet zelf even een topic om je voor ste stellen en je bedrijfje wat ruchtbaarheid te geven??
ik ben trouwens Equilan de elfengodin. Ik zorg voor de broodnodige magie op dit eiland.
Ik woon in een prachtige toren op een heuvel in de westhoek van dit eiland, samen met mn drie draken.
Kom gerust eens langs voor een kopje van mijn beroemde kruidenthee!
Als ik daar mee klaar ben zal ik wel wat meer vertellen over wie ik ben en wat ik doe
-Dynamic weet nog niet zeker of hij hier komt wonen
-Fly neemt misschien de sprotschool over(I hope so)
-http://home.zonnet.nl/groenewolt/fok
daar komt een extra uitgebreide beschrijving van mn hotel, waatrschijnl+ijk vanmiddag nog
Ennuh, doet mijn plaatje het bij jullie ook ineens niet meer of ligt dat aan mij?
En euh Hoekie, ik las overal dat je zou inchecken, maar ik zie geen briefje op het prikbord of op de balie
Ben je er wel?
ik ben er inderdaad wel. Was gisteravond zo moe dat ik van iemand de sleutel van iemands kamer heb gekregen. Ik kan me alleen niet meer herinnneren hoe ze heette. Ik heb in ieder geval lekker geslapen en zal je hotel zeker aan andere mensen aanbevelen!
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |